Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 13:37 schreef Trancelocator het volgende:
Ach, landskampioen worden en ver in de CL komen met Ajax is toch veel leuker dan een WK?
Later dit jaar zijn er weer kwalificatiewedstrijden voor het EK 2008. Dan is het wel tijd om Huntelaar in stelling te brengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:40 schreef Nega het volgende:
Ja Vennegoor voor de bank, Klaas voor de basis. Het is ook wel leuker met Ajax winnen, maar toch, als je realistisch bent, moet je toch wel zien, dat Klaas eigenlijk wel mee moest.
EN hij speelt elke wedstrijd. En stel dat KJH meeging naar Duitsland, wie zegt dan dat hij elke wedstrijd speeltquote:Op zondag 14 mei 2006 13:42 schreef stefmans het volgende:
Op de opmerking van Wolf in het vorige topic: Tuurlijk kun je en blessure krijgen. Maar daar op het EK is minder pers, minder fans, je hoeft minder interviews te geven, de sfeer is relaxter. Op het WK zijn er constant mensen en je hebt geen moment rust. Dat zal op het EK wel zijn dat je rust krijgt![]()
ja het is mischien en beetje stom getypt. Maar een blessure kan je altijd krijgen daar gaat het ook niet om. Maar het is gewoon beter voor Ajax dat huntelaar dat Jeugd-Ek speelt. Daar komt hij meer uitgerust van trug als van het grote WK. En wat vind ik belangrijker Ajax dusquote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef Nega het volgende:
Het gaat toch niet om het randgebeuren dat je een blessure kan krijgen, maar om de wedstrijden... Die redenering vind ik nergens op slaan stefmans.
Ja precies, je hebt altijd kans op een blessure als je speelt. Ik vind Ajax ook belangrijk, maar spelers moeten ook kansen krijgen waar ze recht op hebben, en Klaas heb meer recht op de WK dan de EK.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja het is mischien en beetje stom getypt. Maar een blessure kan je altijd krijgen daar gaat het ook niet om. Maar het is gewoon beter voor Ajax dat huntelaar dat Jeugd-Ek speelt. Daar komt hij meer uitgerust van trug als van het grote WK. En wat vind ik belangrijker Ajax dus![]()
Je moet ook wel realistisch zijn. Met de verdediging die je nu hebt staan kom je nog niet eens de 2de ronde doorquote:Op zondag 14 mei 2006 13:50 schreef J.P. het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik word liever wereldkampioen dan het landskampioenschap voor Ajax![]()
niet dat we met KJH wel wereldkampioen zouden worden, maar dat is het punt niet
Nederland wereldkampioen zou een godswonder zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet ook wel realistisch zijn. Met de verdediging die je nu hebt staan kom je nog niet eens de 2de ronde door![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nederland wereldkampioen zou een godswonder zijn.![]()
Das echt onzin. Met Ooijer, kromkamp, Boula, Mathijsen en Gio heb je een goede verdediging hoor. Om over de basis op het middenveld en de aanval maar te zwijgen..quote:Op zondag 14 mei 2006 13:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet ook wel realistisch zijn. Met de verdediging die je nu hebt staan kom je nog niet eens de 2de ronde door![]()
Je moet inderdaad realistisch zijn, maar ook optimistisch.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |