Gaat Hans weer op doel dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelijkspelletje tegen Thun moet de doen zijn,.
Nee want dan veroorzaakt hij weer net als tegen Arsenal een penalty.quote:
Als de spelers er ook zo over denken, dan wordt het dinsdag weer een dramaquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Thun pakken we gewoon even in. No problem.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
We zullen heus wel de betere partij zijn, maar of we winnen..... zal er toch echt iemand moeten scorenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Het voetbal niet, de afronding welquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens was het gisteren echt zo slecht?
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens was het gisteren echt zo slecht?
De 2e helft leek het voetbal ook nergens meer op.quote:
Wat een enorm sterke, originele analyse. Zo had ik het nog niet bekeken. Zou daar echt het probleem liggen, denk je ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:04 schreef borisz het volgende:
Thun gaat winne omdat ajax geen scorende spits heeft
Het probleem is misschien wel dat er teveel gefocussed wordt op dat spitsenprobleem.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:13 schreef manny het volgende:
[..]
Wat een enorm sterke, originele analyse. Zo had ik het nog niet bekeken. Zou daar echt het probleem liggen, denk je ?
quote:Daniël de Ridder heeft gisteren in een gesprek met de Spaanse Pers laten weten geen spijt te hebben van zijn vertrek bij Ajax. De Ridder speelt bij zijn nieuwe club ook nog niet veel minuten.
Hij wacht overigens wel af, en hoopt vanzelf dat het goed zal komen. Ook bij Ajax, speelde de Ridder heel weinig. 'Ik wist dat het moeilijk zou worden, maar ik geef niet op. Op den duur hoop ik veel te kunnen spelen en uiteindelijk volgend jaar ook naar het WK in Duitsland te gaan', aldus De Ridder in La Voz de Galicia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |