quote:,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora.
quote:De nieuwe uitgave van Voetbal International meldt dat de clubs een akkoord hebben bereikt over de verdeling van de tv-gelden voor de komende jaren. Een deel van het tv-geld zal uitgekeerd worden op basis van de eindrangschikking van de eredivisie. Het andere deel zal verdeeld worden op basis van de 'virtuele waarde' van de club. Op basis hiervan zal Ajax het grootste deel krijgen van dit deel van het tv-geld, achtereenvolgens gevolgd door PSV, Feyenoord en AZ.
Beetje verlengde sinterklaas-stemming.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Omg weer zo een Kut TT
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Omg weer zo een Kut TT
Tevergeefs,quote:12/12/2007 - VI: Ajax bod van 15 miljoen op Modric afgewezen
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat Martin van geel en Soren Lerby vorige week tevergeefs zijn afgereisd naar Zagreb in een poging om Luka Modric vast te leggen. Ajax zou een voor Ajax begrippen recordbedrag van 15 miljoen euro hebben neergelegd voor de middenvelder. Dat bod zou echter zijn afgewezen. Modric liet inmiddels zelf al weten het liefst naar Spanje te vertrekken.
PSV was bagger. Alleen Appelvlaai speelde aardig.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef Cheiron het volgende:
PSV was niet slecht.. wordt wat zondag. Als het doorgaat natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef Cheiron het volgende:
PSV was niet slecht.. wordt wat zondag. Als het doorgaat natuurlijk.
"Jippiejee! de volgende keer maar geen TT"quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Suggestie voor volgend topic: "Holladijee zondag winnen van PSV"
Staat genoteerdquote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Suggestie voor volgend topic: "Holladijee zondag winnen van PSV"
In vergelijking met afgelopen week?! Ik vond (de eerste helft heb ik voor een redelijk deel gezien) redelijk solide. En "niet slecht" =! "wow, wat een topploeg *geil geil*" .....quote:
=!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In vergelijking met afgelopen week?! Ik vond (de eerste helft heb ik voor een redelijk deel gezien) redelijk solide. En "niet slecht" =! "wow, wat een topploeg *geil geil*" .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |