Driemaal op rij de play-offs winnen?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:32 schreef Blight het volgende:
Op naar de drie sterren op het shirt.
Lijkt mij wel hequote:Op maandag 3 maart 2008 12:29 schreef Badabingea het volgende:
Wat deed Suarez op de tribune? Was die geschorst?
quote:
Programma PSVquote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef Rumille het volgende:
Tegen wie moet PSV eigenlijk nog meer?
Ik hoorde Roda. En natuurlijk Ajax zelf.
Thuis tegen Groningen en Twente.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef Rumille het volgende:
In volgorde: Spurs (uit), Ajax (thuis), Spurs (uit), Roda JC (uit), FC Groningen (thuis), NEC (uit), Heracles (thuis), FC Twente (thuis) en Vitesse (uit).quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef Rumille het volgende:
Ik win liever gewoon van een PSV op z'n best, zonder excuses.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop dat de spurs en 4-0 winnen en 2 rooie kaarten krijgen na 2 doodschoppen op gomez en op zitzak!
Heeft zij ze in natura betaald om nog een jaartje te bliven dan? vuile hoerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:
Volgens Barbara Barend blijven KJH en Johnny nog een jaar
Die pot? lijkt me niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heeft zij ze in natura betaald om nog een jaartje te bliven dan? vuile hoer
Maakt me niet uit hoe en wat, als we maar winnen!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik win liever gewoon van een PSV op z'n best, zonder excuses.
quote:Ajax verlengt contract Van der Heijden
Amsterdam, 03 mrt 2008
Ajax heeft het contract met Jan-Arie van der Heijden (03-03-1988), dat liep tot 1 juli 2009, opengebroken en verlengd. Het nieuwe contract loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2013.
De middenvelder debuteerde dit seizoen in het eerste elftal van Ajax tijdens de wedstrijd Ajax - Roda JC (4-2) op 4 november 2007.
Tevens heeft Ajax maandag drie jeugdspelers gecontracteerd. Aanvaller Vlatko Lazic (01-05-1989) en verdediger Deniz Aslan (09-02-1989) tekenden een contract dat loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2010. Keeper Roy Ouwerkerk (14-10-1989) tekende een contract dat loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2009. De Ajacieden maken op dit moment deel uit van de A1 van de jeugdopleiding.
Dat wel, maar hopen dat Gomes en Dzudszak geblesseerd raken? Tja, van mij hoeft het niet. We winnen ook wel van ze met Gomes en Dzudszak erbij.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe en wat, als we maar winnen!
Goede zet weerquote:
quote:Huntelaar slaat slag in ESM Gouden Schoen Klassement
03/03/2008 10:55
Klaas-Jan Huntelaar was het afgelopen weekeinde de grote winnaar van het ESM Gouden Schoen Klassement. De Ajacied heeft weer een podiumplaats.
De trefzekere spits van Ajax is in ieder geval hard op weg topscorer van de Eredivisie te worden. Zondag maakte hij tegen Excelsior het eerste en het tweede doelpunt van Ajax, waarmee zijn totaal nu op 26 goals is gekomen.
In het ESM Gouden Schoen Klassement heeft Huntelaar nu alleen nog Cristiano Ronaldo vóór zich. De Portugees werd door manager Sir Alex Ferguson van Manchester United in de uitwedstrijd tegen Fulham aanvankelijk gespaard, met het oog op het Champions League-duel met Olympique Lyon van dinsdagavond. Pas in de 70ste minuut verscheen de aanvallende middenvelder in het veld.
In het klassement zijn verder nauwelijks verschuivingen te melden. Scott McDonald (Celtic) scoorde in het midweekse duel met Inverness CT één keer. Lisandro Lopez (FC Porto) maakte één goal tijdens de derby bij Boavista.
Naam Club Goals Score ** wk 8
1. C. Ronaldo Man. United (Eng) 21 42 (2)
2. Huntelaar Ajax 26 39 (1,5) +2
3. Adebayor Arsenal (Eng) 19 38 (2)
Fabiano Sevilla (Spa) 19 38 (2)
5. Helstad SK Brann (Noo) * 22 33 (1,5)
* Competitie ten einde
** Wegingsfactor
ManU zou wel een geweldige club voor hem zijnquote:Manchester biedt geld en twee talenten voor Huntelaar'
03 maart 2008
Klaas Jan Huntelaar wordt steeds nadrukkelijker in verband gebracht met Manchester United. Volgens de Engelse krant The People heeft de regerend kampioen van Engeland een flink geldbedrag voor de spits over. Bovendien zouden de jonge aanvallers Danny Welbeck en Dong Fangzhuo moeten dienen als ruilobjecten.
De waarde van dit 'totaalpakket' zou ongeveer twintig miljoen euro bedragen. Welk deel hiervan precies in cash betaald zou worden en op welke waarde de twee spelers geschat worden, is nog onduidelijk. De 23-jarige Dong is Chinees international, maar komt bij Manchester United amper aan spelen toe. Welbeck is pas zeventien jaar oud en maakte vorig jaar nog twee goals op het WK voor spelers tot 17 jaar. Tot een debuut in de hoofdmacht van Manchester United kwam hij nog niet.
Huntelaar liet al enkele keren doorschemeren dat hij mogelijk bezig is aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Zelfs Marco van Basten, de nieuwe coach van de Amsterdamse club, liet weten dat de spits eigenlijk toe is aan een buitenlands avontuur.
Hij zal wel moeten met die buitenlandse clubs tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat doet Martin altijd goed, moet ik hem nageven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |