Als het een prijs was, was ik het met je eens.quote:Op maandag 3 april 2006 14:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Een prijs winnen in de kuip is altijd leuk.
true, maar gezien het afgelopen jaar is het wel het enige waar we aanspraak op mogen maken...quote:Op maandag 3 april 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als het een prijs was, was ik het met je eens.
Naar de KNVB beker is net zoiets als de JC schaal.
Een prijs voor clubs als Roda of Utrecht. Maar voor Ajax is het nauwelijks een prijs te noemen..
Onzin!quote:Op maandag 3 april 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een prijs voor clubs als Roda of Utrecht. Maar voor Ajax is het nauwelijks een prijs te noemen..
Ze mogen er gvd heel blij mee zijn, en eigenlijk hebben ze er geen recht op ook.quote:Op maandag 3 april 2006 15:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
true, maar gezien het afgelopen jaar is het wel het enige waar we aanspraak op mogen maken...
Gelukkig speelt Ajax tegen PSV, dus dan ben je weer een illusie armerquote:Op maandag 3 april 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze mogen er gvd heel blij mee zijn, en eigenlijk hebben ze er geen recht op ook.
Het hele seizoen je publiek ZO in de steek laten en dan nog iets winnen ook.. Ik wil het als Ajacied OOK wel, maar het is te debiel voor woorden.
Tja, we zullen zien. Ik denk ook wel dat psv het gewoon wint hoor..quote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax tegen PSV, dus dan ben je weer een illusie armer.
En de armetierige vertoning tegen RBC was natuurlijk ook niet echt angstaanjagendquote:Op maandag 3 april 2006 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, we zullen zien. Ik denk ook wel dat psv het gewoon wint hoor..
Maar de kans is er nog.. dat bedoelde ik.
nee, maar hoeveel punten hadden ze?quote:Op maandag 3 april 2006 15:21 schreef Robar het volgende:
[..]
En de armetierige vertoning tegen RBC was natuurlijk ook niet echt angstaanjagend
Maar goed tegen Ajax spelen is hele andere koek . .
je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Nog vier nederlagen en we zijn van DB af.
Is dat al zeker? Wel hebben we ons eerder voor Europees voetbal geplaatst dan PSV, AZ en Feyenoord. PSV zal wel kampioen worden, maar AZ en Feyenoord zouden nog naast UEFA Cup en (voorronde) CL kunnen grijpen, wanneer zijn in de play-offs alles verneuken.quote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach, we eindigen iig in het linkerrijtje...s
Ik vind het wel een prijs. Ik ben er in ieder geval erg blij mee als we die beker winnen dit seizoen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen schaam ik me rot als Ajax gehuldigd wordt.quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prijs. Ik ben er in ieder geval erg blij mee als we die beker winnen dit seizoen.
Ik moet er niet aan denken...quote:Op maandag 3 april 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen schaam ik me rot als Ajax gehuldigd wordt.![]()
Dat doet toch niets af aan hoe PSV speelde afgelopen weekend?quote:Op maandag 3 april 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar hoeveel punten hadden ze?
EN hoeveel punten had Ajax weer eens dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |