Lol, die ken ik. Deze is van overheidspropaganda. De druppel ging door het riool om te kijken hoe water wordt schoongemaakt.quote:
Hazes is dood en vergetenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Geen Hazes titel?
Het is droppie waterquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Lol, die ken ik. Deze is van overheidspropaganda. De druppel ging door het riool om te kijken hoe water wordt schoongemaakt.
Zie jij maar dat je een eerbetoon in de Arena krijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hazes is dood en vergeten!
Nou poeh inderdaad de arena die krijgt een vertolker van brodelwerkjes als marco borsato ook volquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie jij maar dat je een eerbetoon in de Arena krijgt.
Al was het Olympisch stadion mooier geweest.
Omdat ik mij niet langer wil verschuilen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan, waarom heb jij eigenlijk een swastika als avatar?![]()
Wat was nog wel een leuke strip ... toen ik klein wasquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is droppie water.
Je moet dat geen propagande maar voorlichting noemen.
Het biedt in je geliefde Jip en Janneke taal een heel aardig beeld van de situatie.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat was nog wel een leuke strip ... toen ik klein was.
Na twee uurtjes vrij interesant gast college is het weekend.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Good afternoon gentlemen. How is u all today?
Ach, hij werd toch weer schoon. Alles werkt perfectquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het biedt in je geliefde Jip en Janneke taal een heel aardig beeld van de situatie.
Sletje!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Good afternoon gentlemen. How is u all today?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat een Amerikaanse reklame.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik mij niet langer wil verschuilen.
Of, zoals een echte Nederlander zou zeggen:
CALL 1-8-0-0 EAT SHIT AND DIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |