Ik moes thardop lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, volgens mij is dat echt een klote klus. Kijk je nou echt elk topic door of zijn er truukjes?
Niet iedereen is zo'n computer nerd hoor, ik heb geen idee hoe dit soort dingen in zijn werk gaan...quote:
Laten we nu eerst maar die 30ste gaan halenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:47 schreef Blight het volgende:
Mooie OP ja!
Nu opweg naar de 1000 landstitels..
Champagne, samen met Klaas-Jan soppen ze hem onderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:48 schreef kalinho het volgende:
Mooie op![]()
Wat schudt Stekelenburg eigenlijk uit die fles, op Kennedy???
Wat zat ik me toen op te vreten in het WII-stadionquote:
Grappig, deze bijna laatste post uit dit topic. Dat ging om twee Roemenen, waarvan er eentje Ovidiu Petre was. Zit nu in de nationale selectie van Roemenie geloof ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2003 01:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
zeggen is 1 ding, uitleggen is een 2equote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:59 schreef toma het volgende:
[..]
Wat zat ik me toen op te vreten in het WII-stadion![]()
Zoiets wil ik nooit meer meemaken, maar ik kan straks wel tegen mn kleinkinderen zeggen dat ik er bij was
Hey, mij moet je daar niet op aankijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
Nou dat allereerste Ajaxtopic is gelijk al een kwaliteitstopic zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |