DAMquote:Huntelaar is veel te langzaam voor de top en zal ook dit seizoen weer niet verkocht worden. Waarschijnlijk zal hij weer rond de 20 maken maar wel gefrustreerd rondlopen wat niet goed is voor het team. De combinatie met Suarez zal wel nooit een succesvolle worden.
Gewoon terecht dat hij ze shirt uit moet doen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mag het toch hopen Anders is het wel een erg zielige kneus...
Ja ik sla je kop eraf.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef S-Two het volgende:
Hoop dat er Huntelaar toch nog een jaartje bij Ajax aan vast plakt, die jongen staat garant voor (veel) doelpunten.
Zo is het, als hij zich zelf belachelijk wilt maken doet hij dat maar in dat griebus hol van hemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon terecht dat hij ze shirt uit moet doen hoor.
Die gozer moet je sinds z'n eerste dag FOK niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Neem me niet kwalijk, maar ik zag iets over het hoofd:
[..]
DAM![]()
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon terecht dat hij ze shirt uit moet doen hoor.
I know. Maar het blijft prachtig om die achterlijke reacties van hem iedere keer te lezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die gozer moet je sinds z'n eerste dag FOK niet meer serieus nemen.
Whehehequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
DAM![]()
Ow ok, toen ik het einde zag dacht ik even dat hij borsten had.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja natuurlijk.
Verder is die jongen absoluut geen kneus, maar dat terzijde.
Moet je is in de Kuip doen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is het, als hij zich zelf belachelijk wilt maken doet hij dat maar in dat griebus hol van hem
Tja, kan hij later opscheppen tegen zijn vriendjes: "ik heb in de Arena gevoetbalt met een kakkerlakkenshirtje aan" en dan is hij natuurlijk de held. Helaas voor hem liepen er op dat moment een paar bekende jongensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:22 schreef jna het volgende:
Het is ook niet bepaald slim om met een feyenoord shirtje in de arena te gaan voetballen
Maar het is wel heel dapper van die knul om een dikke kantoorklerk te bedreigen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:22 schreef jna het volgende:
Het is ook niet bepaald slim om met een feyenoord shirtje in de arena te gaan voetballen
Dat zal in rotterdam absoluut niet gebeuren nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar het is wel heel dapper van die knul om een dikke kantoorklerk te bedreigen.
Daar vragen ze vast:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal in rotterdam absoluut niet gebeuren nee.
Docu over m'n jeugdquote:
hoe kun je die gast nou serieus nemen? Volgens mij gelooft ie nog in Sinterklaas en trekt hij zich 4 keer op een dag af terwijl hij aan Maradonna denkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
DAM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |