Hij zal zijn zakken wel gevuld hebben...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Die zal spijt hebben van zijn stap naar ajax.
ik vind de opgefokte sfeer wat het met zich meebrengt en het feit dat we daar onverslaanbaar zijn vrij heerlijk maar jij kan daar niet over meepratenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch met die obsessie voor Rotterdam bij sommigen? We zijn toch geen Feyenoorders die niks anders kunnen dan naar Amsterdam kijken? Leuk en aardig dat de aandacht daar twee weekenden per jaar ligt hoor, maar we hebben godverdomme net het kampioenschap verspeeld en Feyenoord heeft daar helemaal niks mee te maken.
dat hebben ze in eindhoven bij onsquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind de opgefokte sfeer wat het met zich meebrengt en het feit dat we daar onverslaanbaar zijn vrij heerlijk maar jij kan daar niet over meepraten![]()
Eens. Hetzelfde met zo ongeveer alle niet-Ajax supporters. De haat is vaak groter tegen Ajax dan de sympathie voor hun eigen cluppie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch met die obsessie voor Rotterdam bij sommigen? We zijn toch geen Feyenoorders die niks anders kunnen dan naar Amsterdam kijken? Leuk en aardig dat de aandacht daar twee weekenden per jaar ligt hoor, maar we hebben godverdomme net het kampioenschap verspeeld en Feyenoord heeft daar helemaal niks mee te maken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind de opgefokte sfeer wat het met zich meebrengt en het feit dat we daar onverslaanbaar zijn vrij heerlijk maar jij kan daar niet over meepraten![]()
Dit dus zeg maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Ik ben zondag ook voor AZ hoor speed.quote:
Idd. Na jaren alle Feyenoorders en PSV'ers uitgemaakt te hebben voor calimero's, vaak zeer terecht overigens, krijgen nu een hoop Ajacieden deze trekjes...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Weet niet.quote:'Geloof me: Ajax is al helemaal rond met Bakircioglu'
02-05-07
Afgelopen zondag wist Jack van Gelder het nieuwtje te melden dat Ajax interesse heeft in Kennedy Bakircioglu. Voor onze redactie was dit echter al lang geen nieuws meer. Immers; enkele dagen daarvoor ontvingen wij al een mail van een anonieme bron dat de Zweedse rechtsbuiten in verband bracht met Ajax. Sterker nog; die bron wist vol overtuiging te melden dat Ajax en Bakircioglu er samen al helemaal uit zijn. 'Geloof me: Ajax is al helemaal rond met Bakircioglu'.
Normaal gesproken hebben wij ook onze vraagtekens bij de overdaad aan geruchten, zeker van dergelijke 'anoniemen', maar omdat Van Gelder enkele dagen later dezelfde naam noemt lijkt het bericht toch serieuzer genomen te moeten worden. Bakircioglu heeft nog een eenjarig contract bij zijn huidige club FC Twente en moet naar verluidt 750.000 euro kosten.
Naast Ajax schijnen nog meer clubs geinteresseerd te zijn in de international van Zweden. Naar verluidt zouden Hamburger SV, Galatasaray, Everton en PSV hem ook graag willen overnemen
quote:Ajax gecharmeerd van Pryor 2 mei 2007
Anduele Pryor Ajax zou de 22-jarige Anduele Pryor van Vitesse willen aantrekken. De Amsterdammers zien hem als een aanstormend talent en zouden zeer gecharmeerd zijn van de aanvallende middenvelder. Dat weet Ajax-watcher Peter Wekking in een videofilmpje op VI.nl te melden.
Pryor brak dit seizoen definitief door bij Vitesse. Op 26 augustus 2006 debuteerde de geboren Amsterdammer in de hoofdmacht onder trainer Aad de Mos. Hij speelde tot dusver dertig duels, waarin hij vijf keer tot scoren kwam.
Lachen richting rotterdam heeft niks met calimero zijn te maken hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Idd. Na jaren alle Feyenoorders en PSV'ers uitgemaakt te hebben voor calimero's, vaak zeer terecht overigens, krijgen nu een hoop Ajacieden deze trekjes...
Ik zie het nut er wel van in, maar niet nu. Welke mongolen geen nu in Tilburg "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl je nog goals moet maken om kampioen te worden? Dan ben je toch helemaal knetter? Die obsessie is er bij Feyenoorders. Hun seizoen is geslaag wanneer ze niet verliezen van Ajax. Maar ik verlang als Ajacied meer. En dat gelazer over dat ik weinig naar wedstrijden ga? Ruk je toch effe lekker af op je seizoenskaart in plaats van weer met dat kutargument aan te komen, kneus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef Sethje het volgende:
Maar aangezien twi nooit (niet vaak) in een stadion komt vind ik het heel begrijpelijk dat hij het nut er niet echt van in ziet.
Dat gejank over wel of niet in een stadion komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben zondag ook voor AZ hoor speed.
Maar aangezien twi nooit (niet vaak) in een stadion komt vind ik het heel begrijpelijk dat hij het nut er niet echt van in ziet. Wat die aversie jegens rotterdam/fnrd is. EN toch speelt het deze zondag weer mee, net zo zeer als het vorig jaar meespeelde.
Je intepreteer me verkeerd. Ik ben niet blij omdat we van de fnrd hebben gewonnen, het seizoen was kut. Maar wat wel heerlijk is dat we in de kuip altijd winnen, tegen wie we nu spelen. Dat word ook bedoeld met de ttquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef twi het volgende:
Ik kan echt niet blijer worden van een verloren seizoen wanneer er twee keer van Feyenoord gewonnen is. Het is mooi, maar ik ga er 3 dagen nadat de schaal knullig is verspeeld niet om lopen juichen. Misschien de verkeerde club gekozen, Sethje?
Om elke week naar Ajax te gaan hoef je geen echte Amsterdammer te zijn hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat gejank over wel of niet in een stadion komen.
Ben jij wel een echte Amsterdammer? Volgens mij niet
en om Ajaxfan te zijn, heb je geen seizoenskaart voor nodig. dat bedoeld speedyquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om elke week naar Ajax te gaan hoef je geen echte Amsterdammer te zijn hoor.
Dat is waar, maar ik denk dat er wel een verschil zit in het fan zijn zoals bijvoorbeeld Twi doet en het supporteren van Seth. Waardoor je beleving ook anders is en dus ook hoe je bepaalde dingen intepreteert.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
en om Ajaxfan te zijn, heb je geen seizoenskaart voor nodig. dat bedoeld speedy
Idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
en om Ajaxfan te zijn, heb je geen seizoenskaart voor nodig. dat bedoeld speedy
ja uiteraard, maar niet iedereen woont tien kilometer van het stadio afquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
mwah vind je Houniet? er zit toch wel verschil in het fanatisme denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |