dit heb ik gemist? wat is er gebeurd dan? isie wezen stappen in een Ajax-shirtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf wilt hij wel, je gaat niet voor de grap in Amsterdam stappen met een Ajax-shirt aan. Dan wil je gewoon iets duidelijk maken, daarbij zal hij financieel gezien ook niet onhaalbaar zijn.
jaquote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dit heb ik gemist? wat is er gebeurd dan? isie wezen stappen in een Ajax-shirt
Dat valt nou ook wel mee hoor. De media blaast het zo ontzettend op.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En toch heb ik er een hard hoofd in, zeker gezien de samenwerking tussen az en Ajax..
Eerlijk gezegd had ik zoiets al in gedachten. Johan Derksen heeft weer teveel geluld.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef twi het volgende:
VI krabbelt alweer terug over Gentenaar, en verandert "Ajax haalt Gentenaar en aast op Mathijsen" nu in "Ajax aast op Gentenaar en Mathijsen".
Heitinga - Stam - Vermaelen met Maduro ervoor. Daar stem ik voorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef Nashje het volgende:
Wie moet nu eigenlijk die nieuwe rechtsback worden? Die zal er toch ook moeten komen.
Misschien wil Steinsson wel.
quote:Voorzitter John Jaakke denkt overigens niet dat het zin heeft het supportershome te sluiten: "Die gasten stoppen hier dan echt niet mee. Dan gaan ze naar café X of kroeg Y," zegt de preses.
Wil je liever dat hij Cohen volledig steunt en wil helpen met een zorgen dat het home dicht gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef M0NTANA het volgende:
De voorzitter wil zich in een goed straatje lullen:
[..]
Komt van AT5:quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
bron? of wat 't op voetbalinsite
quote:Van Gaal: "Denny Landzaat mag weg"
De Telegraaf meldt dinsdag dat voor Louis van Gaal een vertrek van Denny Landzaat niet langer onbespreekbaar is. AZ deed eerder alles om de middenvelder te behouden. Met de komst van Joey Gudjonsson is dat echter veranderd, al vraagt de club nog wel een behoorlijke transfersom. "Voor de geboden bedragen van vorig jaar gaat hij echt niet weg", aldus de oefenmeester van AZ.
Landzaat wordt al jaren in verband gebracht met een overgang naar Ajax. Hij doorliep de jeugdopleiding en maakte nooit een geheim van zijn liefde voor Ajax. Zo werd hij in de hippe club Jimmy Woo gesignaleerd in Ajax-shirt.
Natuurlijk niet, maar dat zou wel een logischere uitspraak van John Jaakke zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wil je liever dat hij Cohen volledig steunt en wil helpen met een zorgen dat het home dicht gaat?
Zegt niets, ik kom ook weleens in Rotterdam, maar ga toch écht niet voor Feyenoord voetballen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Overigens heb ik Mathijsen ook opvallend vaak gespot in het centrum van Amsterdam
Zal wel niets zeggen, maar toch...
Bedoel je dit nou rascistisch?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hans Vonk volgend seizoen voor Ajax Apetown.
Sarcastisch, scheelt maar een paar letters. Als ik mensen hiermee kwets, excuses!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bedoel je dit nou rascistisch?
quote:Veel 'jong' talent was er niet bij in het competitietreffen tussen Jong Ajax en Jong AZ. De ervaren spelers uit Alkmaar waren leper dan de voetballers uit Amsterdam. Jong Ajax verloor met 4-2.
Klinkt meer alsof het halve elftal van Jong AZ uit routiniers bestond dan dat dat bij Jong Ajax het geval was.quote:
Schijnt wel dat Stam zich hard voor hem maakt. Dat zou je wel aan het denken kunnen zetten.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat we er allemaal wel over eens zijn dat bouma geen echte versterking voor ons is
Ik vond 'm wel grappig. De oerwoudgeluiden afgelopen zondag, die waren racistisch.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bedoel je dit nou rascistisch?
'Grappig' en 'rascistisch' sluiten elkaar niet per definitie uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig. De oerwoudgeluiden afgelopen zondag, die waren racistisch.
En totaal misplaatst, als je zelf Eljero Elia hebt rondlopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig. De oerwoudgeluiden afgelopen zondag, die waren racistisch.
Zo'n gasmasker krijg je dus echt niet mee de Arena in he... Of is de controle bij 410 zoveel zwaarder als in de rest van het stadion?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Die krijg je in de Arena ook wel naar binnen hoor, waarom ze fouilleren is mij een raadsel...
Ach aan zo'n masker kan ik me niet storen, aan die zieke rasicistische liedjes des te meer.
Denk dat Noord B en Zuid wel wat steviger gecontroleerd worden..hoewel het natuurlijk nog steeds zo lek als een mandje is. Alles wat niet al te groot is krijg je zo naar binnenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zo'n gasmasker krijg je dus echt niet mee de Arena in he... Of is de controle bij 410 zoveel zwaarder als in de rest van het stadion?
Hmm nou mijn zakken worden meestal wel goed gechecked...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga door de zelfde controle, maar ze vragen nooit wat ik in mn broekzak of jaszak heb zitten. Ik neem niet aan dat ze kunnen voelen dat het een mobieltje en een gameboy is.
Die mensen die je fouilleren worden wel speciaal getrained voor het 'voelen' van dingen als messen en dergelijke zaken. Als je dan al een keer wordt gefouilleerd en je hebt zoiets bij je, vinden ze dat echt wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga door de zelfde controle, maar ze vragen nooit wat ik in mn broekzak of jaszak heb zitten. Ik neem niet aan dat ze kunnen voelen dat het een mobieltje en een gameboy is.
Een gasmasker in je broekzakquote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
'Ja, ik heb gewoon veel haar!'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Of op je hoofd daar fouilleren ze nooit
quote:Sarpong werd zwaar beledigd in Den Haag
Maandag 13 februari, door SV, Amsterdam, 18.35u GMT+01.00, Het Parool
Voor alle Ajax-fans waren de bizarre omstandigheden in het Zuiderpark afgelopen zondag niet waar te nemen, maar de Amsterdamse krant Het Parool deed wel verslag.
Zo verzuimde Luinge in te grijpen bij alle spreekkoren. Sarpong werd voortdurend beledigd in spreekkoren. Er werden zelfs bananen gegooid naar de 17-jarige A-junior, aldus Het Parool.
'Het was een bizarre situatie, maar ik was er op voorbereid', zei de jonge VWO-scholier in de krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |