Kalou maakte er ook 2quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef BoNi het volgende:
Ik zag dit weekend een voetballertje twee wonderschone doelpunten maken, toen dacht ik is die Anouar Diba niks voor Ajax...?
Of anders Lasse Nilsson, die scoorde in de laatste drie wedstrijden maar liefst vijfmaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef BoNi het volgende:
Ik zag dit weekend een voetballertje twee wonderschone doelpunten maken, toen dacht ik is die Anouar Diba niks voor Ajax...?
Gentenaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er nog nieuwe leuke geruchten![]()
quote:Bij Ajax vinden diverse spelers het een schande dat het duel zondag bij ADO Den Haag niet gestaakt werd. Ajacieden Sarpong, Maduro en Emanuelson kregen oerwoudgeluiden over zich heen, terwijl sommige fans van ADO ook de nazi-groet brachten.
Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson lieten na afloop van het gewonnen duel aan RTV Noord-Holland blijken hoe extreem het racisme was. Maduro gaf aan het aan arbiter Roelof Luinge gemeld te hebben, maar die wilde van geen wijken weten.
Terwijl de leiding van ADO Den Haag een spandoek met daarop Haagse jihaat voor 020 gedoogde, liet Luinge doorspelen onder spreekkoren als Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas. Er was zelfs een ADO-supporter die met een gasmasker op de televisie verscheen.
Luinge ontkende na afloop spreekkoren gehoord te hebben en zegt bovendien niet geattendeerd te zijn door een Ajacied.
Ach, Luinge heeft nou eenmaal altijd z'n eigen wedstrijd.....quote:
Oerwoudgeluiden, Nazi-groet en bananen op het veld, terwijl ADO zelf met Eljero Elia speelt.quote:
Ik zit echt niet te wachten op Wilfred Bouma, doe mij maar Joris Mathijsen en anders Robbert Schilder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Suijk het volgende:
Overigens zit hier toch ook niemand op Bouma te wachten neem ik aan?
quote:Gisteren was Ton Lokhoff te gast in Studio Voetbal. Er werd hem door Jack Van Gelder gevraagd dat Ajax Julian Jenner moet halen. Zijn antwoord op deze vraag was zeer dan duidelijk, als het aan hem lag verdedigde Jenner de kleuren van de Amsterdammers nu al.
Inmiddels is bekend dat er wel degelijk interesse uit Amsterdam is voor de jonge rechtsbuiten.
Ajax zou hem zelfs al vier keer bekeken hebben.
In Studio Voetbal werd ook gemeld dat de vraagprijs tussen één en anderhalf miljoen euro zal liggen.
Dwight Tiendalli (FCU), Denny Landzaat (AZ) en Julian Jenner (NAC) mogen van mij nog wel komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doe mij maar gewoon Schilder en verder niets kopen...
Verdedigend opzicht zou ik wel graag een rechtsback willen zien, Matthijssen is niet echt een toegevoegde waarde net als Bouma. En kosten gewoon teveel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dwight Tiendalli (FCU), Denny Landzaat (AZ) en Julian Jenner (NAC) mogen van mij nog wel komen.![]()
Denny Landzaat is een rechtshalf, daar hebben we volgend jaar niemand meer en als we weer met een driemansmiddenveld met de punt naar voren gaan spelen, staat Edgar Davids de ontwikkeling van Wesley Sneijder, Urby Emanuelson en Robbert Schilder in de weg. Julian Jenner is op dit moment leuk voor de breedte, kan met Mauro Rosales concurreren en is qua uitstraling een échte Ajacied.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tiendalli ok, Landzaat (heb ik persoonlijk liever Davids) en Jenner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |