En weer lekker ouderwets negatief afzeiken he HWquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook zin in hoor, eindelijk weer echte spanning.
Rot op met dat lelijke wijfquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef stefmans het volgende:
Trouwens Tymoshuck niet naar 010 mischien iets voor ons![]()
Idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef Suijk het volgende:
Oei, is de kruistocht van HW tegen Rosales nu al begonnen?
Als het goed gaat niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En weer lekker ouderwets negatief afzeiken he HW
Hij speelde idd prima de tweede helft tegen Inter. Wel weer typisch en opvallend welke mensen nu (voordat het seizoen begonnen is) alweer lopen te zeiken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach ja, feit blijft dat hij in de voorbereiding weinig gepresteerd heeft, met als dieptepunt de wedstrijd tegen ManU
Boeiend, de voorbereiding boeit mensen teveel hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach ja, feit blijft dat hij in de voorbereiding weinig gepresteerd heeft, met als dieptepunt de wedstrijd tegen ManU
Als de donder op is moet je nieuwe halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
Heatwave donder is op joh, Rosales was in de tweede seizoenshelft juist degene met de meeste assists van het elftal en hij vond KJH goedHet liep goed tussen die 2, dat verwacht ik dit seizoen ook.
Dat is toch een deel van het seizoen waarin je je moet bewijzen voor een basisplaats.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Boeiend, de voorbereiding boeit mensen teveel hier![]()
Gloryhunter gedrag komt bovenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het goed gaat niet hoor.
Maar moet ik dan positief zijn als ze het niet halen? (uiteraard HOOP ik dat niet, voor de duidelijkheid).
Die basis stond al voor dit toernooi. Wacht nou eerst woensdag en zondag maar eens af, daarna mag je een eerste oordeel vellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:26 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is toch een deel van het seizoen waarin je je moet bewijzen voor een basisplaats.
Fucking, ongefundeerde bullshit, of jij weet niet wat een gloryhunter is....quote:
Seizoenskaart? je komt altijd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fucking, ongefundeerde bullshit, of jij weet niet wat een gloryhunter is....
Ik sta ALTIJD als supporter achter Ajax, maar ik ben gewoon kritisch... bite me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |