Tja, het verhaal van Real zal wel iets anders liggen. Ik snap sowieso dat hele faxen niet de hele tijd.quote:
Laten we dat hopen. Raffie gun ik een betere club dan HSV en Sneijder gun ik nog een jaar Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:54 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 meldt dat Van der Vaart naar Madrid kan gaan als Sneijder niet komt
Weet je hoe duur bellen naar het buitenland is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, het verhaal van Real zal wel iets anders liggen. Ik snap sowieso dat hele faxen niet de hele tijd.Lijkt mij dat je in een telefoongesprek veel sneller tot elkaar zal komen.
Vast geen 3 miljoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weet je hoe duur bellen naar het buitenland is?
Die Spanjaarden mogen nog blij zijn dat het van 30 naar 27 miljoen is verlaagd. Het is graag of niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
24 Miljoen is wel veel geld. Als Ajax en Real het eens op een akkoordje gooien en er 25,5 miljoen euro van maken.
Dan heeft Ajax geen ruggegraat, want op een verschil van 6 miljoen zelf 4,5 miljoen toegeven is gewoon slecht onderhandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
24 Miljoen is wel veel geld. Als Ajax en Real het eens op een akkoordje gooien en er 25,5 miljoen euro van maken.
Of Chatten.. zie het al voor me:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, het verhaal van Real zal wel iets anders liggen. Ik snap sowieso dat hele faxen niet de hele tijd.Lijkt mij dat je in een telefoongesprek veel sneller tot elkaar zal komen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Of Chatten.. zie het al voor me:
"Real Madrid heeft zich zojuist aangemeld"
Ajax stuurt een buzzer naar real madridquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
MaRtIn VaN gEeL zegt:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |