www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
Hier verder
quote:Als in boeren uit Eindhoven
Op vrijdag 19 september 2003 15:29 schreef Knoekie het volgende:
Boeeeee
quote:Alvast terugvindt post
Op vrijdag 19 september 2003 17:00 schreef GerardVanAs het volgende:*plaatst post*
quote:
Ajax speelt op dinsdag 14 oktober een oefenwedstrijd tegen Djurgardens IF. De wedstrijd tegen de regerend kampioen en de huidige lijstaanvoerder van Zweden begint om 20.00 uur lokale tijd in het Olympisch Stadion van Stockholm.
De wedstrijd in Stockholm wordt georganiseerd in samenwerking met ABN AMRO en Alfred Berg Holding. Een deel van de opbrengst wordt geschonken aan de World Childhood Foundation.
quote:Waarschijnlijk om de warme band tussen Djurgardens ten Ajax te creeëren.
Op vrijdag 19 september 2003 18:14 schreef zjroentje het volgende:
Van ajax.nl.
[..]
Van der Vaart vertrekt aan het einde van het seizoen....en wie oh wie speelt bij Djurgardens?
quote:Geert den Ouden.
Op vrijdag 19 september 2003 18:24 schreef twi het volgende:
en wie oh wie speelt bij Djurgardens?
Maar je bedoelt natuurlijk Kallstrom
quote:Hehe dat schoot mij ook als eerste te binnen
Op vrijdag 19 september 2003 18:44 schreef zjroentje het volgende:[..]
Geert den Ouden.
Maar je bedoelt natuurlijk Kallstrom
![]()
quote:Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar goed:
Op vrijdag 19 september 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie van NAC uit?? Zware wedstrijd, kan wel eens het eerste puntverlies worden, vrees ik.
"Hup Boukhari!"
quote:Hmmm. Denk het niet eik. Vind Ajax groeiende en dat zal een vervolg krijgen..
Op vrijdag 19 september 2003 19:24 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie van NAC uit?? Zware wedstrijd, kan wel eens het eerste puntverlies worden, vrees ik.
Maar toch... Ik heb altijd vrees bij de wedstrijden tegen PSV (uit en thuis), NAC (uit en thuis) en Roda JC (uit).
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:44 schreef zjroentje het volgende:
Maar je bedoelt natuurlijk Kallstrom![]()
Wie zien jullie eigenlijk als opvolger voor van der Vaart?
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 19-09-2003 19:41]
quote:Voeg daar Heerenveen en Utrecht ook maar aan toe. Nouja, alleen uit. Thuis vormen ze meestal geen enkel probleem...
Op vrijdag 19 september 2003 19:32 schreef methodmich het volgende:
Traditioneel heeft Ajax veel moeite met NAC, al kan het een voordeel zijn dat NAC mogelijk Penders moet missen.Maar toch... Ik heb altijd vrees bij de wedstrijden tegen PSV (uit en thuis), NAC (uit en thuis) en Roda JC (uit).
quote:Pienaar.
Op vrijdag 19 september 2003 19:39 schreef twi het volgende:[..]
Al denk ik dat 'ie eerder richting Liverpool zal gaan. In m'n CM ging 'ie naar Werder Bremen, go figureWie zien jullie eigenlijk als opvolger voor van der Vaart?
quote:Daniel de Ridder
Op vrijdag 19 september 2003 19:39 schreef twi het volgende:[..]
Al denk ik dat 'ie eerder richting Liverpool zal gaan. In m'n CM ging 'ie naar Werder Bremen, go figureWie zien jullie eigenlijk als opvolger voor van der Vaart?
quote:Met de Jong of Sneijder op Pienaar's plaats?
Op vrijdag 19 september 2003 19:42 schreef methodmich het volgende:[..]
Pienaar.
Trouwens, wat is er met Heitinga aan de hand? Hij krijgt zelden speelminuten? Toch nog niet fit genoeg en aan het sukkelen met blessures?
quote:Volgens mij speelt 'ie, net als Pienaar, meer rechts. Dan zou ik er liever Sneijder neerzetten, al is die minder behendig en scoringsgericht. Ik lees regelmatig dat Kallstrom er weer eentje inprikt (als den Ouden er weer eens een paar heeft gescoord). Maar misschien is die financieel niet haalbaar. Best raar, die gast wordt al jaren gevolgd, maar speelt nog steeds bij Djurgardens. Wordt straks kassa voor die club....
Op vrijdag 19 september 2003 19:47 schreef RednaZ het volgende:[..]
Daniel de Ridder
Pienaar is trouwens in de verste verte niet zo scoringsgericht als van der Vaart, wat ik eigenlijk het grote manco vindt van hem. Ik heb bij wijze van spreken nog liever Wamberto alleen voor het doel dan Pienaar...
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 19-09-2003 19:57]
quote:Zijn plaats op het middenveld wel, op de rechtervleugel iemand anders.
Op vrijdag 19 september 2003 19:54 schreef twi het volgende:[..]
Met de Jong of Sneijder op Pienaar's plaats?
Trouwens, wat is er met Heitinga aan de hand? Hij krijgt zelden speelminuten? Toch nog niet fit genoeg en aan het sukkelen met blessures?
Heitinga zit nog niet op niveau denk ik.
quote:Klopt. De Ridder speelt meer in de voorhoede las ik net.
Op vrijdag 19 september 2003 19:55 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij speelt 'ie, net als Pienaar, meer rechts. Dan zou ik er liever Sneijder neerzetten, al is die minder behendig en scoringsgericht. Ik lees regelmatig dat Kallstrom er weer eentje inprikt (als den Ouden er weer eens een paar heeft gescoord). Maar misschien is die financieel niet haalbaar. Best raar, die gast wordt al jaren gevolgd, maar speelt nog steeds bij Djurgardens. Wordt straks kassa voor die club....
Misschien is Landzaat een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |