Gaat Hans weer op doel dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelijkspelletje tegen Thun moet de doen zijn,.
Nee want dan veroorzaakt hij weer net als tegen Arsenal een penalty.quote:
Als de spelers er ook zo over denken, dan wordt het dinsdag weer een dramaquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Thun pakken we gewoon even in. No problem.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
We zullen heus wel de betere partij zijn, maar of we winnen..... zal er toch echt iemand moeten scorenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Het voetbal niet, de afronding welquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens was het gisteren echt zo slecht?
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens was het gisteren echt zo slecht?
De 2e helft leek het voetbal ook nergens meer op.quote:
Wat een enorm sterke, originele analyse. Zo had ik het nog niet bekeken. Zou daar echt het probleem liggen, denk je ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:04 schreef borisz het volgende:
Thun gaat winne omdat ajax geen scorende spits heeft
Het probleem is misschien wel dat er teveel gefocussed wordt op dat spitsenprobleem.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:13 schreef manny het volgende:
[..]
Wat een enorm sterke, originele analyse. Zo had ik het nog niet bekeken. Zou daar echt het probleem liggen, denk je ?
quote:Daniël de Ridder heeft gisteren in een gesprek met de Spaanse Pers laten weten geen spijt te hebben van zijn vertrek bij Ajax. De Ridder speelt bij zijn nieuwe club ook nog niet veel minuten.
Hij wacht overigens wel af, en hoopt vanzelf dat het goed zal komen. Ook bij Ajax, speelde de Ridder heel weinig. 'Ik wist dat het moeilijk zou worden, maar ik geef niet op. Op den duur hoop ik veel te kunnen spelen en uiteindelijk volgend jaar ook naar het WK in Duitsland te gaan', aldus De Ridder in La Voz de Galicia.
quote:Ajax heeft volgens Belgische voetbalsites de onderhandelingen geopend met Anderlecht-middenvelder Christian Wilhelmsson. Na de interland tussen Zweden en IJsland zou Ajax met de zaakwaarnemer van de Zweedse international hebben gepraat over een overgang.
De Belgen weten dat Wilhelmsson graag wil vertrekken, maar hangen desondanks een fiks prijskaartje om de nek van de buitenspeler. Technisch directeur van de Amsterdammers, Martin van Geel, noemde het verband tussen Ajax en het Anderlecht-duo deze week nog een gerucht en ‘uit de lucht gegrepen’. Inmiddels is al wel duidelijk dat de interesse in de Belgische verdediger Anthony Vanden Borre minder concreet is dan die van Wilhelmsson.
De 25-jarige Wilhelmsson stond afgelopen seizoen voor een overgang naar Fiorentina, maar die transfer ketste op het laatste moment af. Wanneer de Amsterdammers een transfersom met Anderlecht overeen kunnen komen, is het mogelijk dat hij in januari al zijn debuut kan maken voor Ajax.
quote:De Alkmaarse voetbalclub AZ heeft belangstelling voor voormalig Ajacied Nando Rafael (21). Dat is opmerkelijk, aangezien de voetballer drie jaar geleden noodgedwongen Nederland moest verlaten nadat hij geen werkvergunning kreeg. Rafael ging spelen voor het Berlijnse Hertha BSC, en kreeg in de zomer een Duits paspoort.
De in Angola geboren Rafael ontvluchtte zijn geboorteland nadat zijn beide ouders omkwamen bij een burgeroorlog. Met zijn oom en tante kwam de toen achtjarige in Nederland wonen, waar hij op elfjarige leeftijd bij de jeugdopleiding van Ajax terecht komt. Hij doorloopt verschillende jeugdelftallen, maar als hij uiteindelijk een plek in de hoofdselectie van Ajax krijgt aangeboden gaat de overheid moeilijk doen. Omdat Rafael geen verblijfsvergunning heeft komt hij niet in aanmerking voor een tewerkstellingsvergunning. De jonge voetballer moet Nederland verlaten, en komt na bemiddeling van Ajax terecht in Duitsland.
Met het Duitse staatsburgerschap is er echter geen belemmering meer om weer in Nederland uit te komen. Het contract van Rafael loopt na dit seizoen af. Hij speelde voor Hertha 65 Bundesligaduels en maakte daarin veertien goals. Tevens debuteerde hij onlangs voor het Duitse nationale team voor spelers onder de 22 jaar.
Ach als Ajax hem wil hebben gaat hij denk ik liever naar Ajax, als wij hem niet willen dan houd het op natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef keijz het volgende:
Voetbal: AZ wil ex-Ajacied Nando Rafael kopen
[..]
Ik weet nog wel dat Sonck 2 prachtige goals maakte tegen Club Brugge in de CL... het vervolg kennen wequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:53 schreef twi het volgende:
Die Tamagotchi heeft natuurlijk gewoon gelijk, Rosenberg heeft nauwelijks een goede bal gekregen, maar maakte af en toe wel z'n acties. Maar het blijft gewoon een kwestie van vertrouwen. Jas je gewoon een keer een prachtige goal erin, dan gaat het voorin vanzelf lopen.
Ach, daarmee verdiende 'ie wel gelijk de helft van z'n transfergeld terugquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:57 schreef keijz het volgende:
Ik weet nog wel dat Sonck 2 prachtige goals maakte tegen Club Brugge in de CL... het vervolg kennen we
Gewoon 4-4-2 spelenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:59 schreef keijz het volgende:
Babel in de spits, Boerrigter op linksbuiten!
Ja, ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Rosenberg is niks, net als die gekke grieken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Hou maar lekker vertrouwen in Rosenberg jongens, het word toch niks. Een van de grootste miskopen uit de clubgeschiedenis. Ik brand niet snel een speler af, maar deze jongen kan echt helemaal niks.
Met een echte spits hadden we gisteren met 3-0 gewonnen, maar nee hoor Ajax moest weer deze Zweedse ramp aanschaffen, ik word er echt ziek van.
quote:'Aston Villa bereidt bod voor op Galasek'
Volgens het Engelse medium The People bereidt Premier Club-Aston Villa een bod voor op Ajacied Tomas Galasek. Dit wordt vandaag gesuggereerd in de Engelse media.
Al eerder werd bekend dat Villa interesse had. Aan het eind van volgend seizoen loopt het contract van de Tsjech af, die inmiddels wel weer een beetje tevreden is gestemd met zijn basisplaats. Galasek is momenteel ook aanvoerder bij Ajax.
Elke spits is een 4-4-2 spits, en met Babel en Charisteas alleen kan je het niet af. Stel jij dan maar voor wie je uit de jeugd haalt?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zowel bij het zweedse elftal als bij Ajax nog niet 1 moment gezien waarvan ik dacht het iets kon worden. Bovendien is het een 442 spits dus waarom ze hem gehaald hebben is mij echt een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |