Idd ..quote:
Werd die niet verketterd in België?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Defour, dat zou vorige jaar de opvolger van Sneijder worden. Speelt die nog aardig?
Waar komt dat eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:21 schreef toma het volgende:
Delorge is al bijna rond met Heerenveen..
kom op man Delorge en Ajax![]()
![]()
We hebben het hier over clubs die er toe doen, geen vage marge ploegjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef achterop23 het volgende:
Sorry, maar Joden zijn de baas in Rotterdam??!?
Ga eens na welke club alle 3 de wedstrijden in Rotterdam heeft gewonnen....
Dat is toch zeker niet Ajax
Da's toch echt FC GRONINGEN
Beetje een geval van jammer
www.vi.nlquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=42794
voetbalzone
Alsof Ajax er de laatste jaren nog toe doet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het hier over clubs die er toe doen, geen vage marge ploegjes.
Alsof Groningen er OOIT toe gedaan heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alsof Ajax er de laatste jaren nog toe doet...
Stel voor om heel Ado leeg te plukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Mindstate het volgende:
Delorge lijkt me ook tekort komen voor Ajax.
Ben benieuwd wie ze op elke linie gaan halen...
We zullen achterin nog een vervanger moeten zoeken voor Grygera, vd Wiel kan hiet op dit moment aan maar zo'n jongen is nog jong en dat betekent dat ie nog niet constant kan presteren. Ik denk aan een speler als Hanson (Heerenveen) Kah (Roda) Zomer (Twente).quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Mindstate het volgende:
Delorge lijkt me ook tekort komen voor Ajax.
Ben benieuwd wie ze op elke linie gaan halen...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinden jullie dit over babel ?
marktheman wel...
snap het niet hoor, goede speler
singing ryan babel, ryan babel is kut, hij is een luie ****** neger, die nix kan
![]()
die is al eens voorbij gekomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk
schijt aan de rest, dit is de mooiste club.
ik ben rood, ik ben wit, Ajax is het mooiste wat in me hart zit
dat zegt mark.. maar ik vind babel wel een goede speler..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef toma het volgende:
[..]
jouw IQ is nog lager dan mijn schoenmaat.
Donder is op vent. Ga treuren om die 7e plek en blijf hier weg aub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinden jullie dit over babel ?
marktheman wel...
snap het niet hoor, goede speler
singing ryan babel, ryan babel is kut, hij is een luie ****** neger, die nix kan
![]()
Ik mag niet hopen dat Ajax die spelers wil:quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef toma het volgende:
[..]
We zullen achterin nog een vervanger moeten zoeken voor Grygera, vd Wiel kan hiet op dit moment aan maar zo'n jongen is nog jong en dat betekent dat ie nog niet constant kan presteren. Ik denk aan een speler als Hanson (Heerenveen) Kah (Roda) Zomer (Twente).
Op het middenveld zal er een vervanger voor Sneijder moeten komen, Perez lijkt mij daar de beste man voor, maar dan heb je niks meer achter de hand dus spelers als Engelaar (Twente), El Hamdaoui (WillemII) of Ramzi (Roda).
Verder nog een goede buitenspeler zoals Kennedy (Twente).
ik noem maar wat namen uit de Eredivisie
El Hamdaoui is de beste die er tussen staatquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:11 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat Ajax die spelers wil:
Kah - laat veel steekjes vallen, wel sterk en groot, maar vind hem niet genoeg voor Ajax
Zomer - nooit zo van onder de indruk geweest
Hansson - Inderdaad een goede verdediger, echter ook neit de jongste meer en wil liever naar een ander land
Engelaar - goede speler, sterk, lang en groot.
El Hamdaoui - nog weinig van gezien
Ramzi - Leuk voor een subtopper, voor ajax vind ik hem niet goed genoeg
Kennedy - hetzelfde
neequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef TIM-846 het volgende:
Gibril Sankoh iets?
dat waren er 3 ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de beste die er tussen staat
heb al zijn thuis-wedstrijden gezien dit seizoen, hij kan het niveau Ajax misschien wel aan als ie net zo goed is als ie voor zn blessure was.
quote:
neenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[..]hij heeft mij al overtuigd
ben jij dit toevallig??
http://www.youtube.com/watch?v=m86PFU3bYU8&eurl=
quote:Ajax wil Pocognoli, maar beste papieren voor AZ
--------------------------------------------------------------------------------
2 mei 2007
Sebastian Pocognoli staat in de belangstelling van Ajax, AZ en Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De negentienjarige linksback staat onder contract bij het Belgische RC Genk en wordt als een grote belofte beschouwd. AZ en het Duitse Bayer Leverkusen vormen de belangrijkste gegadigden om Pocognoli over te nemen. AZ ziet in het talent de ideale opvolger van Tim de Cler, die komende zomer wellicht uit Alkmaar vertrekt.
Vooralsnog staat een transfer nog even in de wachtkamer, aangezien Genk op dit moment nog geen onderhandelingen wil voeren. De club heeft een achterstand van twee punten op koploper Anderlecht en dingt dus nog mee naar de Belgische landstitel. Zolang de beslissing om het kampioenschap nog niet is gevallen, wil het bestuur van RC Genk geen zaken doen en geen gesprekken voeren over Pocognoli.
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft mij al overtuigd
ben jij dit toevallig??
http://www.youtube.com/watch?v=m86PFU3bYU8&eurl=
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.
Ik wil helemaal geen opvolger van Roger/Lindenbergh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Pocognoli lijkt me een goede keuze, moet-ie alleen wel beetje geduld hebben. Emanuelson gaat komende zomer i.i.g. nog niet weg. Maar hij zou wel de opvolger van Roger/Lindenbergh kunnen zijn, op linksmidden.
Nee iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen opvolger van Roger/Lindenbergh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |