Ze vinden ons stadion ook wel tof.quote:SUPER LOS!!!
zwar schwerer gegner aber geiles stadion!jetzt nur noch auf karten hoffen
In het buitenland heeft de Arena een stuk meer aanzien dan hier.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden ons stadion ook wel tof.![]()
Waarom zeggen ze niet gewoon "jüde"?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Das jooden kommen! groste fussbalclub von Holland ! mit dem grosste supporters!
ultras vak 410:
www.vak410.nl
sehr schon
De twijfel slaat toe jongens.quote:Ich, persönlich bin nicht so besonders Glücklich über dieses los, ich hätte gerne leichtere Gegner zum besser weiter kommen gehabt ,nun könnte es im achtelfinale diemal dummerweise auch noch im uefa cup schon Aufwiedersehen heißen,denn ajax spielt zur zeit wieder in champions league form
Kijk, deze Duitser heeft er verstand van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De twijfel slaat toe jongens.![]()
Babel - Huntelaar - Leonardoquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er is nu toch niets over te zeggen hoe Ajax zal spelen tegen die tijd..
Ik vind de variant met Heitinga op het middenveld toch ook wel aardig . . .quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Eb het volgende:
[..]
Babel - Huntelaar - Leonardo
Emanuelson - Perez - Gabri
Vermaelen- Stam - Heitinga - Ogararu
Steek
Lass die moffe maar komme![]()
(Sneijder is tegen die tijd een Blaugrano).
Blaugranaquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Eb het volgende:
[..]
(Sneijder is tegen die tijd een Blaugrano).
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind de variant met Heitinga op het middenveld toch ook wel aardig . . .
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |