abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41575875

* De OP is hier te downloaden.

|X| Onze held Marco van Basten mogelijk in 2008/2009 terug thuis
|X|
|X|
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 7 september 2006 @ 10:04:28 #2
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41575892
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er geopperd om hem te verkopen aan ManU...
Er wordt, tenminste als je doelt op de uitspraak van MONTANA, juist gezegd dat voordeel van het spel van Heitinga van gister is dat Heitinga nu in de winterstop juist níet naar Manchester zal gaan (al is deze gedachte misschien wat kort door de bocht)....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41575920
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:04 schreef BoNi het volgende:

[..]

Er wordt, tenminste als je doelt op de uitspraak van MONTANA, juist gezegd dat voordeel van het spel van Heitinga van gister is dat Heitinga nu in de winterstop juist níet naar Manchester zal gaan (al is deze gedachte misschien wat kort door de bocht)....
Goed, het is regelmatig geopperd, laat ik het zo zeggen. Ik de toekomst (volgend jaar misschien al) moet Johnny toch echt de plek van Jaap Stam overnemen.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41575948
Hoop dat hij het tweede mag trainen... alsjeblieft niet ajax1 naar de mallemoer.
pi_41575972
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Chadi het volgende:
Hoop dat hij het tweede mag trainen... alsjeblieft niet ajax1 naar de mallemoer.
Tsja, weer iemand die er geen kijk op heeft. Ooit de wedstrijden van Johnny centraal en op rechtsback vergeleken? Jij oordeelt alleen maar op de rechtbackwedstrijden.
pi_41575996
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Tsja, weer iemand die er geen kijk op heeft. Ooit de wedstrijden van Johnny centraal en op rechtsback vergeleken? Jij oordeelt alleen maar op de rechtbackwedstrijden.
Heb het over van Basten kid
pi_41576054
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Heb het over van Basten kid
Ook dan niet met je eens
  donderdag 7 september 2006 @ 10:12:38 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41576089
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:11 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Ook dan niet met je eens
Hij doet het zo goed wil je zeggen?
  donderdag 7 september 2006 @ 10:14:26 #9
53851 BoNi
pi_41576149
Voorlopig ben ik zeker blij met ten Cate en laten we zeker niet op de feiten vooruitlopen.
Ik moet er echt niet aan denken dat van Basten op dit moment tweewekelijks op zo'n Audi racestoel zou zitten....
Schitterend!
pi_41576267
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Hij doet het zo goed wil je zeggen?
Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.
pi_41576295
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.
En een totaal mislukt WK, en waardeloos voetbal met de verkeerde mensen op de verkeerde plek. Kut uitspraken over grootheden als Davids etc....

nee, hij valt mij ook behoorlijk tegen helaas...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 september 2006 @ 10:21:46 #12
53851 BoNi
pi_41576369
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Of mensen raken blind door zijn verleden als voetballer.....
Schitterend!
  donderdag 7 september 2006 @ 10:22:01 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41576372
Hoop dat San Marco de vooetballerij snel weer vaarwel zegt en zich weer richt op golf.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41576417
aub geen van Basten naar Ajax
word helemaal niks!
irriteer me elke keer als ik het nederlands elftal en die man zie
wat waren ze gister weer lekker bezig zeg.. ze hebben nog geen enkele wedstrijd gedomineerd en als ze het zogezegd doen dan valt het nog tegen in vergelijking met 98' (dat nivo halen ze de eerste 100 jaar zowieso niet)

nee laat Marco maar lekker ergens in het buitenland gaan trainen maar niet bij Ajax
Narf!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 september 2006 @ 10:27:10 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41576547
zou mooi zijn, van Basten aan het roer bij ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41576558
misschien kunnen ze er wat mee in rotterdam.. die schijnen op onze bankzitters te geilen
pi_41576572
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Wil je Jaap er dan uit halen? Ik vind Heitinga een prima gozer buiten het veld, maar hij komt gewoon te kort voor Ajax.
pi_41576612
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef Chadi het volgende:
misschien kunnen ze er wat mee in rotterdam.. die schijnen op onze bankzitters te geilen
Narf!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 september 2006 @ 10:29:31 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41576624
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Wil je Jaap er dan uit halen? Ik vind Heitinga een prima gozer buiten het veld, maar hij komt gewoon te kort voor Ajax.
toch jammer dat zo'n ergens bij Ajax is gestokt in zn ontwikkeling want hij was zo veelbelovend en heeft in het begin toch veel goede wedstrijden gespeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41576652
Van Basten moet inderdaad weer lekker gaan golfen.
lollig
pi_41576671
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

toch jammer dat zo'n ergens bij Ajax is gestokt in zn ontwikkeling want hij was zo veelbelovend en heeft in het begin toch veel goede wedstrijden gespeeld.
Het is heel jammer. Hij had zeker talent, maar dat komt er helaas niet uit. Vooral Europees valt op dat hij iedere keer weer te kort komt.
pi_41576704
heitinga is als een soort Knopper
ook goed in het begin en daarna afzakken tot een nivo ado
Narf!
pi_41576739
Laat v. Basten maar niet komen. Ten Cate doet het veelste goed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41576740
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:32 schreef Sickert het volgende:
heitinga is als een soort Knopper
ook goed in het begin en daarna afzakken tot een nivo ado
Dat vind ik dan weer een achterlijke opmerking. Voor eredivisie begrippen is Heitinga een hele nuttige speler. Bij een ploeg als Heerenveen zou hij het uitstekend doen. En ook bij Ajax kan hij in de eredivisie makkelijk mee komen. Europees komt hij echter te kort en dus is hij niet geschikt als basisspeler voor Ajax.
pi_41576795
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:34 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een achterlijke opmerking. Voor eredivisie begrippen is Heitinga een hele nuttige speler. Bij een ploeg als Heerenveen zou hij het uitstekend doen. En ook bij Ajax kan hij in de eredivisie makkelijk mee komen. Europees komt hij echter te kort en dus is hij niet geschikt als basisspeler voor Ajax.
Knopper dus ook
Heitinga was 2 seizoenen terug heel erg goed hij zakt gewoon steeds verder weg imo
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')