Er wordt, tenminste als je doelt op de uitspraak van MONTANA, juist gezegd dat voordeel van het spel van Heitinga van gister is dat Heitinga nu in de winterstop juist níet naar Manchester zal gaan (al is deze gedachte misschien wat kort door de bocht)....quote:Op donderdag 7 september 2006 10:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er geopperd om hem te verkopen aan ManU...
Goed, het is regelmatig geopperd, laat ik het zo zeggen. Ik de toekomst (volgend jaar misschien al) moet Johnny toch echt de plek van Jaap Stam overnemen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er wordt, tenminste als je doelt op de uitspraak van MONTANA, juist gezegd dat voordeel van het spel van Heitinga van gister is dat Heitinga nu in de winterstop juist níet naar Manchester zal gaan (al is deze gedachte misschien wat kort door de bocht)....
Tsja, weer iemand die er geen kijk op heeft. Ooit de wedstrijden van Johnny centraal en op rechtsback vergeleken? Jij oordeelt alleen maar op de rechtbackwedstrijden.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Chadi het volgende:
Hoop dat hij het tweede mag trainen... alsjeblieft niet ajax1 naar de mallemoer.
Heb het over van Basten kidquote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Tsja, weer iemand die er geen kijk op heeft. Ooit de wedstrijden van Johnny centraal en op rechtsback vergeleken? Jij oordeelt alleen maar op de rechtbackwedstrijden.
quote:
Hij doet het zo goed wil je zeggen?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:11 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ook dan niet met je eens
![]()
Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij doet het zo goed wil je zeggen?
En een totaal mislukt WK, en waardeloos voetbal met de verkeerde mensen op de verkeerde plek. Kut uitspraken over grootheden als Davids etc....quote:Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.
Of mensen raken blind door zijn verleden als voetballer.....quote:Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.
Wil je Jaap er dan uit halen? Ik vind Heitinga een prima gozer buiten het veld, maar hij komt gewoon te kort voor Ajax.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Tsja, weer iemand die er geen kijk op heeft. Ooit de wedstrijden van Johnny centraal en op rechtsback vergeleken? Jij oordeelt alleen maar op de rechtbackwedstrijden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef Chadi het volgende:
misschien kunnen ze er wat mee in rotterdam.. die schijnen op onze bankzitters te geilen
toch jammer dat zo'n ergens bij Ajax is gestokt in zn ontwikkeling want hij was zo veelbelovend en heeft in het begin toch veel goede wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wil je Jaap er dan uit halen? Ik vind Heitinga een prima gozer buiten het veld, maar hij komt gewoon te kort voor Ajax.
Het is heel jammer. Hij had zeker talent, maar dat komt er helaas niet uit. Vooral Europees valt op dat hij iedere keer weer te kort komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch jammer dat zo'n ergens bij Ajax is gestokt in zn ontwikkeling want hij was zo veelbelovend en heeft in het begin toch veel goede wedstrijden gespeeld.
Dat vind ik dan weer een achterlijke opmerking. Voor eredivisie begrippen is Heitinga een hele nuttige speler. Bij een ploeg als Heerenveen zou hij het uitstekend doen. En ook bij Ajax kan hij in de eredivisie makkelijk mee komen. Europees komt hij echter te kort en dus is hij niet geschikt als basisspeler voor Ajax.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:32 schreef Sickert het volgende:
heitinga is als een soort Knopper
ook goed in het begin en daarna afzakken tot een nivo ado
Knopper dus ookquote:Op donderdag 7 september 2006 10:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een achterlijke opmerking. Voor eredivisie begrippen is Heitinga een hele nuttige speler. Bij een ploeg als Heerenveen zou hij het uitstekend doen. En ook bij Ajax kan hij in de eredivisie makkelijk mee komen. Europees komt hij echter te kort en dus is hij niet geschikt als basisspeler voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |