Op AT5 hoorde ik ook al zoiets. Koeman zit duidelijk effe niet lekker in ze vel.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Hoor net op de radio (NOS 3FM nieuws) dat Koeman op korte termijn een gesprek met Ajax wil over zijn toekomst, hij was o.a. niet tevreden over de huidige selectie. Hoop dat NOS txt of een andere bron dit bericht wat kan uitbreiden want ik heb helaas niet alles meegekregen.
Ik hoorde dat hij meer kwaliteit heeft dan Ajax en daarom ontevreden is?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Hoor net op de radio (NOS 3FM nieuws) dat Koeman op korte termijn een gesprek met Ajax wil over zijn toekomst, hij was o.a. niet tevreden over de huidige selectie. Hoop dat NOS txt of een andere bron dit bericht wat kan uitbreiden want ik heb helaas niet alles meegekregen.
Ajax heeft altijd met hun jeugd prijzen gewonnen van Basten in 87 Bergkamp in 92 en de hele ploeg van 95 was amper twintig jaar.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:14 schreef popolon het volgende:
Verwachtingspatroon bij Ajax is altijd hoog, maar gezien (de leeftijd van) de selectie nu waarschijnlijk te hoog.
Kampioen met Ajax PSV en Barcelona. Met PSV en Barcelona de EC-1 gewonnen met Oranje het EK-88. Verder niks inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:16 schreef mitt het volgende:
Wat heeft Koeman gepresteerd verder
Met een paar routiniers, die er nu dus niet zijn op Galasek na.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax heeft altijd met hun jeugd prijzen gewonnen van Basten in 87 Bergkamp in 92 en de hele ploeg van 95 was amper twintig jaar.
Zijn trainerskwaliteiten liggen hoger dan de kwaliteiten van de spelersgroep van Ajax vind hij zelf..quote:Op woensdag 29 september 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kampioen met Ajax PSV en Barcelona. Met PSV en Barcelona de EC-1 gewonnen met Oranje het EK-88. Verder niks inderdaad.
Gaat ie straks nog naar Real Madrid ook, zul je zien.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:30 schreef tong80 het volgende:
Zeg dat dan.
Weg met die gast de verrader die net zo makkelijk voor Ajax PSV en Feijenoord speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |