Karpeskyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef Yildiz het volgende:
Wat heb jij dan voor een beetje systeemonderhoud?
Ik ben nogal n n00b hoor, iets van hitmanpro (heb ik al) en McAfee ofzo?
Of iets anders? Het moet niet te lastig zijn zoals hijackthis ofzo.
Ook pitten
Niet helemaal chaos, er zit wel degelijk een lijn inquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef Drugshond het volgende:
Waarom Evolutie #4
Ik ben al 4 topics bezig om chaostheorie aan evolutieleer te koppelen om het ID-principe uit bepaalde hoofdjes te *stampen.*
Het lukt redelijk....
Er bestaat helemaal geen (deterministisch ?!) intelligent design die kan aantonen welke soort wel of niet mag leven. Of dat er een kip of een aap geevolueerd moet worden.
Het is gewoon chaos....
Tis dan ook schandalig dat dit zou moeten worden onderwezen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:10 schreef RichardQuest het volgende:
Soorten die overleven planten zich voort, waarin genetische verscheidenheid de onderscheidende factor is (wetenschap, geen theorie). Intelligent design is gewoon de last resort van religieuze kwats.
Enigzinds begrensd , maar kleine verstoringen kun leiden tot grote verstoringen in het systeem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Niet helemaal chaos, er zit wel degelijk een lijn in
Dat zeg ik ook helemaal niet, maar het is meer het selectie principe zoals ons aller RQ aangeeft. Enige waar enigzins chaos bij komt kijken zijn de cross links tijdens de bevruchting en tijdens het leven van het organisme.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enigzinds begrensd , maar kleine verstoringen kun leiden tot grote verstoringen in het systeem.
Er zit helemaal geen god achter het mengpaneel.
Ook zo'n leuke theoriequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef RichardQuest het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/M-theory_(simplified)
http://en.wikipedia.org/wiki/M-theory
Interessante BBC-docu over de theorie van alles: http://www.bbc.co.uk/science/horizon/2001/parallelunitrans.shtml
De zwakte van zwaartekracht was wel een leuk idee trouwens. Het is toch raar eigenlijk dat wij gewoon kunnen bewegen terwijl het gewicht van de hele aarde aan ons trekt.
Tijdens de bevruchting kun je te veel gedronken hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat zeg ik ook helemaal niet, maar het is meer het selectie principe zoals ons aller RQ aangeeft. Enige waar enigzins chaos bij komt kijken zijn de cross links tijdens de bevruchting en tijdens het leven van het organisme.
Verbazingwekkend weinig chaos in de natuur, totdat er iemand (de mens) aan de knoppen wil gaan zittenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet, maar het is meer het selectie principe zoals ons aller RQ aangeeft. Enige waar enigzins chaos bij komt kijken zijn de cross links tijdens de bevruchting en tijdens het leven van het organisme.
Haha, als je teveel gezopen hebt ben je inweze steriel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tijdens de bevruchting kun je te veel gedronken hebben.
Je zaad wordt instabiel (chaos), en er komen meer THOCCCNCOOH RNA-sliertjes in je lichaam voor.
Uiteindelijk heeft je kind iets andere kenmerken dan dat je normaal zou mogen verwachten.
Het kind blijft een geniaal superkind te zijn, die later president wordt. En met zijn dikke reet op de rode knop 'missle lanch' gaat zitten.
Mensheid
Conclusie : Door te veel alcohol inname (tijdens verwekking) is de wereld vergaan.
Als je trouwens duid op Bush, dan zijn het vrijwel gelkijkende replica's ( de dochters Bush meegerekend ) dus weinig selectie en crosslinks daar ben ik bangquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tijdens de bevruchting kun je te veel gedronken hebben.
Je zaad wordt instabiel (chaos), en er komen meer THOCCCNCOOH RNA-sliertjes in je lichaam voor.
Uiteindelijk heeft je kind iets andere kenmerken dan dat je normaal zou mogen verwachten.
Het kind blijft een geniaal superkind te zijn, die later president wordt. En met zijn dikke reet op de rode knop 'missle lanch' gaat zitten.
Mensheid
Conclusie : Door te veel alcohol inname (tijdens verwekking) is de wereld vergaan.
Ik zou de brandspiritus een keukenkastje hoger neerzetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haha, als je teveel gezopen hebt ben je inweze steriel.
kijk een hagedisjequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ordo ab chao.
je potentie neem aanzienlijk af door alcohol. tis niet dat alcohol ineens je genetische fingerprint door elkaar heenhaalt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou de brandspiritus een keukenkastje hoger neerzetten.![]()
Weinig chaos (?!)..... enig idee hoeveel soorten er al het loodje hebben gelegd om tot hier te komen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:26 schreef RichardQuest het volgende:
Verbazingwekkend weinig chaos in de natuur, totdat er iemand (de mens) aan de knoppen wil gaan zitten.
Dus technisch gespoken zou de man de beest uit kunnen hangen, en de vrouw moet braaf (met een dikke buik) thuiszitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
je potentie neem aanzienlijk af door alcohol. tis niet dat alcohol ineens je genetische fingerprint door elkaar heenhaalt.
Uhmm, nee, waar hoor je me dat zeggen. Ik zeg alleen dat drankgebruik een negatief effect heeft op de kans van bevruchting en dat genetisch mockups pas in een later stadium gebeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus technisch gespoken zou de man de beest uit kunnen hangen, en de vrouw moet braaf (met een dikke buik) thuiszitten.
Daar zou Peter R. de Vries eens over moeten beginnen met z'n eeuwige alibi gezeik iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus technisch gespoken zou de man de beest uit kunnen hangen, en de vrouw moet braaf (met een dikke buik) thuiszitten.
Dat laatste wist ik niet....quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat genetisch mockups pas in een later stadium gebeuren.
er zit mij iets teveel structuur in de ijstijdenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weinig chaos (?!)..... enig idee hoeveel soorten er al het loodje hebben gelegd om tot hier te komen.
En elke dag komt er wel weer een nieuwe soort bij/eraf.
Vergeet de ijstijden en warmteperiodes niet.
crosslinken en RNA mutatiesquote:
Bezie het eens over de totale evolutie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
er zit mij iets teveel structuur in de ijstijden
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bezie het eens over de totale evolutie.
Dit is gelijk een reden dat microorganismen zich konden doorontwikkelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De totale evolutie overspant een langere periode dan dat wij weten over ijstijden. De evolutie begon al toe de oppervlakte temp zelfs te warm was om ueberhaubt ijsvorming te kennen.
de kwallen schijnen zeer oud te zijn, iig ouder dan de haaiquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:08 schreef Drugshond het volgende:
Pcies, middels variatie tot aan de vorming van nieuwe soorten zijn de omgevingsfactoren altijd sterk van invloed geweest.
Hoeveel weekdiertjes uit het kruittijdperk bestaan er eigenlijk nog, ?
Begin slaperig te worden
Uitsterven is een logisch proces. Een soort plant zich niet meer voort, om welke redenen dan ook: ciaoquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weinig chaos (?!)..... enig idee hoeveel soorten er al het loodje hebben gelegd om tot hier te komen.
En elke dag komt er wel weer een nieuwe soort bij/eraf.
What about 'em? Die laten zich extrapolerend ook voorspellen, we stevenden tot de ind. rev. namelijk ook op een ijstijd af.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:37 schreef Drugshond het volgende:
Vergeet de ijstijden en warmteperiodes niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |