abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27159343
slettebak [@] gmail.com
pi_27159407
Ik heb vandaag het boek "De godenzonen van Ajax - 10 jaar later" gekocht. Ik heb nu een aantal hoofdstukken gelezen, en het is een uitermate vermakelijk boek. Elke speler die in de Champions League finale van 1995 heeft gespeeld vertelt een uitgebreid verhaal.
Het boek leest lekker weg, en is leuk beschreven.

Ik vind het wel een must voor de graag-lezende Ajacieden onder ons
pi_27159421
Zou morgen de transfer bekend worden gemaakt?
pi_27159448
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb vandaag het boek "De godenzonen van Ajax - 10 jaar later" gekocht. Ik heb nu een aantal hoofdstukken gelezen, en het is een uitermate vermakelijk boek. Elke speler die in de Champions League finale van 1995 heeft gespeeld vertelt een uitgebreid verhaal.
Het boek leest lekker weg, en is leuk beschreven.

Ik vind het wel een must voor de graag-lezende Ajacieden onder ons
Ik heb de heel serie van "Ajax, de complete werken". Vraag me af of dit nog een aanvulling is .
slettebak [@] gmail.com
pi_27159471
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef keijz het volgende:
Dat zou leuk zijn . Anders volgende week misschien. Eerst maar eens tot een 100% akkoord komen.
slettebak [@] gmail.com
pi_27159490
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik heb de heel serie van "Ajax, de complete werken". Vraag me af of dit nog een aanvulling is .
Ja die heb ik ook in huis, ik blader het nog regelmatig door. Maar in dit boek komen de ervaringen van de spelers in hun Ajax-tijd uitgebreid aanbod.
pi_27159527
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook in huis, ik blader het nog regelmatig door. Maar in dit boek komen de ervaringen van de spelers in hun Ajax-tijd uitgebreid aanbod.
Daar ging deze qoute ook over:
quote:
Donderdag 12 mei - Contractbeleid van Ajax zwaar onder vuur

(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.40u GMT+01.00, Sportweek)
Het beleid dat Ajax de laatste tien jaar heeft gevoerd bij de contractbesprekingen wordt in de nieuwe Sportweek zwaar onder vuur genomen. Zo haalt de zaakwaarnemer van Steven Pienaar keihard uit en verwijt Clarence Seedorf Ajax dat destijds alle spelers zijn vertrokken, terwijl zij, zo blijkt, wel wilden blijven. Momenteel wachten vijf spelers op contractverlenging.

De zaakwaarnemer van Steven Pienaar zegt het volgende in het weekblad. 'Pienaar wordt in mijn ogen onderbetaald bij Ajax. Probleem is dat Ajax alleen handelt waneer het hun uitkomt. De laatste keer dat wij wat gedaan wilden hebben, moesten we drie maanden wachten', aldus Rob Moore. Pienaar wil vooral duidelijkheid over zijn positie, maar ook de keuzes van zijn teamgenoten spelen een rol.

Clarence Seedorf (29), ex-Ajacied, geeft in het op 12 mei uit te geven boek 'De godenzonen van Ajax, tien jaar later' Ajax de schuld van het vertrek van de godenzonen van 'de generatie 1995'. 'Ik ben om andere zaken vertrokken bij Ajax. Ik had al vanaf mijn vijftiende een goed contract bij Ajax. Ik verdiende goed, geld kan nooit het probleem zijn als je ergens al lang voetbalt', zegt Seedorf.
Hij vervolgt: 'Ze wilden me ook een geweldige aanbieding doen, maar ik had al besloten dat ik wilde gaan. Door mij gingen anderen misschien ook wel denken', vermoedt Seedorf. 'Iedereen had zo zijn redenen om weg te gaan. Finidi, Kanu, Davids, Reiziger, Bogarde, Kluivert, allemaal. Dat had niets met geld te maken, maar puur de manier waarop alles ging. Het ging om het feit dat sommigen veel later een contract kregen en dat dan weer lager was dan anderen', aldus Seedorf.
Tot slot: 'Iedereen vond het jammer dat we zo weg moesten gaan. Het deed iedereen pijn dat ze weg moesten gaan'. Het boek komt 12 mei uit en kost 19,95 euro. (foto: Redactie AS | Sambo)
slettebak [@] gmail.com
pi_27160172
Dinsdag zal ik kijken of ik nog iets leuks kan schrijven over de spelers van 10 jaar geleden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27160304
.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:29:19 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27160405
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef keijz het volgende:
Ik vermoed dat ze wachten to na de laatste competitiewedstrijd, dus ergens in de loop van volgende week.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27160428
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze wachten to na de laatste competitiewedstrijd, dus ergens in de loop van volgende week.
Laten we het hopen
pi_27160429
quote:

[..]

Suriprofs ?
slettebak [@] gmail.com
pi_27161002
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995

Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:53:08 #14
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27161168
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995

Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
Mijn zusje heeft dat nog ergens op CD volgens mij
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_27161315
Die titel, hoewel onjuist, wat een eer.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27161373
quote:

[..]

Wat zeggen jouw bronnen bij de krant??
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27161545
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die titel, hoewel onjuist, wat een eer.
.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:06:11 #18
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27161611
Ik verwacht niet dat het deze week bekend wordt..
pi_27162051
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zal ik kijken of ik nog iets leuks kan schrijven over de spelers van 10 jaar geleden.
hmm..zou leuk zijn.
pi_27162065
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:

Geweldig! Vooral die halve finale en finale . Jack ziet het al niet meer zitten tegen München en gaat werkelijk helemaal los .
slettebak [@] gmail.com
pi_27162186
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Probeer eens origineel te zijn zeg; Sportweek, Hard Gras en een compleet boek over Ajax 10 jaar geleden.

Tja, als het nu niet goed gaat met Ajax, dan schrijven we toch wat over toen het nog wel goed ging met Ajax...
pi_27162212
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:23 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Probeer eens origineel te zijn zeg; Sportweek, Hard Gras en een compleet boek over Ajax 10 jaar geleden.

Tja, als het nu niet goed gaat met Ajax, dan schrijven we toch wat over toen het nog wel goed ging met Ajax...
Kut he, als Lenstra je enige stukje historie is ?
slettebak [@] gmail.com
pi_27162216
Niet voor een column, maar voor ons eigen topicje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27162450
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:24 schreef JaWi het volgende:

[..]

Kut he, als Lenstra je enige stukje historie is ?
De historie die in het Westen bekend is ja. Wij weten gelukkig wel beter.

Schrijf liever eens iets over begin jaren '70, maar dat verkoopt waarschijnlijk niet onder de huidige ajax-aanhang. Niet commercieel genoeg.
pi_27162504
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De historie die in het Westen bekend is ja. Wij weten gelukkig wel beter.

Schrijf liever eens iets over begin jaren '70, maar dat verkoopt waarschijnlijk niet onder de huidige ajax-aanhang. Niet commercieel genoeg.
Het hoeft niet te verkopen, het is gewoon voor dit topic. En ik heb net zelfs nog op de heerenveen-site gekeken, maar ik kon er niet warm worden van die historie. Maar als het je niet aanstaat, dan lees je het toch niet ?
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')