Ach, hij biljft nog minstens een seizoen. Schiet 'ie er dan weer 35 in, heeft 'ie ons in elk geval kampioen gemaakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:08 schreef cultheld het volgende:
Huntelaar scoort ongetwijfeld: Des te eerder hij weg is
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef twi het volgende:
Met pijn in m'n hart moet ik zeggen dat het misschien wel verstandig is om Rosenberg te laten gaan. Ik vind het een geweldige vent, maar in principe is het slimmer om Charisteas te houden i.p.v. Markus.
Je hebt gelijk, jammer voor Markus, leuke speler wel, maar voor Ajax net niet helaasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef twi het volgende:
Met pijn in m'n hart moet ik zeggen dat het misschien wel verstandig is om Rosenberg te laten gaan. Ik vind het een geweldige vent, maar in principe is het slimmer om Charisteas te houden i.p.v. Markus.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij biljft nog minstens een seizoen. Schiet 'ie er dan weer 35 in, heeft 'ie ons in elk geval kampioen gemaakt.
De kans is idd erg groot dat hij nog een seizoen blijft, tenzij een eventueel geïnteresseerde club er uit komt met Ajax. Ik zou 't toch wel geinig vinden als hij naar Man U vertrekt over een jaar: Dat zei hij bij wijze van grap per telefoon tegen Arnesen, die verklaarde dat hij misschien wel terug mocht komen bij PSV als hij z'n AGOVV-lijn (hij had er toen al 18 gemaakt of zo) door zou trekken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij biljft nog minstens een seizoen. Schiet 'ie er dan weer 35 in, heeft 'ie ons in elk geval kampioen gemaakt.
"Klass" heeft al voorronde CL gespeeld, en is dus tot volgend seizoen niet interessant voor de grote clubs. En dat zijn ook de clubs waar 'ie naartoe wil.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef Godlike02 het volgende:
Weet je het zeker?
Wat is er met de transfer markt in de winterstop gebeurd?![]()
Ik hoop barca voor hem!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:12 schreef twi het volgende:
Ik zie echt 10 keer liever Markus in 't shirt van Ajax. Ik mag 'm erg graag, van de gesprekjes en gewoon z'n hele houding in 't veld
Nouja, hij zal wel blijven en wie weet verrast 'ie met z'n progressie op 9 en mooie potten op 7 en 11. We zien 't wel...
[..]
"Klass" heeft al voorronde CL gespeeld, en is dus tot volgend seizoen niet interessant voor de grote clubs. En dat zijn ook de clubs waar 'ie naartoe wil.
Een logische aankoop ook, met Eto'o als basisspeler en als verdere aanvallers Giuly, Ronaldinho, Messi en Gudjohnsenquote:
Zonder enige pijn in mijn hart vind ik hetzelfde. Rosenberg zal een aardige vent zijn, maar als voetballer vind ik het niet heel veel ... Dan vind ik zelfs Rosales veel effectieverquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef twi het volgende:
Dat is volgens mij Vermaelen ...quote:
heel goed van je... Dat was een Thomas Vermaelen Plaatjequote:
Staat een beetje raar als je daar dan Markusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heel goed van je... Dat was een Thomas Vermaelen Plaatje
Tsja, moest toch iets ot's schrijven...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Staat een beetje raar als je daar dan Markusonder schrijft
Je hebt irritante TVP's, en je hebt TVP's die zo onduidelijk en vergezocht zijn dat ze een hele nasleep met zich meebrengen en dus nog irritanter wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heel goed van je... Dat was een Thomas Vermaelen Plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |