Precies, in Eindhoven zijn ze al tevreden met een dubbel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Gewoon alles!
Jij zegt het. Ik weet alleen dat hij gelinked werd met Real. Met Arsenal ook op een gegeven moment meen ik. Dus ik denk dat zal Cultheld's "nieuwe Zidane" wel zijn.quote:methodmich
Dat is een verdedigende middenvelder, geen Zidane.
Post opslaat.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:15 schreef timbastiaansen het volgende:
Veel suc6, 100 euro alst lukt
Ik heb het nagezocht. Het stond op het altijd betrouwbare Voetbalzone. Beetje jammer, case closed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik heb van Real alleen Pedretti van Marseille gehoord.
mm, kenner, ik bedoel uiteraard Bodmer.Een technische middenvelder die zoveel defensief als offensief over heel veel kwaliteiten beschiktquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik heb van Real alleen Pedretti van Marseille gehoord.
Overigens zien de Fransen Rio Mavuba en Renaud Cohade als grotere talenten.
Mijn bron is niet voetbalzone maar http://www.as.com/articulo.html?d_date=20050128&xref=20050128dasdaiftb_7&type=Tes&anchor=dasftbquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:24 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik heb het nagezocht. Het stond op het altijd betrouwbare Voetbalzone. Beetje jammer, case closed.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:15 schreef keeper het volgende:
Mag ik hier kotsen op de KNPB? KNEB? KNLB? Of op welke spannende afkorting je ook kan bedenken om aan te geven dat scheidsrechters die 4(!!) strafschoppen in 1(!!) wedstrijd aan 1(!!) club geven nooit objectief genoemd kunnen worden.
En er dan nog 2(!!) missen ook, whehe
* AJAX *
quote:3/2/2005 - Nieuwe regels hebben GEEN gevolgen voor Ajax
(Van onze verslaggever RvN)
Berichtgeving in Nederlandse en buitenlandse media over de regelgeving omtrent het opnemen van eigen jeugdspelers in de selectie, heeft bij veel fans voor enige verwarring bezorgd gezien de vragen die wij daarover ontvingen. Diverse persbureaus melden het bericht dat dit seizoen Arsenal, Chelsea, Celtic, Rangers en Ajax niet aan de regels zouden voldoen. In theorie is dat ook correct. In de praktijk ligt dat logischerwijs heel anders, zoals iedereen weet welke jeugdspelers in het eerte elftal van Ajax staan opgesteld.
De regels hebben betrekking op de zogenaamde A-lijst die de clubs voor deelname aan de Europese toernooien moeten inleveren. Alleen spelers die daarop voorkomen (25) zijn speelgerechtigd. Uitzondering wordt gemaakt voor (eigen opgeleide) jeugdspelers die op een B-lijst mogen worden gezet. Aangezien diverse jeugdspelers zoals heitinga, Sneijder en Babel gezien de leeftijdsgrens en andere voorwaarden nog voldeden aan de regels voor de B-lijst zette Ajax hen daarop. Hierdoor kwamen op de A-lijst plaatsen vrij voor andere spelers die anders buiten de eerste 25 zouden vallen en/of niet in aanmerking kwamen voor de B-lijst.
Theorie en praktijk komen dus door het toepassen van deze 'truc' niet overeen, dit geldt ook voor de meeste andere genoemde clubs.
Ach, laat ze toch lekker denken dat ze enige kans maken op een prijs dit seizoen. Misschien met een beetje geluk winnen ze de Amstel Cup en de 2e plek, maar meer zit er ook niet inquote:
De beker mogen jullie hebben, zijn julie in ieder geval verzekerd van Europees voetbal.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, in Eindhoven zijn ze al tevreden met een dubbel.
PSV supporter geworden ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:59 schreef JaWi het volgende:
*tvp.
Wat is het toch een goed gevoel om voor de mooiste club ter wereld te zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |