Aha, het mooie is dat je dus ook individuele, zeg, pindakaaspotjes met zo'n RFID-tag kunt identificeren als er duizenden in een vrachtwagen zitten. Een distributieketen verliest soms wel 20% tijdens het logistieke proces....als de zendertjes goedkoper worden, wordt het nog interessant om het hierbij te gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb die zooi moeten programmeren.. voor een antal bedrijven.
Voornamelijk temperatuur en aan-uit RFID's. Je kunt op afstand een situatie monitoren en de gegevens monitoren via een website. Erg grappig, je bent zelfs in staat om via een website een stukje beveiliging te monitoren op de deur open op dicht is.... op dat de temperatuur in een opslagberg niet te veel toeneemt. Zonder dat er iemand actief met een termperatuur opnemer een stok hoeft te plaatsen.
Daar hoef je dan ook niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil niets zeggen hoor, ...
Ik zie er geen drie. Ben ik nu dom?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat zijn drie ''Superman'' tekens onder elkaar.
OK, ga ik nu een officieel domme vraag stellen. Op welke wijze draagt het plaatsen van de letters "tvp" (of een willekeurige andere terugvindcode) bij aan het werkelijk terugvinden van iets?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
tvp
Als je ''ingelogd'' bent, staat er bovenaan het scherm een lijstje met ''Active Topics''.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef sigme het volgende:
[..]
OK, ga ik nu een officieel domme vraag stellen. Op welke wijze draagt het plaatsen van de letters "tvp" (of een willekeurige andere terugvindcode) bij aan het werkelijk terugvinden van iets?
Serieus, ik niet snap niet.
Klikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef sigme het volgende:
[..]
OK, ga ik nu een officieel domme vraag stellen. Op welke wijze draagt het plaatsen van de letters "tvp" (of een willekeurige andere terugvindcode) bij aan het werkelijk terugvinden van iets?
Serieus, ik niet snap niet.
Ja, dat wist ik dan weer wel. Ik heb lang gelurkt via de AT lijst van een andere user, hoefde ik mooi niet zelf te interessanter topics uit de fokbrij te vissen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je ''ingelogd'' bent, staat er bovenaan het scherm een lijstje met ''Active Topics''.
Dat wordt wel een zeer speciaal mengprofiel.... DNA + pindakaas.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
kan zo'n RFID ook weten of de chauffeur met zijn vingers in de pot pindakaas heeft gezeten?
Zou je niet liever één van die varkens zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben dr. Lector.
Alleen met een ander soort slachtoffer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zou je niet liever één van die varkens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |