Gabri geschorst ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Middenveld is niet heel veel soeps. En er zit teveel ruimte tussen met de aanvallers.
Ogararu - Stam - V/d Wiel - Vermaelen
Rommedahl - Heitinga - Vertonghen - Emanuelson
Huntelaar - Suarez
Ogararu en Vermaelen kunnen evt. die backs van Zagreb opvangen. Heitinga schakelt spelmaker (Modric dus) uit. Stam / V/d Wiel op spits en V/d Wiel kan doorschuiven en opkomen. Rommedahl en Emanuelson met hun snelheid en techniek over de flanken. Vertonghen met zijn felheid op het middenveld. En Huntelaar - Suarez. Die mogen nu écht gaan waarmaken dat ze een superduo zijn.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef D1 het volgende:
De Jong was talent van het jaar het afgelopen seizoen toch?
Een klassieke nummer tien die sterk aan de Litmanen van '95 doet denken.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken die De jong niet.
Tijd voor een echte Ajax traditie, scoren in je debuut wedstrijd.
Dat soort dingen, dat mis ik....
Als dat zo is hebben we een nieuwe held.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een klassieke nummer tien die sterk aan de Litmanen van '95 doet denken.
Zal nog wel wat aan de vroege kant zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als dat zo is hebben we een nieuwe held.Denk niet dat hij toe is aan het eerste of wel soms?
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
Ik wens Plea@ en MONTANA veel sterkte in zagreb
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Blight het volgende:
Siem. Wel een toffe naam.
Nee wordt te verdedigend met hem en heeft niet zoveel creativiteit. Daarnaast vind ik 'm de laatste tijd onzichtbaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef Ordinair het volgende:
Mijn vraag uit vorige topic aan Nashje:
[..]
Gabri geschorst ofzo?
Dat zou echt niet de eerste keer zijn hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef Camplo het volgende:
Gaan we nu al mensen laten debuteren Europees?
Zucht.
Wel vreemd dat het überhaupt nodig is zoveel te schuiven.
Hebben de heren toch weer achterlijk ingekocht.
Waar blijft die back olee olee.
Ook al doet vertonghen het goed, dan zou ik toch voor Gabri kiezen ipv Jan V. Gabri met zijn ervaring is toch wel belangrijk denk ik en hij is het gewend om in een heksen ketel te spelenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee wordt te verdedigend met hem en heeft niet zoveel creativiteit. Daarnaast vind ik 'm de laatste tijd onzichtbaar.
Brutil Hosé....Zagreb thuis in 98/99 het begin van het einde....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou echt niet de eerste keer zijn hoor.
Ik denk dat hij met nu al bedoelt dat het seizoen nog maar net begonnen is.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef cultheld het volgende:
Dat zou echt niet de eerste keer zijn hoor.
idd, 5 wedstrijden het seizoen in en iedereen is alweer stuk.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met nu al bedoelt dat het seizoen nog maar net begonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |