neequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef TIM-846 het volgende:
Gibril Sankoh iets?
dat waren er 3 ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de beste die er tussen staat
heb al zijn thuis-wedstrijden gezien dit seizoen, hij kan het niveau Ajax misschien wel aan als ie net zo goed is als ie voor zn blessure was.
quote:
neenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[..]hij heeft mij al overtuigd
ben jij dit toevallig??
http://www.youtube.com/watch?v=m86PFU3bYU8&eurl=
quote:Ajax wil Pocognoli, maar beste papieren voor AZ
--------------------------------------------------------------------------------
2 mei 2007
Sebastian Pocognoli staat in de belangstelling van Ajax, AZ en Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De negentienjarige linksback staat onder contract bij het Belgische RC Genk en wordt als een grote belofte beschouwd. AZ en het Duitse Bayer Leverkusen vormen de belangrijkste gegadigden om Pocognoli over te nemen. AZ ziet in het talent de ideale opvolger van Tim de Cler, die komende zomer wellicht uit Alkmaar vertrekt.
Vooralsnog staat een transfer nog even in de wachtkamer, aangezien Genk op dit moment nog geen onderhandelingen wil voeren. De club heeft een achterstand van twee punten op koploper Anderlecht en dingt dus nog mee naar de Belgische landstitel. Zolang de beslissing om het kampioenschap nog niet is gevallen, wil het bestuur van RC Genk geen zaken doen en geen gesprekken voeren over Pocognoli.
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft mij al overtuigd
ben jij dit toevallig??
http://www.youtube.com/watch?v=m86PFU3bYU8&eurl=
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:26 schreef gday het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst dat zachte geluid ... dus ik zette m'n geluid hard, en vervolgens ging zo'n kutgast keihard gillen.
Ik wil helemaal geen opvolger van Roger/Lindenbergh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Pocognoli lijkt me een goede keuze, moet-ie alleen wel beetje geduld hebben. Emanuelson gaat komende zomer i.i.g. nog niet weg. Maar hij zou wel de opvolger van Roger/Lindenbergh kunnen zijn, op linksmidden.
Nee iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen opvolger van Roger/Lindenbergh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |