abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53092572
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:34:58 #2
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53092595
Volges mij nummer 776
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53092607
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ajax en geld uitgeven, komop man .

Ze hebben bakken en wat kopen ze? Colin .
Echt he. We hebben ook nog serieus geld betaald voor Colin ook . Ajax is ziek.
pi_53092613
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:34 schreef Lyzio het volgende:
Volges mij nummer 776
Je hebt gelijk. Foutje. Zo zie je maar weer dat M0NTANA toch de juiste persoon is voor dit soort klusjes.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53092685
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef Blight het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Foutje. Zo zie je maar weer dat M0NTANA toch de juiste persoon is voor dit soort klusjes.

En voor je lapo:

AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:42:02 #6
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53092723
Zo afgrijselijk duur was Colin nou ook alweer niet. Hij heeft eerst stage gelopen hier, en ten Cate vond hem goed genoeg voor de breedte. Toen Ogararu geblesseerd uitviel had hij weinig keus en moe(s)t Colin opdraven als basisspeler. Wat hij dus niet is. Leuk voor de breedte, echter geen basisspeler. Niet Ajax-waardig. Trabelsi WAS dat wel, maar wie geeft mij de garantie dat hij dat nog steeds is. Toegegeven, slechter dan Colin kan het niet worden. Wat ik wil zeggen is dat ten Cate "opgescheept" zit met die jongen die hij aangenomen had als wisselspeler en niet als basisspeler. Dat hij dat nu wel is, is botte pech. Ook had hij de keus gehad om v/d Wiel erneer te zetten. Ten Cate heeft waarschijnlij geredeneerd dat Colin toch meer ervaring heeft en dus voor hem kiest. Slechte keus in mijn ogen, maar je kan ten Cate geen verwijten maken.

Overigens opvallend om Escudé in de basis van Frankrijk te zien spelen. Een klein gevoel van trots kon ik niet onderdrukken!
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:48:24 #7
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53092864
Kan ik met mijn scc gewoon naar binnen tegen zagreb? Zo nee dan heb ik geen kaart
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53092898
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef Sethje het volgende:
Kan ik met mijn scc gewoon naar binnen tegen zagreb? Zo nee dan heb ik geen kaart
Moet je toch wel even aanvragen of niet?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53092916
+1 .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53092971
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Zo afgrijselijk duur was Colin nou ook alweer niet.
Elke cent is teveel voor die prutser.
quote:
Hij heeft eerst stage gelopen hier, en ten Cate vond hem goed genoeg voor de breedte. Toen Ogararu geblesseerd uitviel had hij weinig keus en moe(s)t Colin opdraven als basisspeler.
Nee hoor. Heitinga kon terugzakken, want aan hem heb je in de eredivisie niet zoveel als verdedigende middenvelder. En Van der Wiel had dus ook een optie geweest.
quote:
Wat hij dus niet is. Leuk voor de breedte, echter geen basisspeler. Niet Ajax-waardig.
Niet Ajax-waardig, dus ook niet leuk voor de breedte. Anders kunnen we net zo goed Lim-Duan en Powel halen voor de breedte. Die zullen ook niet zo veel kosten.
quote:
Trabelsi WAS dat wel, maar wie geeft mij de garantie dat hij dat nog steeds is. Toegegeven, slechter dan Colin kan het niet worden. Wat ik wil zeggen is dat ten Cate "opgescheept" zit met die jongen die hij aangenomen had als wisselspeler en niet als basisspeler. Dat hij dat nu wel is, is botte pech. Ook had hij de keus gehad om v/d Wiel erneer te zetten. Ten Cate heeft waarschijnlij geredeneerd dat Colin toch meer ervaring heeft en dus voor hem kiest. Slechte keus in mijn ogen, maar je kan ten Cate geen verwijten maken.
Vind ik wel. Er zijn zoveel meer keuzes dan een niet-eens-opvallende-speler-bij-Norwich. Colin's ervaring is nauwelijks ervaring te noemen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:00:13 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53093128
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef Blight het volgende:

[..]

Was even een column aan het schrijven, sorry.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:00:22 #12
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53093133
quote:
Kan je nu geen kaart meer "aanvragen" dan?
Jawel, je keek.
pi_53093138
quote:
Zo afgrijselijk duur was Colin nou ook alweer niet. Hij heeft eerst stage gelopen hier, en ten Cate vond hem goed genoeg voor de breedte. Toen Ogararu geblesseerd uitviel had hij weinig keus en moe(s)t Colin opdraven als basisspeler. Wat hij dus niet is. Leuk voor de breedte, echter geen basisspeler. Niet Ajax-waardig. Trabelsi WAS dat wel, maar wie geeft mij de garantie dat hij dat nog steeds is. Toegegeven, slechter dan Colin kan het niet worden. Wat ik wil zeggen is dat ten Cate "opgescheept" zit met die jongen die hij aangenomen had als wisselspeler en niet als basisspeler. Dat hij dat nu wel is, is botte pech. Ook had hij de keus gehad om v/d Wiel erneer te zetten. Ten Cate heeft waarschijnlij geredeneerd dat Colin toch meer ervaring heeft en dus voor hem kiest. Slechte keus in mijn ogen, maar je kan ten Cate geen verwijten maken.
Wat is dit voor een redenatie?! gehaald als wisselspeler dus je mag er niks van verwachten?! Het is toch juist de sterkte van je bank die het succes bepaald!

Als kwaliteit er niet toe doet hou ik mezelf ook aanbevolen

Kerel is voor niks gehaald maar kost je uiteindelijk gewoon 15 miljoen euro's....is zonde!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:03:25 #14
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53093181
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Wat is dit voor een redenatie?! gehaald als wisselspeler dus je mag er niks van verwachten?! Het is toch juist de sterkte van je bank die het succes bepaald!

Als kwaliteit er niet toe doet hou ik mezelf ook aanbevolen

Kerel is voor niks gehaald maar kost je uiteindelijk gewoon 15 miljoen euro's....is zonde!
Mja, mja. Valt voor beide wat te zeggen. Zonnveld had ik toen het speelde graag bij Ajax gezien.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:05:44 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53093231
quote:
Gewoon met SCC, check: http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63664
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53093384
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Was even een column aan het schrijven, sorry.
Over 4-1-2-1-2?
-
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:14:24 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53093427
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Over 4-1-2-1-2?
Neuh, over Marco van Basten in het algemeen, 4-1-2-1-2 heb ik overigens niet eens genoemd.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:15:49 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53093456
Hij had Boakye niet weg meoten pesten dan had hij Colin niet nodig gehad voor de breedte
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_53093500
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:03 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Mja, mja. Valt voor beide wat te zeggen. Zonnveld had ik toen het speelde graag bij Ajax gezien.
Ja die doet het wel leuk bij psv. Tevens Nederlander. Wel een beetje vergelijkbaar met Schilder vind ik.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:18:16 #20
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53093526
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:15 schreef Sethje het volgende:
Hij had Boakye niet weg meoten pesten dan had hij Colin niet nodig gehad voor de breedte
Boakye is niet veel minder als Collin
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_53093528
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef Tim_G het volgende:
Dat is echt onzin. Klaas Jan Huntelaar kostte een vermogen en mistte een nog veel belangrijkere penalty, maar ik hoor niemand daarover klagen. Colin maakt een fout wanneer het water al tot aan de kin staat omdat ze er voorin geen een weten te maken. Dat is Colin z'n fout niet. Oke, als het 1-2 had gestaan en hij had die fout gemaakt, maar Ajax heeft simpelweg 1 keer in de positie gezeten een voorschot te nemen op de Champions League, en dat was bij de penalty thuis.
pi_53093580
quote:
Overigens opvallend om Escudé in de basis van Frankrijk te zien spelen. Een klein gevoel van trots kon ik niet onderdrukken!
Je bedoelt een klein gevoel van schaamte, omdat Ajax het nooit uit hem heeft weten te krijgen en de supporters maar op 'm bleven zaniken omdat hij zo traag zou zijn, waardoor hij uiteindelijk via de achterdeur is vertrokken?
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:25:52 #23
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53093697
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef Chivu het volgende:

[..]

Je bedoelt een klein gevoel van schaamte, omdat Ajax het nooit uit hem heeft weten te krijgen en de supporters maar op 'm bleven zaniken omdat hij zo traag zou zijn, waardoor hij uiteindelijk via de achterdeur is vertrokken?
Ook dat. Ik heb het altijd een degelijke verdediger gevonden. Men moet in Nederland niet altijd verwachten dat verdedigers perfecte allrounders zijn. Waar zijn de goeie tijden gebleven dat een verdedigen iemand 't stadion uitramde, hem de hele wedstrijd als een schaduw volgde en kort gezegd de man "uitschakeld". Ik mis dat. In Nederland moet een verdediger kunnen opbouwen, een pass van 40 meter eruit jassen en ook nog eens balans houden. Mooi als je dat allemaal kan, maar zelfs onzer allen Jaap heeft hier moeite mee, terwijl het een geweldige VER-DE-DI-GER is.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:43 #24
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53093805
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:25 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ook dat. Ik heb het altijd een degelijke verdediger gevonden. Men moet in Nederland niet altijd verwachten dat verdedigers perfecte allrounders zijn. Waar zijn de goeie tijden gebleven dat een verdedigen iemand 't stadion uitramde, hem de hele wedstrijd als een schaduw volgde en kort gezegd de man "uitschakeld". Ik mis dat. In Nederland moet een verdediger kunnen opbouwen, een pass van 40 meter eruit jassen en ook nog eens balans houden. Mooi als je dat allemaal kan, maar zelfs onzer allen Jaap heeft hier moeite mee, terwijl het een geweldige VER-DE-DI-GER is.
je spreek jezelf zo ontzettend tegen....Escude was juist iemand die het voetballend allemaal wel kon maar in de duels veel te laks was, duels liever uit de weg ging en verder aan alle kanten eruit gesprint werd......

Hij is allesbehalve een no-nonsense verdediger
Mijn party reviews
pi_53093822
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Klaas Jan Huntelaar kostte een vermogen en mistte een nog veel belangrijkere penalty, maar ik hoor niemand daarover klagen. Colin maakt een fout wanneer het water al tot aan de kin staat omdat ze er voorin geen een weten te maken. Dat is Colin z'n fout niet. Oke, als het 1-2 had gestaan en hij had die fout gemaakt, maar Ajax heeft simpelweg 1 keer in de positie gezeten een voorschot te nemen op de Champions League, en dat was bij de penalty thuis.
Ja maar die heeft wel al laten zien dat hij kwaliteiten heeft. + een penalty missen gebeurt de aller grootste. Je, als een jeugdspeler, de bal af laten snoepen overkomt alleen spelers met te weinig kwaliteit. Kunnen ze wel roepen dat hij niet als basisspeler gehaald is maar bij die opmerking wordt ik al misselijk! Waarom haal je hem dan?! omdat hij zo gezellig is op de bank? Kleurt goed naast ten Cate? Zijn vriendin kan lekker koken?

De enige criteria zou moeten zijn dat hij mee kan in de basis als hij wordt opgesteld.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')