Waarom niet beide? En dan Mauro Rosales erbij!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel:
Lindenbergh of Rosenberg verkopen
Davids halen
Volgens mij wil Davids nu wel. Misschien kan Denthemen (onze 'Davids-bron') zijn licht daarover schijnen.
Ajax kan Wilhelmsson niet betalen (qua salaris)quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet beide? En dan Mauro Rosales erbij!
Edgar Davids en Christian Wilhelmsson op huurbasis (met optie tot koop) halen.
Graag.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet beide? En dan Mauro Rosales erbij!
Klopt, maar hij zit op dit moment op de bank bij Nantes, dus het is een poging waard.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax kan Wilhelmsson niet betalen (qua salaris)
OK, daar zit wat in. Alledrie mogen ze van mij weg, ze voegen niets toe als invaler en zijn geen basismateriaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Graag.![]()
Maar het ging mij er meer om dat wij er minimaal één moeten verkopen om Davids te kunnen halen.
Boukhari ook, kunnen ze mooi met elkaar meerijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, maar hij zit op dit moment op de bank bij Nantes, dus het is een poging waard.
Precies. Aan spelertjes met allerlei truckjes hebben we momenteel niet zoveel, alhoewel ik daar graag naar kijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:51 schreef De_Ananas het volgende:
Wilhelmsson is echt niet goed genoeg én je hebt er weer een mooi weer voetballer bij
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boukhari ook, kunnen ze mooi met elkaar meerijden.
Davids heeft er nu denk ik wel oren naar.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel:
Lindenbergh of Rosenberg verkopen
Davids halen
Volgens mij wil Davids nu wel. Misschien kan Denthemen (onze 'Davids-bron') zijn licht daarover schijnen.
Bij Ajax heeft hij ook niet gegarandeerd een basisplaats lijkt me (gezien het niveau wat hij de laatste 2 jaar heeft laten zien).quote:Op maandag 8 januari 2007 08:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Davids heeft er nu denk ik wel oren naar.
Hij zit regelmatig op de bank en daar zit hij echt niet graag . .
maar is wel het type speler dat we nodig hebben. Dus als het via acceptabele huur / koop constructie te regelen is, dan zou het volgens mij goed kunnen uitpakken voor Ajaxquote:Op maandag 8 januari 2007 08:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bij Ajax heeft hij ook niet gegarandeerd een basisplaats lijkt me (gezien het niveau wat hij de laatste 2 jaar heeft laten zien).
Ja zeker wel, ik ben voorstander.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:08 schreef manny het volgende:
[..]
maar is wel het type speler dat we nodig hebben. Dus als het via acceptabele huur / koop constructie te regelen is, dan zou het volgens mij goed kunnen uitpakken voor Ajax
Een vriend van me kon wel kaarten regelen in een normaal vak had ie het over, daar reken ik dan maar opquote:Op maandag 8 januari 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag 13 januari 2007 begint voorverkoop voor Werder Bremen-uit, week later (20 januari 2007) dus voor gewone EU-uitkaarthouders?
M0NTANA hoopt het ook!quote:'River Plate denkt aan huur Rosales'
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 8 januari om 11:37
River Plate heeft wederom belangstelling voor Mauro Rosales, zo meldt Diario Hoy. De Argentijnse topclub zou de buitenspeler op huurbasis naar Buenos Aires willen halen.
Rosales, die vorig jaar ook al in verband werd gebracht met River Plate, staat niet bovenaan het verlanglijstje van Los Milionaros. De Argentjinse club doet vandaag een laatste poging om Ezequiel Lavezzi van San Lorenzo te contracteren. Mocht dit niet lukken, dan komt Rosales in beeld.
River Plate zou Rosales in eerste instantie willen huren van Ajax. Wel zouden de Argentijnen een optie tot koop op willen nemen in het huurcontract van de aanvaller. Deze koopoptie zou dan komende zomer gelicht kunnen worden.
De 25-jarige Rosales staat sinds de zomer van 2004 onder contract bij Ajax. De aanvaller werd voor 3 miljoen euro overgenomen van Newell's Old Boys, maar wist tot dusverre niet te overuigen bij de Amsterdamse club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |