jaa, als we dan met 4-0 achterstaan dan voelt de verdediging geen druk meer nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Anders niet gewoon vol op de aanval spelen?
Middenveld: Perez Sneijder Gabri
Aanval: Leo Babel Huntelaar De Mul
Dan haal je misschien de druk weg van de verdediging.
Dan krijgt Stekelenburg het zo drukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Dan haal je misschien de druk weg van de verdediging.
Rosenberg inruilen voor Davidsquote:
Dat wel, maar die verdediging zag er niet goed uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje vertekend die 4-1.
Trek je jezelf wel eens af op een poster van Markusquote:
Nee ik ben geen gayquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Trek je jezelf wel eens af op een poster van Markus![]()
![]()
Inderdaad, zonder Magnin had Stuttgart niet gewonnen. Bremen was trouwens over de hele wedstrijd gezien sterkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje vertekend die 4-1.
Iets met ze pa ofzo, hoorde het niet goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is er aan de hand dan, met Diego? Of zijn priveleven, beter gezegd.
zijn moeder ging vreemd en zijn vader had zijn moeder iets aangedaan (vermoord??) en zijn vader zit nu in de bak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is er aan de hand dan, met Diego? Of zijn priveleven, beter gezegd.
Over zijn moeder heen gereden oid volgens mij, hoorde iets met over iemand heenrijden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zijn moeder ging vreemd en zijn vader had zijn moeder iets aangedaan (vermoord??) en zijn vader zit nu in de bak.
Ik weet niet wat die vader heeft gedaan, ik kreeg het ook niet helemaal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |