Kalou maakte er ook 2quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef BoNi het volgende:
Ik zag dit weekend een voetballertje twee wonderschone doelpunten maken, toen dacht ik is die Anouar Diba niks voor Ajax...?
Of anders Lasse Nilsson, die scoorde in de laatste drie wedstrijden maar liefst vijfmaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef BoNi het volgende:
Ik zag dit weekend een voetballertje twee wonderschone doelpunten maken, toen dacht ik is die Anouar Diba niks voor Ajax...?
Gentenaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er nog nieuwe leuke geruchten![]()
quote:Bij Ajax vinden diverse spelers het een schande dat het duel zondag bij ADO Den Haag niet gestaakt werd. Ajacieden Sarpong, Maduro en Emanuelson kregen oerwoudgeluiden over zich heen, terwijl sommige fans van ADO ook de nazi-groet brachten.
Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson lieten na afloop van het gewonnen duel aan RTV Noord-Holland blijken hoe extreem het racisme was. Maduro gaf aan het aan arbiter Roelof Luinge gemeld te hebben, maar die wilde van geen wijken weten.
Terwijl de leiding van ADO Den Haag een spandoek met daarop Haagse jihaat voor 020 gedoogde, liet Luinge doorspelen onder spreekkoren als Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas. Er was zelfs een ADO-supporter die met een gasmasker op de televisie verscheen.
Luinge ontkende na afloop spreekkoren gehoord te hebben en zegt bovendien niet geattendeerd te zijn door een Ajacied.
Ach, Luinge heeft nou eenmaal altijd z'n eigen wedstrijd.....quote:
Oerwoudgeluiden, Nazi-groet en bananen op het veld, terwijl ADO zelf met Eljero Elia speelt.quote:
Ik zit echt niet te wachten op Wilfred Bouma, doe mij maar Joris Mathijsen en anders Robbert Schilder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Suijk het volgende:
Overigens zit hier toch ook niemand op Bouma te wachten neem ik aan?
quote:Gisteren was Ton Lokhoff te gast in Studio Voetbal. Er werd hem door Jack Van Gelder gevraagd dat Ajax Julian Jenner moet halen. Zijn antwoord op deze vraag was zeer dan duidelijk, als het aan hem lag verdedigde Jenner de kleuren van de Amsterdammers nu al.
Inmiddels is bekend dat er wel degelijk interesse uit Amsterdam is voor de jonge rechtsbuiten.
Ajax zou hem zelfs al vier keer bekeken hebben.
In Studio Voetbal werd ook gemeld dat de vraagprijs tussen één en anderhalf miljoen euro zal liggen.
Dwight Tiendalli (FCU), Denny Landzaat (AZ) en Julian Jenner (NAC) mogen van mij nog wel komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doe mij maar gewoon Schilder en verder niets kopen...
Verdedigend opzicht zou ik wel graag een rechtsback willen zien, Matthijssen is niet echt een toegevoegde waarde net als Bouma. En kosten gewoon teveel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dwight Tiendalli (FCU), Denny Landzaat (AZ) en Julian Jenner (NAC) mogen van mij nog wel komen.![]()
Denny Landzaat is een rechtshalf, daar hebben we volgend jaar niemand meer en als we weer met een driemansmiddenveld met de punt naar voren gaan spelen, staat Edgar Davids de ontwikkeling van Wesley Sneijder, Urby Emanuelson en Robbert Schilder in de weg. Julian Jenner is op dit moment leuk voor de breedte, kan met Mauro Rosales concurreren en is qua uitstraling een échte Ajacied.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tiendalli ok, Landzaat (heb ik persoonlijk liever Davids) en Jenner?
Gefixedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:37 schreef Roeni3 het volgende:
[afbeelding]
Mag ik mijn TVP terug, DeTolk?![]()
![]()
Volgens mij is elke keeper op dit moment een goede concurrent voor Stekelenburg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:54 schreef Lionheaad het volgende:
Gentenaar zou een mooie aanwinst zijn voor Ajax. Goede concurrent voor Stekelenburg
Ik zie meer in een middenveld met Maduro Sneijder Davids... Emanuelson met zich gewoon gaan richten op de linksbackplek en eventueel als Davids niet kan op Linkshalf...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is een rechtshalf, daar hebben we volgend jaar niemand meer en als we weer met een driemansmiddenveld met de punt naar voren gaan spelen, staat Edgar Davids de ontwikkeling van Wesley Sneijder, Urby Emanuelson en Robbert Schilder in de weg. Julian Jenner is op dit moment leuk voor de breedte, kan met Mauro Rosales concurreren en is qua uitstraling een échte Ajacied.
Niet overdrijven, Franck Grandel (FCU) zou geen concurrent zijn voor Maarten Stekelenburg, daarbij denk ik dat je de Steek het vertrouwen moet geven en hij dat dan vanzelf terug zal betalen. Komt vast goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij is elke keeper op dit moment een goede concurrent voor Stekelenburg.
Als de steek dan een steekje laat vallen is hij z'n plekje kwijt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij is elke keeper op dit moment een goede concurrent voor Stekelenburg.
Ajax wil terug naar het Ajax-systeem van de jaren negentig, waarbij de backs niet opkomen, maar juist de mandekkers zijn. In dat systeem wordt Urby Emanuelson echt géén linksback, maar linkshalf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik zie meer in een middenveld met Maduro Sneijder Davids... Emanuelson met zich gewoon gaan richten op de linksbackplek en eventueel als Davids niet kan op Linkshalf...
niet, die is kleinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Davids? Dat is gewoon middelmaat...
Ach heeft die kerel toch een handicapquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
Lekker geloofwaardig van Luinge dat ie niks gehoord of gemerkt heeft
Tricky >:Oquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach heeft die kerel toch een handicap
Of Dwight Tiendalli in plaats van Johnny Heitinga, ligt aan hun vorm. Thomas Vermaelen is nog jong, daarbij is het geen overbodige luxe om twee goede linksbenige, centrale verdedigers te hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tiendalli en vermaelen zullen dat niet accepteren (trouwens: Tiendalli kopen voor de bank?)
die laatste 2 zijn zeker versterkingen. .quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dwight Tiendalli (FCU), Denny Landzaat (AZ) en Julian Jenner (NAC) mogen van mij nog wel komen.![]()
Tot hoelang loopt dat contract met Vermaelen eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Dwight Tiendalli in plaats van Johnny Heitinga, ligt aan hun vorm. Thomas Vermaelen is nog jong, daarbij is het geen overbodige luxe om twee goede linksbenige, centrale verdedigers te hebben.
Steek krijgt dit seizoen alle vertrouwen, maar mijn geduld begint zo langzamerhand wel op te raken. Hij is zeer onzeker (vooral op hoge ballen) en maakt ook beslissende fouten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Franck Grandel (FCU) zou geen concurrent zijn voor Maarten Stekelenburg, daarbij denk ik dat je de Steek het vertrouwen moet geven en hij dat dan vanzelf terug zal betalen. Komt vast goed!
Nog ruim vijf jaar:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Tot hoelang loopt dat contract met Vermaelen eigenlijk nog?
quote:Ajax verlengt contract met Thomas Vermaelen
Amsterdam, 25 november 2005
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Thomas Vermaelen (14-11-85) over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat loopt tot en met 30 juni 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2010.
Thomas Vermaelen staat sinds juli 2003 onder contract bij Ajax. De Belg debuteerde op 15 februari 2004 in de hoofdmacht van Ajax in de gewonnen uitwedstrijd tegen Volendam (2-0). Voordat Vermaelen naar Ajax kwam, speelde de linksbenige centrale verdediger bij Germinal Ekeren (BEL) en Germinal Beerschot Antwerpen (BEL).
Grygera wordt wel erg makkelijk weggeschoven.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
Stekelenburg; Heitinga, Stam en Mathijsen; Maduro; Landzaat en Emanuelson; Sneijder; Jenner, Huntelaar en Perez. Dus Hedwiges Maduro vóór de verdediging en Wesley Sneijder op tien. Op de bank nog spelers als Mauro Rosales, Markus Rosenberg, Nicolae Mitea, Robbert Schilder, Dwight Tiendalli, Thomas Vermaelen, Jeffrey Sarpong en Dennis Gentenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |