quote:'Frank Rijkaard in belangstelling van Ajax'
De huidige FC Barcelona-trainer Frank Rijkaard zou de belangrijkste man zijn om Danny Blind op te volgen als trainer van Ajax. In het NOS-programma Studio Voetbal kwam er naar voren dat Johan Cruijf met Frank Rijkaard gesprekken heeft gehad voor de toekomst van Ajax en Rijkaard.
Johan Cruijf zou mogelijk hebben geadviseerd aan Rijkaard om naar Ajax te gaan, wat dan ten koste gaat van Danny Blind. Blind preseert, voor Ajax-niveau, ondermaats. Overigens zou ook Martin Van Geel (technisch directeur van Ajax) volgens de geruchten ook graag met een andere trainer door willen gaan.
AFC AJAXquote:'Adriaanse belangrijke kandidaat om Blind op te volgen'
In het Ajax Journaal op RTV Noord-Holland wordt gemeld dat Co Adriaanse een belangrijke kandidaat is om Danny Blind op te volgen komend seizoen. Van Geel zou geinformeerd hebben bij de huidige coach van Porto. Ze baseren zich onder andere op berichtgeving in de Portugese media. De Portugese krant Record berichtte over de interesse.
denk het ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Frank is cooler, Adriaanse is beter denk ik.
quote:Grygera weet niets van Italiaanse interesse 17 maart 2006
Zdenek Grygera Ajacied Zdenek Grygera wordt in het geruchtencircuit in verband gebracht met Internazionale en AC Milan, maar de speler zelf weet officieel nog niets van de belangstelling. "Ik heb gehoord van de interesse en weet ook dat mijn zaakwaarnemer Nehoda de Champions League-wedstrijd tussen Inter en Ajax heeft bekeken", aldus Grygera op de website van Sky Sports. "Maar buiten dat weet ik van niets."
De Tsjech heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2007. De Amsterdammers legden hem inmiddels een nieuwe verbintenis voor. Grygera: "Ajax heeft me een nieuw contract aangeboden, maar daar wil ik nog over nadenken. Ik ben altijd tevreden geweest bij Ajax, maar het is ook altijd mijn droom gebleven om in Italië te spelen en dan het liefst voor Milan of Inter. Maar alles in dit stadium is speculatie."
Viel toen nog wel mee. Hetzelfde jaar werd Koeman kampioen. Dat de sfeer zo slecht was kwam meer door die Algemeen directeur van toen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:16 schreef Duder het volgende:
Vergeet niet de situatie die meneer Adriaanse achterliet, slechte sfeer, zwakke prestaties e.d.
Blij dat die man weg is gegaan toen, en ik hoop dat ie nooit meer als trainer terugkomt.
Wie de fuck is er nou METEEN een geweldige coach....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we lekker op de zaken vooruit lopen.
Eerst het seizoen maar zo goed mogelijkafmaken. Dan zien we wel weer.
Blind is nog geen topper, maar ALS hij blijft waar hij zit, dan moeten we maar kijken hoe het gaat met de selectie van volgend seizoen.
We hebben toch niets in te brengen hier.
Niemand. maar daarom hadden ze Blind niet NU moeten brengen, dat maakt hem alleen maar kapot. Hij kan best een redelijke trainer worden, maar zo in het diepe is vaak niet goed met een club die niet lekker loopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie de fuck is er nou METEEN een geweldige coach....
En daar komt nog bij dat ik denk dat Ajax-trainer misschien wel een van de moeilijkste posities is in de voetballerij.
Ja joh! met daarna meteen een 3-0 nederlaag tegen sparta, 2 nederlagen tegen feyenoord, kansloze uitschakeling in de uefa cup... dat jaar werd geen enkele topper gewonnen. 3 nederlagen tegen Vitesse zelfs. Lijkt verdomd veel op dit jaar he. Co Adriaanse met z'n Youssouf Hersi op 10 in de kuip tegen Feyenoord. Witschge weggestuurd, Laudrup weggestuurd... dat jaar haalde Ajax hetzelfde aantal punten als onder Wouters/Westerhof.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef Duder het volgende:
Maar nadat adriaanse wegging verbeterde de sfeer en prestaties (5-0 fortuna) meteen. Ook de hele affaire met Witsche en Winter vond ik destijds belachelijk
quote:
De play-offs komen er aan!
Amsterdam, 17 maart 2006
Het einde van de competitie nadert. Daarmee komt de start van de play-offs én de deelname van Ajax daaraan steeds dichterbij. Op het moment is nog niets bekend over de tegenstander en wanneer we thuis of uit spelen. Wat wel al vaststaat, zijn de prijzen van de toegangskaarten.
Bij de prijsstelling voor de kaartjes heeft Ajax gekozen voor het laagste prijsniveau. Dat betekent dat je straks al vanaf ¤ 12,25 t/m ¤ 40,50 een wedstrijd in de play-offs kan bezoeken. Ajax-seizoenkaarthouders krijgen bovendien 25% korting zodat zij al kaarten kunnen kopen vanaf ¤ 9,20.
Let op: Kaarten voor de play-offs zijn nog niet te koop. Zodra de verkoopinformatie bekend is wordt dat direct gecommuniceerd via de NOS teletekst pagina 894 en www.ajax.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |