Raidenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die is wel door een talentvolle jongen gemaakt volgens mij![]()
kakkerlakken praatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:54 schreef Sethje het volgende:
Gewoon die Alves even op zn enkels raken en we winnen.
Het is toch zo. Hij is het enige gevaar van Heerenveen. Echt een supergoede speler, speel/schop hem uit de wedstrijd en jehebt ze in de tas.quote:
We hebben Jaap Stam hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is het enige gevaar van Heerenveen. Echt een supergoede speler, speel/schop hem uit de wedstrijd en jehebt ze in de tas.
En dat valt ook wel weer mee. Het is een leuke speler, niet meer dan dat. Jaap stam op die boomstam Friend en Grygera op Alves en weg is die aanval.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is het enige gevaar van Heerenveen. Echt een supergoede speler, speel/schop hem uit de wedstrijd en jehebt ze in de tas.
edit; Tuurlijk zijn we beter, maar dat zijn we op papier altijd. Het kan daar spoken en Alves is hun enige wapen. Maar wel een sterk wapen.
[container-modus aan]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Lennox het volgende:
Zat gisteren even naar PSV te loeren en zag daar Kone van die mongolide dans-pasjes maken na zijn doelpunten. Wel grappig dat iedereen er over viel toen Ajacieden het deden, maar in de lichtstad hoor je er niks van.
Het zijn samenvattingen van de hoogtepunten,dan snap ik al überhaupt niet waarom jullie op tv komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:59 schreef manny het volgende:
[..]
[container-modus aan]
. De samenvatting van PSV gisteren duurde ook 7min12 sec en die van ons maar 6min34sec.
[container-modus uit]
Hij gaat er op inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:04 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Het zijn samenvattigen van de hoogtepunten,dan snap ik al überhaupt niet waarom jullie op tv komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |