Huhquote:Op donderdag 14 december 2006 23:36 schreef dndiek het volgende:
nummers twee en nummers drie ipv nummer twees en nummer dries lijkt me
ik had moeten quoten jaquote:
In ieder geval niet sterker dan de clubs uit de Champions Leaguequote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik vind de groepswinnaars poule nou niet veel sterker dan de overige drie.
quote:Volgens de reglementen van de UEFA zullen Ajax en AZ de knock-outfase in ieder geval starten met een uitwedstrijd. Feyenoord werkt de heenwedstrijd af in de eigen Kuip.
Uit het reglement van de UEFA Cup:quote:
Dat wist ik, maar ze mogen dus ook niet in de achtste finales tegen elkaar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Uit het reglement van de UEFA Cup:
4.08 Round of 32
A) Clubs of the same association shall not be drawn against each other.
Jawel, ik had het fout. Vanaf de 8ste finales kunnen ze elkaar loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ze mogen dus ook niet in de achtste finales tegen elkaar?
Klopt. Dat is niet de ronde waarvoor nu geloot gaat worden, maar die daarna.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel, ik had het fout. Vanaf de 8ste finales kunnen ze elkaar loten.
Jouw definitie van vroeger ligt zo ver achter mij dat ik me er niet aan durf te wagen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:27 schreef tong80 het volgende:
Vroeger kon je in de eerste ronde al loten tegen je landgenoten. Weet niet of het ooit gebeurd is. Iemand een idee ?
Ik bedoel van voor de CLquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jouw definitie van vroeger ligt zo ver achter mij dat ik me er niet aan durf te wagen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |