Ik heb de heel serie van "Ajax, de complete werken". Vraag me af of dit nog een aanvulling isquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb vandaag het boek "De godenzonen van Ajax - 10 jaar later" gekocht. Ik heb nu een aantal hoofdstukken gelezen, en het is een uitermate vermakelijk boek. Elke speler die in de Champions League finale van 1995 heeft gespeeld vertelt een uitgebreid verhaal.
Het boek leest lekker weg, en is leuk beschreven.
Ik vind het wel een must voor de graag-lezende Ajacieden onder ons
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef keijz het volgende:
Zou morgen de transfer bekend worden gemaakt?
Ja die heb ik ook in huis, ik blader het nog regelmatig door. Maar in dit boek komen de ervaringen van de spelers in hun Ajax-tijd uitgebreid aanbod.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb de heel serie van "Ajax, de complete werken". Vraag me af of dit nog een aanvulling is.
Daar ging deze qoute ook over:quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook in huis, ik blader het nog regelmatig door. Maar in dit boek komen de ervaringen van de spelers in hun Ajax-tijd uitgebreid aanbod.
quote:Donderdag 12 mei - Contractbeleid van Ajax zwaar onder vuur
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.40u GMT+01.00, Sportweek)
Het beleid dat Ajax de laatste tien jaar heeft gevoerd bij de contractbesprekingen wordt in de nieuwe Sportweek zwaar onder vuur genomen. Zo haalt de zaakwaarnemer van Steven Pienaar keihard uit en verwijt Clarence Seedorf Ajax dat destijds alle spelers zijn vertrokken, terwijl zij, zo blijkt, wel wilden blijven. Momenteel wachten vijf spelers op contractverlenging.
De zaakwaarnemer van Steven Pienaar zegt het volgende in het weekblad. 'Pienaar wordt in mijn ogen onderbetaald bij Ajax. Probleem is dat Ajax alleen handelt waneer het hun uitkomt. De laatste keer dat wij wat gedaan wilden hebben, moesten we drie maanden wachten', aldus Rob Moore. Pienaar wil vooral duidelijkheid over zijn positie, maar ook de keuzes van zijn teamgenoten spelen een rol.
Clarence Seedorf (29), ex-Ajacied, geeft in het op 12 mei uit te geven boek 'De godenzonen van Ajax, tien jaar later' Ajax de schuld van het vertrek van de godenzonen van 'de generatie 1995'. 'Ik ben om andere zaken vertrokken bij Ajax. Ik had al vanaf mijn vijftiende een goed contract bij Ajax. Ik verdiende goed, geld kan nooit het probleem zijn als je ergens al lang voetbalt', zegt Seedorf.
Hij vervolgt: 'Ze wilden me ook een geweldige aanbieding doen, maar ik had al besloten dat ik wilde gaan. Door mij gingen anderen misschien ook wel denken', vermoedt Seedorf. 'Iedereen had zo zijn redenen om weg te gaan. Finidi, Kanu, Davids, Reiziger, Bogarde, Kluivert, allemaal. Dat had niets met geld te maken, maar puur de manier waarop alles ging. Het ging om het feit dat sommigen veel later een contract kregen en dat dan weer lager was dan anderen', aldus Seedorf.
Tot slot: 'Iedereen vond het jammer dat we zo weg moesten gaan. Het deed iedereen pijn dat ze weg moesten gaan'. Het boek komt 12 mei uit en kost 19,95 euro. (foto: Redactie AS | Sambo)
Ik vermoed dat ze wachten to na de laatste competitiewedstrijd, dus ergens in de loop van volgende week.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef keijz het volgende:
Zou morgen de transfer bekend worden gemaakt?
Laten we het hopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wachten to na de laatste competitiewedstrijd, dus ergens in de loop van volgende week.
Suriprofsquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wachten to na de laatste competitiewedstrijd, dus ergens in de loop van volgende week.
Mijn zusje heeft dat nog ergens op CD volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995
Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
Wat zeggen jouw bronnen bij de krant??quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die titel, hoewel onjuist, wat een eer.![]()
hmm..zou leuk zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zal ik kijken of ik nog iets leuks kan schrijven over de spelers van 10 jaar geleden.
Geweldig! Vooral die halve finale en finalequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995
Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
Probeer eens origineel te zijn zeg; Sportweek, Hard Gras en een compleet boek over Ajax 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zal ik kijken of ik nog iets leuks kan schrijven over de spelers van 10 jaar geleden.
Kut he, als Lenstra je enige stukje historie isquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Probeer eens origineel te zijn zeg; Sportweek, Hard Gras en een compleet boek over Ajax 10 jaar geleden.
Tja, als het nu niet goed gaat met Ajax, dan schrijven we toch wat over toen het nog wel goed ging met Ajax...
De historie die in het Westen bekend is ja. Wij weten gelukkig wel beter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kut he, als Lenstra je enige stukje historie is?
Het hoeft niet te verkopen, het is gewoon voor dit topic. En ik heb net zelfs nog op de heerenveen-site gekeken, maar ik kon er niet warm worden van die historie. Maar als het je niet aanstaat, dan lees je het toch nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De historie die in het Westen bekend is ja. Wij weten gelukkig wel beter.
Schrijf liever eens iets over begin jaren '70, maar dat verkoopt waarschijnlijk niet onder de huidige ajax-aanhang. Niet commercieel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |