quote:Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
Ajax is echter wel op zoek naar backs. De Ajax coach bevestigde al de interesse voor Bruno Silva. En ook Het Parool schrijft over de interesse voor Ragnar Klavan. Die is echter wel duurder geworden omdat hij onlangs zijn contract bij Heracles verlengde
quote:Silva: ‘Zoals ik me nu voel heeft spelen voor FC Groningen geen zin’
EXCLUSIEF - Bruno Silva denkt dat hij voorlopig niet voor FC Groningen uitkomt. “Ik ben met mijn hoofd bij Ajax, dáár wil ik spelen. Dit is mijn kans. Als ik me zo blijf voelen heeft het geen zin om het shirt van Groningen te dragen, dan kan ik beter niet spelen. Maar ja, het is pas maandag.”
Toch houdt de speler hoop. “Ik ga er nog steeds vanuit dat het deze week goed komt, aan een arbitragezaak denk ik daarom nog steeds niet. Ik vind het jammer dat het zo gaat, vooral omdat ik een mooie tijd bij FC Groningen heb gehad, ik hoop ook niet dat de supporters nu boos op me zijn.”
quote:"Edman wilt terug naar Engeland"
Erik Edman hoopt nog deze maand terug te keren naar de Engelse Premier League. De voormalig speler van SC Heerenveen en Tottenham Hotspur, die momenteel bij het Franse Stade Rennes speelt, staat in de belangstelling van 'twee of drie Engelse clubs', zo heeft Rennes-manager Pierre Dréossi laten weten.
Hier heb je je icon alvast:quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
Jammer he dat je sarcasme niet in je woordenboek hebt staan.. triest figuur..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering wat zijn wij afgezakt zeg als zelfs de supporters onderling met zulke pauper speler aankomen
Welkom Seedorf?quote:Afgelopen weekend tijdens de 5-2 winstpartij tegen Napoli was te zien dat Seedorf als pure linkshalf speelde. Normaliter gaf AC Milan-trainer Carlo Ancelotti hem altijd de vrijheid om naar voren te voetballen, maar met Pato in het team heeft hij de international naar achteren geschoven. "De stap terug naar het middenveld is een offer voor me," liet Seedorf weten tegenover La Gazzetta dello Sport.
Ancelotti counterde de kritiek van Seedorf. "Clarence is niet de enige die een offer moet brengen voor het team. Iedereen moet kunnen samenwerken om tot een goed resultaat te komen." De oefenmeester liet overigens wel weten dat hij op de hoogte is van de onvrede van Seedorf.
Nee we geven Colin en Oga gewoon het vertrouwenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
Geen Silva aub.
Colin was helemaal niet zo slecht gisterquote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee we geven Colin en Oga gewoon het vertrouwen
Waar zeg ik dat? Ik wil een andere verdediger dan Silva.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee we geven Colin en Oga gewoon het vertrouwen
My bad danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik wil een andere verdediger dan Silva.
Nou ja, als jij na zoveel jaar opeens op een andere manier moet gaan spelen, is dat wel een offer.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef toma het volgende:
Het is een offer om op het middenveld te spelen. Wat een bullshit.
Zoveel verschil is het niet. Hij moet nu alleen wat controlerender spelen dan aanvallend. Dat kan ik me wel voorstellen als je ziet in wat voor toestand Milan verkeerd, en dan moet je dat niet beschouwen als een offer maar als een tactische wijziging.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als jij na zoveel jaar opeens op een andere manier moet gaan spelen, is dat wel een offer.
die man is echt belangrijk geweest voor Milan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef toma het volgende:
[..]
Zoveel verschil is het niet. Hij moet nu alleen wat controlerender spelen dan aanvallend. Dat kan ik me wel voorstellen als je ziet in wat voor toestand Milan verkeerd, en dan moet je dat niet beschouwen als een offer maar als een tactische wijziging.
Niet Martin?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, is ook niet mijn taak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |