Echt he. We hebben ook nog serieus geld betaald voor Colin ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax en geld uitgeven, komop man.
Ze hebben bakken en wat kopen ze? Colin.
Je hebt gelijk. Foutje. Zo zie je maar weer dat M0NTANA toch de juiste persoon is voor dit soort klusjes.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Foutje. Zo zie je maar weer dat M0NTANA toch de juiste persoon is voor dit soort klusjes.
Moet je toch wel even aanvragen of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef Sethje het volgende:
Kan ik met mijn scc gewoon naar binnen tegen zagreb? Zo nee dan heb ik geen kaart
Elke cent is teveel voor die prutser.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Zo afgrijselijk duur was Colin nou ook alweer niet.
Nee hoor. Heitinga kon terugzakken, want aan hem heb je in de eredivisie niet zoveel als verdedigende middenvelder. En Van der Wiel had dus ook een optie geweest.quote:Hij heeft eerst stage gelopen hier, en ten Cate vond hem goed genoeg voor de breedte. Toen Ogararu geblesseerd uitviel had hij weinig keus en moe(s)t Colin opdraven als basisspeler.
Niet Ajax-waardig, dus ook niet leuk voor de breedte. Anders kunnen we net zo goed Lim-Duan en Powel halen voor de breedte. Die zullen ook niet zo veel kosten.quote:Wat hij dus niet is. Leuk voor de breedte, echter geen basisspeler. Niet Ajax-waardig.
Vind ik wel. Er zijn zoveel meer keuzes dan een niet-eens-opvallende-speler-bij-Norwich. Colin's ervaring is nauwelijks ervaring te noemen.quote:Trabelsi WAS dat wel, maar wie geeft mij de garantie dat hij dat nog steeds is. Toegegeven, slechter dan Colin kan het niet worden. Wat ik wil zeggen is dat ten Cate "opgescheept" zit met die jongen die hij aangenomen had als wisselspeler en niet als basisspeler. Dat hij dat nu wel is, is botte pech. Ook had hij de keus gehad om v/d Wiel erneer te zetten. Ten Cate heeft waarschijnlij geredeneerd dat Colin toch meer ervaring heeft en dus voor hem kiest. Slechte keus in mijn ogen, maar je kan ten Cate geen verwijten maken.
Was even een column aan het schrijven, sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Foutje. Zo zie je maar weer dat M0NTANA toch de juiste persoon is voor dit soort klusjes.
Kan je nu geen kaart meer "aanvragen" dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef Sethje het volgende:
Kan ik met mijn scc gewoon naar binnen tegen zagreb? Zo nee dan heb ik geen kaart
Wat is dit voor een redenatie?! gehaald als wisselspeler dus je mag er niks van verwachten?! Het is toch juist de sterkte van je bank die het succes bepaald!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Zo afgrijselijk duur was Colin nou ook alweer niet. Hij heeft eerst stage gelopen hier, en ten Cate vond hem goed genoeg voor de breedte. Toen Ogararu geblesseerd uitviel had hij weinig keus en moe(s)t Colin opdraven als basisspeler. Wat hij dus niet is. Leuk voor de breedte, echter geen basisspeler. Niet Ajax-waardig. Trabelsi WAS dat wel, maar wie geeft mij de garantie dat hij dat nog steeds is. Toegegeven, slechter dan Colin kan het niet worden. Wat ik wil zeggen is dat ten Cate "opgescheept" zit met die jongen die hij aangenomen had als wisselspeler en niet als basisspeler. Dat hij dat nu wel is, is botte pech. Ook had hij de keus gehad om v/d Wiel erneer te zetten. Ten Cate heeft waarschijnlij geredeneerd dat Colin toch meer ervaring heeft en dus voor hem kiest. Slechte keus in mijn ogen, maar je kan ten Cate geen verwijten maken.
Mja, mja. Valt voor beide wat te zeggen. Zonnveld had ik toen het speelde graag bij Ajax gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wat is dit voor een redenatie?! gehaald als wisselspeler dus je mag er niks van verwachten?! Het is toch juist de sterkte van je bank die het succes bepaald!
Als kwaliteit er niet toe doet hou ik mezelf ook aanbevolen![]()
Kerel is voor niks gehaald maar kost je uiteindelijk gewoon 15 miljoen euro's....is zonde!
Gewoon met SCC, check: http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63664quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef Sethje het volgende:
Over 4-1-2-1-2?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was even een column aan het schrijven, sorry.
Neuh, over Marco van Basten in het algemeen, 4-1-2-1-2 heb ik overigens niet eens genoemd.quote:
Ja die doet het wel leuk bij psv. Tevens Nederlander. Wel een beetje vergelijkbaar met Schilder vind ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mja, mja. Valt voor beide wat te zeggen. Zonnveld had ik toen het speelde graag bij Ajax gezien.
Boakye is niet veel minder als Collinquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:15 schreef Sethje het volgende:
Hij had Boakye niet weg meoten pesten dan had hij Colin niet nodig gehad voor de breedte
Dat is echt onzin. Klaas Jan Huntelaar kostte een vermogen en mistte een nog veel belangrijkere penalty, maar ik hoor niemand daarover klagen. Colin maakt een fout wanneer het water al tot aan de kin staat omdat ze er voorin geen een weten te maken. Dat is Colin z'n fout niet. Oke, als het 1-2 had gestaan en hij had die fout gemaakt, maar Ajax heeft simpelweg 1 keer in de positie gezeten een voorschot te nemen op de Champions League, en dat was bij de penalty thuis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef Tim_G het volgende:
Kerel is voor niks gehaald maar kost je uiteindelijk gewoon 15 miljoen euro's....is zonde!
Je bedoelt een klein gevoel van schaamte, omdat Ajax het nooit uit hem heeft weten te krijgen en de supporters maar op 'm bleven zaniken omdat hij zo traag zou zijn, waardoor hij uiteindelijk via de achterdeur is vertrokken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Overigens opvallend om Escudé in de basis van Frankrijk te zien spelen. Een klein gevoel van trots kon ik niet onderdrukken!
Ook dat. Ik heb het altijd een degelijke verdediger gevonden. Men moet in Nederland niet altijd verwachten dat verdedigers perfecte allrounders zijn. Waar zijn de goeie tijden gebleven dat een verdedigen iemand 't stadion uitramde, hem de hele wedstrijd als een schaduw volgde en kort gezegd de man "uitschakeld". Ik mis dat. In Nederland moet een verdediger kunnen opbouwen, een pass van 40 meter eruit jassen en ook nog eens balans houden. Mooi als je dat allemaal kan, maar zelfs onzer allen Jaap heeft hier moeite mee, terwijl het een geweldige VER-DE-DI-GER is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je bedoelt een klein gevoel van schaamte, omdat Ajax het nooit uit hem heeft weten te krijgen en de supporters maar op 'm bleven zaniken omdat hij zo traag zou zijn, waardoor hij uiteindelijk via de achterdeur is vertrokken?
je spreek jezelf zo ontzettend tegen....Escude was juist iemand die het voetballend allemaal wel kon maar in de duels veel te laks was, duels liever uit de weg ging en verder aan alle kanten eruit gesprint werd......quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook dat. Ik heb het altijd een degelijke verdediger gevonden. Men moet in Nederland niet altijd verwachten dat verdedigers perfecte allrounders zijn. Waar zijn de goeie tijden gebleven dat een verdedigen iemand 't stadion uitramde, hem de hele wedstrijd als een schaduw volgde en kort gezegd de man "uitschakeld". Ik mis dat. In Nederland moet een verdediger kunnen opbouwen, een pass van 40 meter eruit jassen en ook nog eens balans houden. Mooi als je dat allemaal kan, maar zelfs onzer allen Jaap heeft hier moeite mee, terwijl het een geweldige VER-DE-DI-GER is.
Ja maar die heeft wel al laten zien dat hij kwaliteiten heeft. + een penalty missen gebeurt de aller grootste. Je, als een jeugdspeler, de bal af laten snoepen overkomt alleen spelers met te weinig kwaliteit. Kunnen ze wel roepen dat hij niet als basisspeler gehaald is maar bij die opmerking wordt ik al misselijk! Waarom haal je hem dan?! omdat hij zo gezellig is op de bank? Kleurt goed naast ten Cate? Zijn vriendin kan lekker koken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Klaas Jan Huntelaar kostte een vermogen en mistte een nog veel belangrijkere penalty, maar ik hoor niemand daarover klagen. Colin maakt een fout wanneer het water al tot aan de kin staat omdat ze er voorin geen een weten te maken. Dat is Colin z'n fout niet. Oke, als het 1-2 had gestaan en hij had die fout gemaakt, maar Ajax heeft simpelweg 1 keer in de positie gezeten een voorschot te nemen op de Champions League, en dat was bij de penalty thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |