DAMquote:Huntelaar is veel te langzaam voor de top en zal ook dit seizoen weer niet verkocht worden. Waarschijnlijk zal hij weer rond de 20 maken maar wel gefrustreerd rondlopen wat niet goed is voor het team. De combinatie met Suarez zal wel nooit een succesvolle worden.
Gewoon terecht dat hij ze shirt uit moet doen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mag het toch hopen Anders is het wel een erg zielige kneus...
Ja ik sla je kop eraf.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef S-Two het volgende:
Hoop dat er Huntelaar toch nog een jaartje bij Ajax aan vast plakt, die jongen staat garant voor (veel) doelpunten.
Zo is het, als hij zich zelf belachelijk wilt maken doet hij dat maar in dat griebus hol van hemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon terecht dat hij ze shirt uit moet doen hoor.
Die gozer moet je sinds z'n eerste dag FOK niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Neem me niet kwalijk, maar ik zag iets over het hoofd:
[..]
DAM![]()
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon terecht dat hij ze shirt uit moet doen hoor.
I know. Maar het blijft prachtig om die achterlijke reacties van hem iedere keer te lezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die gozer moet je sinds z'n eerste dag FOK niet meer serieus nemen.
Whehehequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
DAM![]()
Ow ok, toen ik het einde zag dacht ik even dat hij borsten had.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja natuurlijk.
Verder is die jongen absoluut geen kneus, maar dat terzijde.
Moet je is in de Kuip doen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is het, als hij zich zelf belachelijk wilt maken doet hij dat maar in dat griebus hol van hem
Tja, kan hij later opscheppen tegen zijn vriendjes: "ik heb in de Arena gevoetbalt met een kakkerlakkenshirtje aan" en dan is hij natuurlijk de held. Helaas voor hem liepen er op dat moment een paar bekende jongensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:22 schreef jna het volgende:
Het is ook niet bepaald slim om met een feyenoord shirtje in de arena te gaan voetballen
Maar het is wel heel dapper van die knul om een dikke kantoorklerk te bedreigen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:22 schreef jna het volgende:
Het is ook niet bepaald slim om met een feyenoord shirtje in de arena te gaan voetballen
Dat zal in rotterdam absoluut niet gebeuren nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar het is wel heel dapper van die knul om een dikke kantoorklerk te bedreigen.
Daar vragen ze vast:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal in rotterdam absoluut niet gebeuren nee.
Docu over m'n jeugdquote:
hoe kun je die gast nou serieus nemen? Volgens mij gelooft ie nog in Sinterklaas en trekt hij zich 4 keer op een dag af terwijl hij aan Maradonna denkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
DAM![]()
Die zal eerst wel wachten op eventuele aanbiedingen uit het buitenland. Als die uitblijven, dan kiest ie eieren voor zijn geld en verlengt ie met een paar jaar tegen een Nederlands topsalaris.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Houniet het volgende:
van Basten moet maar eens met Klaas gaan praten.
Litmanenquote:Jari Litmanen heeft dinsdag de training bij Fulham hervat. De Londense club had de Fin enkele dagen rust gegeven nadat hij vorige week last had gekregen van hartkloppingen.
Uit voorzorg werd de 37-jarige middenvelder onderzocht door een cardioloog, die hem aanraadde om enkele dagen rust te nemen. Na een bezoek aan zijn vaderland meldde Litmanen zich vandaag weer op de trainingsvelden van The Cottagers.
De Finse vedette staat sinds vorige maand onder contract bij Fulham, dat hem voor een half jaar heeft gecontracteerd. Door problemen met zijn fitheid kwam hij echter nog niet in actie voor de Engelse laagvlieger.
Hmmm hartkloppingen, dat klinkt niet zo best. Kom maar lekker iets leuks doen bij Ajaxquote:
trainer van een jeugd elftal ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef Nashje het volgende:
Jari de beste, maar hij moet kappen en lekker naar Amsterdam komen.
Had ik ook gedaan als ik KJH was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zal eerst wel wachten op eventuele aanbiedingen uit het buitenland. Als die uitblijven, dan kiest ie eieren voor zijn geld en verlengt ie met een paar jaar tegen een Nederlands topsalaris.
Is dat je eigen gedachte of?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef devv05 het volgende:
Heitinga en KJH gaan bijtekenen.
Het is ook te mooi om waar te zijn, vrees ik...quote:
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien zou het niet eens zo heel slecht zijn als Huntelaar vertrekt....
Dat heb ik ook wel inderdaad, maargoed John zie ik zelf ook nog wel een seizoen blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
YepDenk dat van Basten ze wel overhaalt.
Met Zlatan werden we ook kampioen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.
Die jongen speelt al 7 jaar in alkmaar...nieuwswaarde?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaston Salasiwa heeft een contract getekend bij AZ.
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
je mist toch tussen de 20 en de 30 goals op jaar basis. Denk dat niet veel andere spitsen in Nederland hetzelfde zouden kunnen bij Ajax. Kufo misschien.
ik wacht op een braziliaantje van vd Zeequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30
Ach Martin denkt vast dat hij nog wel 5 jaartjes mee kanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kufo kopen zou drama zijn die man is al bijna 30
Helaas jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is ook te mooi om waar te zijn, vrees ik...
Man, die gozert voegt toch ook niks toe! Laat van der Zee eens een toppertje scoutenquote:
High toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Verder is die jongen absoluut geen kneus, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:47 schreef Jasza het volgende:
Die gozer naast Kluivert is Mirallas toch?
tja.. vertel Koster maar eens dat Luque beter kan ballen dan die windhonddedahl.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Terrorbita het volgende:
Misschien Luque gewoon is wat speeltijd geven? is toch een prima voetballer hoor..
Lijkt me toch overduidelijk elke keer weer als ie speelt.. die techniek van hem en vooral de trap overklast Rommeldahl op vele fronten. Misschien onder San Marco wel een kans?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef toma het volgende:
[..]
tja.. vertel Koster maar eens dat Luque beter kan ballen dan die windhonddedahl.
Te laatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:58 schreef Lyzio het volgende:
Mirallas is misschien ook wel een leuke optie als KJH vertrekt.
Als je nou de reacties daarna is door had gelezenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Dat filmpje.
Tuurlijk is dat nep, of denk je dat die gozer achter hem aan is gegaan met een microfoon in zijn handen ofzo
Of de cameraman stond met een richtmicrofoon, kan ook natuurlijk.
Anders lees je even door inplaats van meteen op die reageer knop te rammenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Dat filmpje.
Tuurlijk is dat nep, of denk je dat die gozer achter hem aan is gegaan met een microfoon in zijn handen ofzo
Of de cameraman stond met een richtmicrofoon, kan ook natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Anders lees je even door inplaats van meteen op die reageer knop te rammen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je nou de reacties daarna is door had gelezen
Kluivert is afgevallenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H XXX T G Hquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou het houdt de gemoederen wel bezig hier
opvallend.quote:Albert Luque denkt dat zijn toekomst bij Ajax ligt. De Spanjaard raakte na de trainerswissel Henk ten Cate-Adrie Koster zijn basisplek kwijt. Hij kreeg vervolgens aanbiedingen van zowel Spaanse als Engelse clubs. Villareal en Espanyol waren het meest concreet.
Luque denkt echter niet aan een vertrek: "Ik ben blij dat ik van Newcastle United naar Ajax ben gegaan. Ik speelde veel onder Ten Cate, nu speel ik minder onder Koster. Ik zal echter hard blijven werken om een basisplek te veroveren", aldus Luque. Over de Engelse interesse wil Luque kwijt: "Ik heb slechte herinneringen aan de Premier League. Ik ben niet van plan terug te keren, het is verleden tijd voor me."
Spanje is daarentegen wel een optie: "Ik mis de Spaanse league. Ik heb er jaren gespeeld, bij Malaga, Mallorca en Deportivo. Alle drie de clubs volg ik nog altijd op de voet. Ik had de mogelijkheid om terug te keren, maar na lang nadenken besefte ik dat Ajax een grote club is. Ik sta nu nog twee jaar onder contract bij Ajax en ik ben van plan het contract uit te dienen."
Over zijn toekomst bij het nationale elftal: "Terugkeren is erg lastig. Er staat een erg goed team en ik denk dat ze ver kunnen komen. Ik moet gewoon mijn niveau weer gaan halen en dan zien we wel verder." Het leven in Amsterdam bevalt hem goed, hoewel hij problemen had met het leren van de taal. "De taal is moeilijk, maar in Amsterdam wordt gelukkig goed Engels gesproken. Ik voel me goed bij Ajax."
Wat een persoonlijkheid, Chivu een heldquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef StarGazer het volgende:
Kijk en geniet:
http://nl.youtube.com/watch?v=yS_whOF00Mo
Chivu
Heldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chivuquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef StarGazer het volgende:
Kijk en geniet:
Chivu
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Docu over m'n jeugd
(Ik heb ook nog leuke fotoos van die gasten toen ze jong waren)
waarom zijn spelers van Zenit niet haalbaar? Hebben die gasten een salaris vergelijkbaar met Real?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:48 schreef Dynia het volgende:
Ajax zou ook eens in Rusland moeten kijken. Gisteren Zenit eindelijk eens live zien voetballen, en daar lopen wel een paar fantastische voetballers in....ok, spelers van zenith zijn mischien niet haalbaar...maar stel je eens voor dat Arshavin haalbaar zou zijn. fantastische voetballer...:)
bron: sportweekquote:Martin van Geel: ‘Davids kan het Ajax-niveau nog aan’
Datum: 27-feb-2008 09:25
Technisch directeur Martin van Geel (Ajax) is niet op de hoogte van het nieuws dat Edgar Davids aan het einde van dit seizoen een punt achter zijn carričre zet. De middenvelder heeft woensdag een onderhoud met Van Geel om te praten over zijn toekomst. Dit vertelt de technisch directeur in De Volkskrant.
‘Woensdag heb ik een afspraak met Davids en dan gaan we eens rustig kijken naar hoe en wat. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen.’ Volgens Van Geel kan de speler het Ajax-niveau nog makkelijk aan. ‘Als ik hem zie voetballen, zie ik in elk geval honderd procent gedrevenheid. Maar hij is degene die zijn lichaam dagelijks voelt.’
Ik denk dat de toppers bij Zenit wel erg goed verdienen hoor...Transfergeld moet wel kunnen...Volgens mij is bv Arshavin wel te halen voor 15-20 mln. Maar ja, ik weet ook niet of Ajax een sportieve vooruitgang is tov Zenit eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef toma het volgende:
[..]
waarom zijn spelers van Zenit niet haalbaar? Hebben die gasten een salaris vergelijkbaar met Real?
GEWELDIGquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:22 schreef StarGazer het volgende:
Kijk en geniet:
Chivu
Tymo is toen bijna speler van Feyenoord geweest al was hij toen nog speler van Shakhtar (Wat overigens nog een rijkere club is)quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:08 schreef Dynia het volgende:
[..]
Ik denk dat de toppers bij Zenit wel erg goed verdienen hoor...Transfergeld moet wel kunnen...Volgens mij is bv Arshavin wel te halen voor 15-20 mln. Maar ja, ik weet ook niet of Ajax een sportieve vooruitgang is tov Zenit eerlijk gezegd.... Arsenal en Tottemham zouden hem willen hebben.
edit: De toppers bij Zenit
Tymoshchuk ¤3 million.
Andrey Arshavin,¤2.5m.
Tekke ¤1.7m.
Pavel Pogrebnyak ¤1.2m.
Tekke heb ik niet live zien voetballen, dus weet ik niet..Tymoshuk welgeteld 12 minuten, waarin hij scoort en rood krijgt...:) Arshavin, ben ik zelf gewoon fan van...topper. Progrebnyak, beresterke spits.
Het was Pascal Bosschaart maar. Dat verdient sowieso geen rood.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef Dynia het volgende:
Tymoshuk kan behoorlijk ballen moet ik zeggen. Zou wel een toptransfer geweest zijn als hij naar feyenoord zou gaan. Echter denk ik dat het nooit ook maar in de buurt van een transfer is geweest, gewoon wat geruchten over een droomtransfer voor feyenoord...
Hij maakte gisteren wel een erg nare overtreding...Ado-er lag op de grond, en hij stampt nog even extra boven op de ado-er...1 meter van de grens vandaan...meteen douchen...
ohh..hehe...ik kon niet zien wie er op de grond lag, was je er ook dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was Pascal Bosschaart maar. Dat verdient sowieso geen rood.
Die wil alleen naar Barcelona, heeft hij eens aangegeven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:17 schreef Dynia het volgende:
[..]
ohh..hehe...ik kon niet zien wie er op de grond lag, was je er ook dan?
edit: Excuses, beetje offtopic.
OT: Ajax moet Arshavin kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |