abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56034912

Hier verder over de transferperikelen!!

Uit AFC AJAX Topic #870
quote:
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen

In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."

Ajax is echter wel op zoek naar backs. De Ajax coach bevestigde al de interesse voor Bruno Silva. En ook Het Parool schrijft over de interesse voor Ragnar Klavan. Die is echter wel duurder geworden omdat hij onlangs zijn contract bij Heracles verlengde
quote:
Silva: ‘Zoals ik me nu voel heeft spelen voor FC Groningen geen zin’

EXCLUSIEF - Bruno Silva denkt dat hij voorlopig niet voor FC Groningen uitkomt. “Ik ben met mijn hoofd bij Ajax, dáár wil ik spelen. Dit is mijn kans. Als ik me zo blijf voelen heeft het geen zin om het shirt van Groningen te dragen, dan kan ik beter niet spelen. Maar ja, het is pas maandag.”

Toch houdt de speler hoop. “Ik ga er nog steeds vanuit dat het deze week goed komt, aan een arbitragezaak denk ik daarom nog steeds niet. Ik vind het jammer dat het zo gaat, vooral omdat ik een mooie tijd bij FC Groningen heb gehad, ik hoop ook niet dat de supporters nu boos op me zijn.”
quote:
"Edman wilt terug naar Engeland"
Erik Edman hoopt nog deze maand terug te keren naar de Engelse Premier League. De voormalig speler van SC Heerenveen en Tottenham Hotspur, die momenteel bij het Franse Stade Rennes speelt, staat in de belangstelling van 'twee of drie Engelse clubs', zo heeft Rennes-manager Pierre Dréossi laten weten.

[ Bericht 55% gewijzigd door CSI_MIAMI op 14-01-2008 22:09:39 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 22:03:50 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56034944
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
Hier heb je je icon alvast:

(thanks Houniet )
Confidence through competence
pi_56035018
pi_56035035
Geen Silva aub.
pi_56035060
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Tering wat zijn wij afgezakt zeg als zelfs de supporters onderling met zulke pauper speler aankomen
Jammer he dat je sarcasme niet in je woordenboek hebt staan.. triest figuur..
  maandag 14 januari 2008 @ 22:08:18 #6
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56035079
Bruno is binnen dus.
pi_56035083
Hoe groot is de kans dat Vermaelen en/of van der Wiel beschikbaar zijn komende zondag?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56035127
quote:
Afgelopen weekend tijdens de 5-2 winstpartij tegen Napoli was te zien dat Seedorf als pure linkshalf speelde. Normaliter gaf AC Milan-trainer Carlo Ancelotti hem altijd de vrijheid om naar voren te voetballen, maar met Pato in het team heeft hij de international naar achteren geschoven. "De stap terug naar het middenveld is een offer voor me," liet Seedorf weten tegenover La Gazzetta dello Sport.

Ancelotti counterde de kritiek van Seedorf. "Clarence is niet de enige die een offer moet brengen voor het team. Iedereen moet kunnen samenwerken om tot een goed resultaat te komen." De oefenmeester liet overigens wel weten dat hij op de hoogte is van de onvrede van Seedorf.
Welkom Seedorf? .
-
pi_56035243
Het is een offer om op het middenveld te spelen. Wat een bullshit.
pi_56035283
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
Geen Silva aub.
Nee we geven Colin en Oga gewoon het vertrouwen
pi_56035339
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Colin was helemaal niet zo slecht gister
pi_56035392
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik wil een andere verdediger dan Silva.
pi_56035414
Heubach kan zo komen hoeft niet veel te kosten.
pi_56035437
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik wil een andere verdediger dan Silva.
My bad dan

Maar noem er is 1?
pi_56035439
Whahaha Heubach, come on.
pi_56035446
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef toma het volgende:
Het is een offer om op het middenveld te spelen. Wat een bullshit.
Nou ja, als jij na zoveel jaar opeens op een andere manier moet gaan spelen, is dat wel een offer.
-
pi_56035483
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

My bad dan

Maar noem er is 1?
Kruiswijk, Majstorovic?
pi_56035534
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, als jij na zoveel jaar opeens op een andere manier moet gaan spelen, is dat wel een offer.
Zoveel verschil is het niet. Hij moet nu alleen wat controlerender spelen dan aanvallend. Dat kan ik me wel voorstellen als je ziet in wat voor toestand Milan verkeerd, en dan moet je dat niet beschouwen als een offer maar als een tactische wijziging.
pi_56035637
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef toma het volgende:

[..]

Zoveel verschil is het niet. Hij moet nu alleen wat controlerender spelen dan aanvallend. Dat kan ik me wel voorstellen als je ziet in wat voor toestand Milan verkeerd, en dan moet je dat niet beschouwen als een offer maar als een tactische wijziging.
die man is echt belangrijk geweest voor Milan.
AFC AJAX
pi_56035689
Ik vind Silva een prima voetballer, altijd goed gevonden. Ben blij als Ajax hem binnen heeft.
Toch zou ik nog graag een centrale verdediger erbij hebben en geen middenmoter uit de eredivisie.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56035707
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

My bad dan

Maar noem er is 1?
Dat weet ik niet, is ook niet mijn taak.
pi_56035720
Marius Constantin.

Haal 'm nou godverdomme eens klote Martin.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:30:15 #23
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56035827
Waarschijnlijk komt er gewoon niemand meer
Jawel, je keek.
pi_56035893
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, is ook niet mijn taak.
Niet Martin?

Grapje

Maar Bruno is van mij meer dan welkom
pi_56035934
Kunnen we niet stoppen met al die namen noemen.
Je kan roepen tot je een ons weegt, echter veels soeps komt er toch niet meer bij.
Hooguit een vertrek van Huntelaar voor veel geld, waarop v. Geel weer met het argument komt dat wanneer een speler zo kort voor het eindigen van de transferperiode vertrekt, het niet haalbaar meer is om een waardige vervanger te vinden/zoeken.
En door dat feit zullen de doelstellingen bijgesteld moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')