abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30438187
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, zeker hervormers.
pi_30438211
Dat zijn drie ''Superman'' tekens onder elkaar.
pi_30438222
'n mooie openingspost, mijn complimenten, Johan
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30438368
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik heb die zooi moeten programmeren.. voor een antal bedrijven.
Voornamelijk temperatuur en aan-uit RFID's. Je kunt op afstand een situatie monitoren en de gegevens monitoren via een website. Erg grappig, je bent zelfs in staat om via een website een stukje beveiliging te monitoren op de deur open op dicht is.... op dat de temperatuur in een opslagberg niet te veel toeneemt. Zonder dat er iemand actief met een termperatuur opnemer een stok hoeft te plaatsen.
Aha, het mooie is dat je dus ook individuele, zeg, pindakaaspotjes met zo'n RFID-tag kunt identificeren als er duizenden in een vrachtwagen zitten. Een distributieketen verliest soms wel 20% tijdens het logistieke proces....als de zendertjes goedkoper worden, wordt het nog interessant om het hierbij te gebruiken.

Relevantie pol? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:54:42 #5
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30438416
Ik wil niets zeggen hoor, ...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30438445
kan zo'n RFID ook weten of de chauffeur met zijn vingers in de pot pindakaas heeft gezeten?
pi_30438478
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil niets zeggen hoor, ...
Daar hoef je dan ook niet bang voor te zijn.
pi_30438514
700...
*even stil is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 september 2005 @ 22:57:50 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_30438544
Mesopotamie en andere lichamelijk ongemak kun je bediscussieren in het daarvoor bestemde forum.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_30438616
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat zijn drie ''Superman'' tekens onder elkaar.
Ik zie er geen drie. Ben ik nu dom?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30438849
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
tvp
OK, ga ik nu een officieel domme vraag stellen. Op welke wijze draagt het plaatsen van de letters "tvp" (of een willekeurige andere terugvindcode) bij aan het werkelijk terugvinden van iets?
Serieus, ik niet snap niet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30438894
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef sigme het volgende:

[..]

OK, ga ik nu een officieel domme vraag stellen. Op welke wijze draagt het plaatsen van de letters "tvp" (of een willekeurige andere terugvindcode) bij aan het werkelijk terugvinden van iets?
Als je ''ingelogd'' bent, staat er bovenaan het scherm een lijstje met ''Active Topics''.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:07:53 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30438956
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Klik
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:09:56 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30439029
Oftewel, bovenaan.
pi_30439041
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als je ''ingelogd'' bent, staat er bovenaan het scherm een lijstje met ''Active Topics''.
Ja, dat wist ik dan weer wel. Ik heb lang gelurkt via de AT lijst van een andere user, hoefde ik mooi niet zelf te interessanter topics uit de fokbrij te vissen.
Maar dat is alles? Er is niet een truukje zodat je de topics waarin je tvp hebt gezet in je AT kan onderscheiden van de bagger waar je ook iets geblaat hebt?

Valt dat even tegen

Toch bedankt voor het antwoord
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:13:20 #17
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30439163
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
kan zo'n RFID ook weten of de chauffeur met zijn vingers in de pot pindakaas heeft gezeten?
Dat wordt wel een zeer speciaal mengprofiel.... DNA + pindakaas.
pi_30439181
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:14:51 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:31:43 #20
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30441605
Ik ben dr. Lector.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:33:00 #21
93744 Finder_elf_towns
pi_30441705
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben dr. Lector.
Zou je niet liever één van die varkens zijn?
pi_30441723
Het World Trade Center wordt vernietigd.
''Denk eens na; wie heeft hier baat bij?''
''De terroristen misschien?''
''Big Brother! CIA! Israel! Schaap!''

Standaard discussie met Mossadwaanzinnigen alternatieve denkers.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:37:20 #24
93744 Finder_elf_towns
pi_30441724
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zou je niet liever één van die varkens zijn?
Alleen met een ander soort slachtoffer.
pi_30441754
Ik denl dat je een identiteitscrisis doormaakt. Je bent niet dr. Lector, je bent de cunt die in deel 1 geroken wordt.
pi_30441815
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik denl dat je een identiteitscrisis doormaakt. Je bent niet dr. Lector, je bent de cunt die in deel 1 geroken wordt.
.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:41:25 #27
93744 Finder_elf_towns
pi_30441816
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Big Brother!
Zolang het gros van die figuren niet weet wie Big Brother als entiteit verzon en onder welke schuilnaam hij zijn uiterst geniale boek publiceerde (zelfs de titel van dat boek is bij vele mossad=duivel figuren onbekend) is er geen enkele reden deze mensen serieus te nemen.
pi_30441830
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Alleen met een ander soort slachtoffer.
Russen zijn niet te vreten?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:42:47 #29
93744 Finder_elf_towns
pi_30441848
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar heb je het nu weer over, archiefploeger?
pi_30441852
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Zolang het gros van die figuren niet weet wie Big Brother als entiteit verzon
John de Mol toch ?
pi_30441855
kijk toch gewoon Temmink, manneh. Nederland 3
pi_30441890
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Zolang het gros van die figuren niet weet wie Big Brother als entiteit verzon en onder welke schuilnaam hij zijn uiterst geniale boek publiceerde (zelfs de titel van dat boek is bij vele mossad=duivel figuren onbekend) is er geen enkele reden deze mensen serieus te nemen.
Ik vind het wel prachtig.
''AL KAIDA BESTAAT NIET! OSAMA BIN LADEN IS TIM OSMAN! TERRORISME BESTAAT NIET! ALLEMAAL FICTIE!!!!11''

En dan in alle ernst waarschuwen voor het tot leven komen voor een begrip uit een roman. .
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:45:25 #33
93744 Finder_elf_towns
pi_30441913
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef gelly het volgende:

[..]

John de Mol toch ?
Je raad mijn gedachten.
pi_30441941
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Waar heb je het nu weer over, archiefploeger?
Over niets, uitvreter.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:48:34 #35
93744 Finder_elf_towns
pi_30441974
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Over niets, uitvreter.
Je promilage is weer eens te hoog. Maar goed, dat is geen misdaad.
pi_30441989
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je promilage is weer eens te hoog. Maar goed, dat is geen misdaad.
Hooguit een M-daad.
pi_30442179
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hooguit een M-daad.
Je komt dus naar Groningen, net als Dr. Hannibal?
pi_30442262
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Je komt dus naar Groningen, net als Dr. Hannibal?
Waarschijnlijk. Even zien wanneer mijn 3 oktober feest precies valt.
pi_30442999
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. Even zien wanneer mijn 3 oktober feest precies valt.
Twee dagen later.
pi_30443294
Yo sletten alles goed?

Heb al weer lekkerwat bier op en een mooi vuur gestookt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30443692
Pitten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30443944
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef du_ke het volgende:
Pitten .
.
pi_30444453
ik ben nog wel wakker!

Maat van me, waar ik mee drinken was, werd tijdens ons drinkfestijn opgebeld dat zijn pa onwel geworden is. Kerel in allerijl naar het ziekenhuis vertrokken. Toch wel een domper op een goede avond drinken.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30444476
Die vader moet gewoon niet zoveel zuipen.
pi_30444481
Ja, ik ben een klootzak en een kneus.
pi_30444710
En Gristelijk.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30445546
Zo

Gisteravond iets te veel bier gedronken, gelukkig mag ik zo werken
pi_30445809
Goedemoddige .
pi_30445849
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Ulx het volgende:
Mesopotamie en andere lichamelijk ongemak kun je bediscussieren in het daarvoor bestemde forum.
Ou?
pi_30445873
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30445876
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30446540
pi_30446556
Had ik al gezegd dat ik achter een soort iMac-ding zit? Nou, zo nee, fuck that shit. Wat een bende...
pi_30446662
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:41 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Die sgp vrouwen zijn echt zo, als ze hier afgebeeld staat .
pi_30446683
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:41 schreef Monidique het volgende:
Had ik al gezegd dat ik achter een soort iMac-ding zit? Nou, zo nee, fuck that shit. Wat een bende...
imac is breezer, ziet er "Leuk uit" en is alleen daarom maar populair geworden. Voor de rest: wat moet je ermee .
pi_30446709
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Die sgp vrouwen zijn echt zo, als ze hier afgebeeld staat .
Niets mis mee, of wel p?
pi_30446795
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Niets mis mee, of wel p?
Ik heb zo een bruin vermoeden dat ze hun kut niet scheren. Maar dat kan slechts een vermoeden zijn.
pi_30446960
Als de man zegt dat ze hun kut moeten scheren, dan gebeurt dat.
pi_30446996
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
Als de man zegt dat ze hun kut moeten scheren, dan gebeurt dat.
Daar mogen ze niet over praten van God .
pi_30447065
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Daar mogen ze niet over praten van God .
Dan geef je het toch een koosnaampje?

"Jacoba, is Marietje al geschoren? Ik heb er zin in vanavond."
pi_30447100
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan geef je het toch een koosnaampje?

"Jacoba, is Marietje al geschoren? Ik heb er zin in vanavond."
"Nee, Jacob, het is zondag"
pi_30447146
Erg leuk vind ik het dat MrX1982 enerzijds opmerkt dat de stad en de staat met betrekking tot Katrina gefaald hebben, door de inwoners niet weg te halen, maar anderzijds constant benadrukt dat het openbaar vervoer onzin is en geen toekomst heeft. Leuk, grappig.
pi_30447400
"former Wall Street Journal page-one editor, Frank Allen. He now directs the Institutes for Journalism & Natural Resources in Missoula, Mont.: ?It was a strange story ?cause it had this bizarre undertone of being investigative but it didn?t investigate,? says Allen. ?And this piece?what I thought was bothersome about it?it purported to be authoritative, and it?s just full of holes.?"
http://pubs.acs.org/subsc(...)business/pt_wsj.html
pi_30447665
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef Monidique het volgende:
Erg leuk vind ik het dat MrX1982 enerzijds opmerkt dat de stad en de staat met betrekking tot Katrina gefaald hebben, door de inwoners niet weg te halen, maar anderzijds constant benadrukt dat het openbaar vervoer onzin is en geen toekomst heeft. Leuk, grappig.
Daarnaast maakt hij zelf ook gebruik van het openbaar vervoer. Hoe hypocriet kan je zijn?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30447880
We are speaking about the shaft of the hockey stick, not the blade,? says von Storch. ?We have no conflict about anthropogenic warming. That?s not the point.?
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:42:06 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30448164
Ja,? laat ik? ook maar weer eens? wat van mij horen.?
pi_30448585
Briljant stuk:
quote:
Lage hypotheekrente is geen onverdeelde zegen

Lager dan nu was de hypotheekrente nooit. Maar de reden daarvoor is niet onverdeeld gunstig.

Huis kopen? Oversluiten die hypotheek? Financieren was nimmer zo goedkoop als nu. Dat kan reden zijn voor grote blijdschap. Maar wellicht is het ook van tijd tot tijd nuttig om de vraag te stellen hoe het kan dat de rentes zo laag zijn als nu. Is er sprake van een 'gratis lunch', of komen de gunstige tarieven tegen een prijs?

Historisch gezien kán wat er nu plaatsvindt eigenlijk nauwelijks. De begrotingstekorten van de industrielanden zijn de laatste jaren flink opgelopen. Normaal hoort daar een stijgende rente bij. De centrale banken, die inflatie bevechten, stellen zich op het standpunt dat grote overheidstekorten inflatoir werken, en verhogen hun rentetarieven voor zeer kortlopende leningen (de geldmarkt) om dat effect vóór te zijn. Beleggers in staatsleningen en bedrijfsleningen (de kapitaalmarkt) zijn op hun beurt bang dat oplopende inflatie de waarde van hun leningen uitholt, en zullen een hogere rente vragen. Voor zowel geld als voor kapitaal loopt de rente dus op.

Dat is niet gebeurd, evenmin als die andere reflex: stijgende grondstoffenprijzen, en dan met name de prijs van olie, werken eveneens de inflatie in de hand. Ook op basis daarvan, met een olieprijs die ruim boven de 60 dollar per vat ligt, hadden de rentes allang moeten stijgen. De derde reflex gaat met name voor de Verenigde Staten op: een land met een fors en groeiend tekort op de betalingsbalans, zal een hogere rente moeten gaan betalen aan de buitenlandse financiers die dat tekort telkens aanvullen. Maar zelfs nu het Amerikaanse tekort naar de 7 procent van het bruto binnenlands product loopt - en dat is ongekend hoog - treedt het mechanisme niet op.

Zelfs een vierde reflex, is er niet in de VS. De centrale bank heeft er de geldmarktrente wel opgeschroefd, omdat die buitengewoon laag was. Normaal gaat de rente op de kapitaalmarkt in dat geval mee omhoog. Beleggers kunnen namelijk 'kort' geld lenen om 'lang' op de kapitaalmarkt te beleggen. Als de rente op dat korte geld wordt verhoogd door de centrale bank, dan is deze 'carry trade' minder aantrekkelijk. Dat zou dus ten koste moeten gaan van de koersen op de kapitaalmarkt, En als de koersen van de daar verhandelde obligaties dalen, dan stijgt de effectieve rente die zij geven.

Hoe het komt dat deze gangbare mechanismen op dit moment niet werken is niet helemaal duidelijk, maar er zijn wel aanwijzingen. Het kan zijn dat er onder beleggers, burgers en bedrijven een heilig geloof is dat de inflatie hoe dan ook niet oploopt. De centrale banken van de Verenigde Staten en de eurolanden hebben sinds het begin van de jaren tachtig een succesvolle strijd tegen inflatie geleverd. Het lijkt rationeel om er van uit te gaan dat zij die strijd met even veel succes voortzetten. De rente op de kapitaalmarkt hoeft in dat geval niet met een stijging te reageren op een inflatiedreiging die er, ondanks de hoge tekorten van overheden en de exploderende olieprijs, niet is.

Dan is er de verhouding tussen de VS en Azië, waaronder vooral China. Hoewel China zijn nationale munt, de yuan, vorige maand een beetje flexibeler heeft gemaakt, koopt het land nog steeds grote hoeveelheden dollars in via de Amerikaanse rentemarkten om de dollar hoog te houden tegen de yuan. De aankopen drukken de koersen van Amerikaanse staatsleningen omhoog, en houden dus hun effectieve rentes laag.

Een derde reden kan gezocht worden in de buitennissige hoeveelheid geld die er op dit moment rondspoelt in de wereldeconomie. De centrale bank van de VS, de Federal Reserve Board, heeft achtereenvolgens op de Azië-crisis van 1998, de aandelencrisis van 2000 en daarna, en de aanslagen in New York gereageerd met een versoepeling van het rentebeleid. Daarmee werd het vertrouwen op de financiële markten, en het vertrouwen van burgers en bedrijven in de economie, succesvol overeind gehouden. Lenen werd steeds makkelijker, maar het gevolg is wel een explosie van de geldhoeveelheid geweest. De Europese Centrale Bank (ECB) was in die tijd beduidend strikter in de leer, maar heeft al sinds de introductie van de euro in 1999 te kampen met een hardnekkig hoge geldgroei. De Bank van Japan heeft, om de spiraal van dalende prijzen in Japan tegen te gaan, zelfs een bewust beleid van geldpompen gevolgd.

Het resultaat is dat de wereldwijde geldhoeveelheid, afgezet tegen de hoeveelheid goederen en diensten in omloop, adembenemend is gestegen, en zo'n beetje een kwart hoger is dan tien jaar geleden. Maar waarom is al dat overtollige geld niet opgedoken in hogere inflatiecijfers? De globalisering geeft hier een deel van het antwoord: de verplaatsing van productie naar bijvoorbeeld China en India houdt de prijzen van goederen en diensten structureel laag. Er is ook een minder gunstig antwoord: er is wel inflatie, maar niet in goederen en diensten zoals dat gewoonlijk zou gaan. De inflatie vindt nu plaats bij 'activa'. In grote delen van de wereld, met de VS voorop, rijzen de vastgoedprijzen de pan uit. Zo'n zeepbel zou er ook kunnen zijn op de kapitaalmarkt. Het overtollige geld zoekt wanhopig naar rendement, drijft de prijzen van verhandelbare leningen (obligaties) overal op, en drukt daarmee de effectieve rentes naar beneden. Aangezien de hypotheekrente afhangt van deze kapitaalmarktrente, daalt die dus ook.

Zo hangt de lage hypotheekrente opeens samen met een nogal precaire toestand in de wereldeconomie. Hoe lang die voortduurt weet natuurlijk niemand, maar één ding is zeker. Gratis lunches zijn, zoals bekend, op zijn best hoogst zeldzaam.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30448592
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef Monidique het volgende:
We are speaking about the shaft of the hockey stick, not the blade,? says von Storch. ?We have no conflict about anthropogenic warming. That?s not the point.?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30448609
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Sidekick het volgende:
Ja,? laat ik? ook maar weer eens? wat van mij horen.?
Koffie gemorst?
pi_30448663
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Kyoto, Bas. En de schede. .
pi_30448873
SCHEDE! DE SCHEDE! DE HOCKEYGLEUF! GLEUVFEN!
pi_30448998
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef Monidique het volgende:
SCHEDE! DE SCHEDE! DE HOCKEYGLEUF! GLEUVFEN!
Als je weer eens in Amsterdam bent...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:10:09 #75
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30449089
Reageren op de FP is nutteloos, zo heb ik vandaag weer geleerd.
pi_30449122
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef Sidekick het volgende:
A te veel vraagtekens zijn ongewenst.
pi_30449171
quote:
Mark Rutte wil de VVD niet leiden

Staatssecretaris van Onderwijs Mark Rutte is niet van plan zich in de strijd om het lijsttrekerschap van de VVD te gooien. Dat zegt hij in een interview in de Volkskrant. Rutte mist de 'de drive, het machtsgevoel en de ijdelheid' om een gevecht met andere kandidaten te voeren.

"Van Aartsen moet het gaan doen want hij is de sterkste kandidaat. Ik ga hem helpen. Waarom zou ik er nou naast gaan staan en zeggen: hé, ik moet ook! Dat zou toch pure ijdelheid zijn?", stelt de 38-jarige bewindsman. Hij zou wel ooit een keer lijsttrekker van de liberalen willen worden, maar alleen als het hem in de schoot zou worden geworpen. "Maar om lijstrekker te worden, is een heel gevecht nodig. Nee, ik denk niet dat ik dat ervoor over heb. Als het erop aankomt, heb ik die machtsdrang niet", zegt Rutte in het interview.

De leden van de VVD mogen voor de eerstvolgende parlementsverkiezingen hun voorman kiezen. Tot dusver heeft enkel fractievoorzitter en partij-'aanvoerder' Jozias van Aartsen laten weten zich kandidaat te willen stellen. De verwachting is dat minister Gerrit Zalm van Financiën, bij de vorige verkiezingen nog lijsttrekker, af zal zien van de race om het lijsttrekkerschap.
Jammer hoor, het had mijn stem kunnen krijgen.
pi_30449250
Rutte mist. 'de drive, het machtsgevoel en de ijdelheid' om een gevecht met andere kandidaten te voeren.

"Van Aartsen moet het gaan doen want hij is de sterkste kandidaat''.

Oftewel; Van Aartsen is een ijdele machtswellusteling. .
pi_30449263
En Rutte zou nooit of te nimmer mijn stem krijgen, dan stem ik nog liever op Dijkstal.
pi_30449297
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef Sidekick het volgende:
Protesten tegen sharia in Canada

Zo'n rechtbank is hetzelfde als de tuchtcommissie van de KNVB...Oh ja, moslims .
pi_30449332
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef Johan_de_With het volgende:
En Rutte zou nooit of te nimmer mijn stem krijgen, dan stem ik nog liever op Dijkstal.
Heb je studieachterstand, kerel?

Waarom zou je nooit op Rutte stemmen?
pi_30449338
quote:
De inhoud van het document lijkt haaks te staan op uitspraken van hoge functionarissen de afgelopen anderhalve week dat niemand de gevolgen van Katrina had kunnen voorzien.
President noemen wij dat... lulfuck.
pi_30449376
Verder mag geen enkele uitspraak in strijd zijn met de Canadese wet.

Wat is dan het nut van een religieus tribunaal?
pi_30449378
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Rutte mist. 'de drive, het machtsgevoel en de ijdelheid' om een gevecht met andere kandidaten te voeren.

"Van Aartsen moet het gaan doen want hij is de sterkste kandidaat''.

Oftewel; Van Aartsen is een ijdele machtswellusteling. .
Correct. Maar dat is natuurlijk al lang algemeen bekend.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30449405
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Heb je studieachterstand, kerel?
En niet zo'n klein beetje ook.
quote:
Waarom zou je nooit op Rutte stemmen?
Omdat het een onbetrouwbare zak hooi is.
pi_30449433
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Protesten tegen sharia in Canada

Zo'n rechtbank is hetzelfde als de tuchtcommissie van de KNVB...Oh ja, moslims .
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57553#2235840

GMTA, Sidekick, kloontje van me.
pi_30449435
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

President noemen wij dat... lulfuck.
lulfuck?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30449446
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef Johan_de_With het volgende:

Het is gewoon bemiddeling. Dat kan hier ook. In Nederland kunnen twee mensen afspraken met elkaar. In Canada voegen ze er onnodig een religieus sausje overheen.
pi_30449479
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En niet zo'n klein beetje ook.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Omdat het een onbetrouwbare zak hooi is.
Kom op, Johan, je kunt beter dan dit.
pi_30449500
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:19 schreef George-Butters het volgende:

[..]

lulfuck?
kutlijer!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:19 #91
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30449608
quote:

Het gaat hier om civiele rechtsspraak.
pi_30449611
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:20 schreef RichardQuest het volgende:
Kom op, Johan, je kunt beter dan dit.
Ik ben er niet tegen om enige tucht aan te brengen in de wijze waarop een studie verricht wordt, maar de voorstellen van Rutte zijn wat mij betreft op lang niet alle punten deugdelijk.
pi_30449677
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik ben er niet tegen om enige tucht aan te brengen in de wijze waarop een studie verricht wordt, maar de voorstellen van Rutte zijn wat mij betreft op lang niet alle punten deugdelijk.
Vertel.
pi_30449678
quote:

het ontlast de 'gewone' rechters van wat werkdruk
pi_30449758
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het gaat hier om civiele rechtsspraak.
Dat weet ik, maar dan blijft nog mijn vraag staan.
pi_30449834
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vertel.
Neem nu het antwoord dat hij in dit interview geeft over de vraag of de studie van dertigplussers bekostigd moet worden. Hij gebruikt daarbij een ontwijkend en onzinnig voorbeeld:

http://www.leidenuniv.nl/mare/2004/04/09.html
pi_30449855
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je kunt op deze manier mensen isoleren uit hun clubje....
pi_30449887
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je kunt op deze manier mensen isoleren uit hun clubje....
Zal de isolatie niet toenemen?
pi_30449927
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Neem nu het antwoord dat hij in dit interview geeft over de vraag of de studie van dertigplussers bekostigd moet worden. Hij gebruikt daarbij een ontwijkend en onzinnig voorbeeld:

Het zijn zijn associaties:
quote:
Denkt u dat het hoger onderwijs blij is met u?
‘Ach, blij... We hoeven elkaar toch niet de hele dag met Bhagwan-kettingen om in de armen te vallen? Er mag best wat scherpte in de relatie zitten. Stevig discussiëren, dat is juist leuk.’
pi_30449974
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Moet leren altijd in het hoger onderwijs dan?
pi_30450007
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zal de isolatie niet toenemen?
Dat bedoel ik, de straf is isolatie. Dat is niet strijdig met de wet....
pi_30450016
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Moet leren altijd in het hoger onderwijs dan?
Hoe bedoel je?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:43:20 #103
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30450087
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nou, als het gaat om kinderen/echtscheiding/etc, dan zijn daar geen vaste regels voor. Alleen een kader waarin gehandeld moet worden. Er zijn dus meerdere oplossingen van het probleem mogelijk zonder de wet te overtreden. Dan heeft een tribunaal nut. Net zoals de Rijdende Rechter oordeelt in burenruzies over de plaatsing van schuurtjes en zoals de KNVB oordeelt over overtredingen in het veld. Niet alle (persoonlijke) civiele problemen hoeven door een rechter beoordeeld te worden. Laat mensen zelf hun manier van bemiddeling kiezen.
pi_30450177
Rutte is een politicus die van burgers verwacht dat ze het belang van zichzelf zien, en dat ze beleid bestaand beleid heroverwegen. Het is goed dat mensen weten wat het nut is van onderwijs en hoe je het het beste kunt organiseren.
quote:
Er mag best wat scherpte in de relatie zitten. Stevig discussiëren, dat is juist leuk.’
pi_30450196
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Leren doe je niet alleen op een universiteit of hogeschool, bedoel ik.
pi_30450240
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nou, als het gaat om kinderen/echtscheiding/etc, dan zijn daar geen vaste regels voor. Alleen een kader waarin gehandeld moet worden. Er zijn dus meerdere oplossingen van het probleem mogelijk zonder de wet te overtreden. Dan heeft een tribunaal nut. Net zoals de Rijdende Rechter oordeelt in burenruzies over de plaatsing van schuurtjes en zoals de KNVB oordeelt over overtredingen in het veld. Niet alle (persoonlijke) civiele problemen hoeven door een rechter beoordeeld te worden. Laat mensen zelf hun manier van bemiddeling kiezen.
Ik leg toch niemand iets op? Maar als de uitspraak van zo'n tribunaal beperkt wordt door de wet, vind ik het een nutteloos iets. Vervoeg je dan niet bij een tribunaal.
pi_30450266
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Leren doe je niet alleen op een universiteit of hogeschool, bedoel ik.
Nee, maar als je het ergens kunt doen, is het daar wel.
pi_30450292
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik leg toch niemand iets op? Maar als de uitspraak van zo'n tribunaal beperkt wordt door de wet, vind ik het een nutteloos iets. Vervoeg je dan niet bij een tribunaal.
Het is makkelijker om je bij de KNVB aan te sluiten dan een eigen competitie op te richten.
pi_30450317
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, maar als je het ergens kunt doen, is het daar wel.
Ligt aan de toepassing en rendement van de kennis....
pi_30450340
Rendement van de kennis

.
pi_30450346
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het is makkelijker om je bij de KNVB aan te sluiten dan een eigen competitie op te richten.
Dit is een eigen competitie, bedoel je? Helemaal gelijk.
pi_30450369
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef RichardQuest het volgende:
Rendement van de kennis

.
Hier mag je ook nog even om kotsen;

Rutte is een politicus die van burgers verwacht dat ze het belang van zichzelf zien

Je lijkt MaartenX wel.
pi_30450402
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dit is een eigen competitie, bedoel je? Helemaal gelijk.
Nee, want de onderwerpen van het tribunaal en die van het Canadese recht zijn niet homogeen.

Als je een sport op wil richten waarin je de bal per se met je kleine teen moet schoppen kun je beter een nieuwe bond oprichten.
pi_30450427
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hier mag je ook nog even om kotsen;

Rutte is een politicus die van burgers verwacht dat ze het belang van zichzelf zien

Je lijkt MaartenX wel.
. Ik hou er over op.
pi_30450478
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee, want de onderwerpen van het tribunaal en die van het Canadese recht zijn niet homogeen.
Maar de uitspraak kan in geen geval strijdig zijn met het Canadese recht. Waarom zijn die onderwerpen niet homogeen?
pi_30450531
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar de uitspraak kan in geen geval strijdig zijn met het Canadese recht. Waarom zijn die onderwerpen niet homogeen?
quote:
De uitspraak kan in geen geval strijdig zijn met het Canadese recht.
Daarom.
pi_30450579
Berlusconi verbouwt zijn lichaam ervoor, maar Koizumi heeft een iets minder pijnlijke aanpak gevonden :
quote:
Japanse premier gooit babes in de verkiezingsstrijd

Zondag trekken de Japanners naar de stembus om een nieuw parlement te kiezen en om over de toekomst van de Japanse Post te beslissen. Premier Junichiro Koizumi wil die logge instelling privatiseren en om zijn gelijk te halen heeft hij een pak mooie babes en andere bekende Japanners ingezet.
De mooie dames worden echter niet ingezet tegen de oppositie, maar tegen parlementsleden van zijn eigen Liberaal-Democratische Partij die het hebben aangedurfd om te stemmen tegen de plannen van de flamboyante premier Koizumi. Koizumi, de lieveling van vele Japanse vrouwen, wil nu definitief afrekenen met de oude, conservatieve garde in zijn partij door er zijn vrouwelijke ninja's tegen op te stellen. De vroegere Miss Universiteit van Tokio Satsuki Katayama en Yuriko Koike, een televisiepresentatrice, gaan de strijd aan met twee ouder politici, die de boegbeelden zijn van de politiek van de oude stijl. Makiko Fujino, een beroemde tv-kok, geeft toe dat ze enkel over koken kan praten, maar twijfelt er niet aan de dat ze de overwinning gaat behalen in de miljoenenstad Nagoya.

De inzet van deze ,,moordenaressen'', zoals ze door hun tegenstanders worden genoemd, is een gok van Koizumi, maar het ziet er naar uit dat hij die gaat winnen. De Japanse kiezers zijn plots weer geïnteresseerd in verkiezingen en de oppositiepartijen zijn buitenspel gezet door het gewaagde manoeuvre van Koizumi. Volgens de peilingen behaalt Koizumi een ruime overwinning.

De Japanse Post is anders dan alle andere. Er werken 275.000 mensen in 25.000 postkantoren. Ze beheert ook de spaarpotjes van de meeste Japanners. Met de 2.600 miljard euro is ze de grootste financiële instelling van de wereld. Zelf heeft de Post een kapitaal van 1.573 miljard euro. En met dat vele geld wordt veel te weinig gedaan, vindt Koizumi. Hij wil het bedrijf opsplitsen in postbedeling, postkantoren, spaarbank en verzekeraar. Maar voor vele Japanners, vooral oudere politici en plattelandsbewoners, betekent dat het einde van het traditionele Japanse leven.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GNHHQ22P
pi_30450597
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[..]

Daarom.
Ze zijn niet homogeen vanwege die beperking?
pi_30450610
Het gaat hier trouwens over alle religieuze tribunalen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:02:34 #120
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30450683
[wilders] Moslims, het begin van al het kwaad [/wilders]
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30450762
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ze zijn niet homogeen vanwege die beperking?
Je kunt in zo'n tribunaal andere dingen aanvechten dan in het recht, zoals mensen een rode kaart geven (isoleren) bij een overtreding.
pi_30450806
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
Briljant stuk:
[afbeelding]
[..]
Interessant inderdaad, het is wel te zien dat de westerse wereld één financieel luchtcircus is. Benieuwd wanneer de zeepbel knakt.
pi_30450848
Afrikaan op verzoek van VS in Nederland opgepakt
ANP

RIJSWIJK - De Nederlandse politie heeft, naar nu pas duidelijk is geworden, in juni in Den Haag een Afrikaanse vredesonderhandelaar opgepakt op verzoek van de Verenigde Staten. De VS willen de uitlevering van de man uit de Afrikaanse enclave Cabinda voor zijn rol bij de ontvoering van een medewerker van het Amerikaanse olieconcern Chevron in 1990 in dit gebied.

De man, Antonio Bembe, is de sleutelfiguur in de vredesbesprekingen tussen Cabinda en Angola, het land dat deze enclave sinds 1975 bezet. Door de arrestatie zijn de vredesbesprekingen tussen beide opgeschort.

Opmerkelijk is dat Bembe van het ministerie van Buitenlandse Zaken een visum heeft gekregen om naar Nederland te komen. Het departement wilde hem hier de gelegenheid geven om de vredesonderhandelingen met Angola voor te bereiden. In het verlengde daarvan zou hij in het Vredespaleis een lezing houden op een VN-conferentie. De politie hield Bembe echter vlak daarvoor op de trappen van het Vredespaleis aan.

‘Deze gang van zaken is te gek voor woorden’, zegt zijn advocaat V. Koppe. ‘Mijn cliënt krijgt van Nederland een visum met als doel om aan de vrede te werken. Vervolgens overlegt hij zelfs twee keer met een hoge vertegenwoordiger van het ministerie van Buitenlandse Zaken over de vredesonderhandelingen en opeens arresteert Nederland hem. Ik ben zeer verbaasd dat het zeer goede werk van Nederlandse diplomaten zo wordt verstoord door justitie.’

Het ministerie van Buitenlandse Zaken beschouwt het als een belangrijke taak om te helpen bij vredesbesprekingen tussen landen. Volgens een woordvoerster van dit departement is daarom ook een visum aan Bembe verstrekt. Ze benadrukt dat Buitenlandse Zaken geen inhoudelijke rol in deze zaak speelt. Ze wil niet ingaan op het punt of de aanhouding van Bembe in de toekomst schadelijk kan zijn voor de taak van Buitenlandse Zaken om vredesbesprekingen tussen landen te ondersteunen.

Tweede-Kamerlid Harry van Bommel (SP) wil dat wel. ‘Ik heb contact met mensen van Buitenlandse Zaken gehad en die zijn duidelijk niet blij met de arrestatie van Bembe. Juridisch is dit misschien volgens het boekje, maar dit is heel slecht voor het imago van Nederland. Nederland wordt gezien als de juridische hoofdstad van de wereld. Op deze manier kun je dan natuurlijk niet handelen.’

Van Bommel is met name boos op minister Donner van Justitie, omdat de bewindsman ‘door de uitleveringsprocedure tegen Bembe in gang te zetten, het vredesproces tussen Cabinda en Angola ‘willens en wetens’ op het spel zet’. Dat vredesproces is in de ogen van het Tweede-Kamerlid veel belangrijker dan de uitlevering van Bembe.

De Amerikanen beschuldigen hem van betrokkenheid bij het ontvoeren van een werknemer van Chevron in Cabinda. Leden van de FLEC, een organisatie die in deze enclave voor onafhankelijkheid van Angola strijdt, gijzelde de Amerikaan vanaf 19 oktober 1990 bijna twee maanden lang. Bembe maakte tijdens deze ontvoering volgens de Amerikanen deel uit van de onderhandelingsdelegatie van de FLEC.

De delegatie gaf aan dat de medewerker van Chevron zou worden vrijgelaten als er een ontmoeting met de oliemaatschappij zou komen. Om te bewijzen dat de ontvoerde man in leven was, nam de afvaardiging van de FLEC brieven van de werknemer en foto's van hem samen met zijn ontvoerders mee. In de maanden november en december 1990 onderhandelden de oliemaatschappij en de delegatie van Bembe over de voorwaarden om de gegijzelde vrij te laten. Uiteindelijk is de Amerikaan na het betalen van losgeld op vrije voeten gekomen, zeggen de Amerikanen.

De FLEC heeft meerdere keren mensen ontvoerd om aandacht voor hun vrijheidsstrijd te krijgen. Cabinda beschikt namelijk over een grote voorraad olie. Daarom wil Angola geen afstand van de enclave doen. Het Amerikaanse Chevron heeft een groot belang in Angola en dus ook bij de olie van Cabinda. Zo gaf het Amerikaanse olieconcern financiële steun aan Angola voor de invasie en bezetting van Cabinda die in november 1975 begon om zo de olievelden te kunnen overnemen.

Pikant detail is dat de huidige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Condoleezza Rice, dit uitleveringsverzoek heeft ondertekend. Zij was jarenlang de president-commissaris van Chevron.

Dinsdag buigt de rechtbank in Den Haag zich voor het eerst over deze kwestie.

zaterdag 10 september 2005 @ 13:07:58 #124
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30450871
Moet iemand zijn auto nog wassen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30450917
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Er was vast geen verboden bemiddeling in Canada die hiermee is opgeheven. Wel krijgen daar religieuze rechtsspraaksystemen hiermee officieel fiat van de overheid. Natuurlijk mag een uitspraak van zo'n bemiddelende instantie niet in strijd zijn met de wetten. Dat betekent echter dat deze religieuze rechtbanken niet iemand rechten groter kunnen maken, maar wel iemands rechten kleiner.
Kortom, het vergroot niemands rechten, het vergroot geen mogelijkheden, het enige effect dat het kan hebben is een beknotting. Gefiatteerd door de regering die zelf die beknotting niet op zou leggen. Lekker wel.

In de voetballerij is er misschien iets te zeggen voor idiote regels die zeggen dat je geen bal mag spelen op een medespeler als er tussen de voorste medespeler en de keeper geen tegenstanders staan, in het maatschappelijk verkeer en de sociale regels moeten er zo min mogelijk instanties zeggenschap krijgen om idiote regels uit te dragen, laat staan te handhaven.

Ugh.
pi_30450936
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef zakjapannertje het volgende:
Berlusconi verbouwt zijn lichaam ervoor, maar Koizumi heeft een iets minder pijnlijke aanpak gevonden :
[..]

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GNHHQ22P

Maar ik vind 'm een beetje de Japanse versie van Richard Gere lijken .
pi_30450951
Nee, wel mijn tank;

pi_30450972
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Er was vast geen verboden bemiddeling in Canada die hiermee is opgeheven. Wel krijgen daar religieuze rechtsspraaksystemen hiermee officieel fiat van de overheid. Natuurlijk mag een uitspraak van zo'n bemiddelende instantie niet in strijd zijn met de wetten. Dat betekent echter dat deze religieuze rechtbanken niet iemand rechten groter kunnen maken, maar wel iemands rechten kleiner.
Kortom, het vergroot niemands rechten, het vergroot geen mogelijkheden, het enige effect dat het kan hebben is een beknotting. Gefiatteerd door de regering die zelf die beknotting niet op zou leggen. Lekker wel.

In de voetballerij is er misschien iets te zeggen voor idiote regels die zeggen dat je geen bal mag spelen op een medespeler als er tussen de voorste medespeler en de keeper geen tegenstanders staan, in het maatschappelijk verkeer en de sociale regels moeten er zo min mogelijk instanties zeggenschap krijgen om idiote regels uit te dragen, laat staan te handhaven.

Ugh.
Precies.
pi_30450986
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, wel mijn tank;

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
"even m'n nagels vijlen voordat ik een paar Palestijnse kutkindjes neerschiet"
pi_30451012
quote:

Ugh.
Als mensen hun rechten in willen perken moeten ze het toch zelf weten? Als je geen sharia wil sluit je je gewoon niet bij dat kluppie aan, als je geen rode of gele kaart wil ga je niet voetballen.
pi_30451334
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als mensen hun rechten in willen perken moeten ze het toch zelf weten? Als je geen sharia wil sluit je je gewoon niet bij dat kluppie aan, als je geen rode of gele kaart wil ga je niet voetballen.
Ja en nee. Wie zichzelf beknot heeft daartoe altijd alle vrijheid, maar dat betekent niet dat alle zelfbeknotting ook door de regering gesanctioneerd moet worden.
Sekteleden beknotten ook hun eigen vrijheid, desondanks worden sektes als ze het te dol maken door de staat verboden, ontbonden, leiders gestraft etctera. Wie zich onderwerpt overtreedt daarmee geen wet, wie de onderwerping propagandeert, afdwingt, nastreeft, overtreedt daarmee soms wel de wet.

Dat de regering zo'n rechtbank een officieele status verleend maakt dat de regering actief mogelijke beknottingen toestaat. Dat een regering dat doet bij sportbonden is begrijpelijk, dat ze het doet op terreinen als familierecht etc is onbegrijpelijk.

Nogmaals: zo'n religieus rechtbankinstituut kan alleen maar mensen beknotten, geen extra vrijheden bieden. Dat voegt dus nooit en te nimmer iets toe.

Dat mensen zich ook zonder officieel fiat van de overheid voor zo'n rechtbank al in hun leven laten beperken door dergelijke instanties, en dat natuurlijk mág binnen de grenzen van de wet, is alleen maar een extra argument voor de totale overbodigheid van de extra expliciete erkeninning hiervan.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-09-2005 13:50:32 ]
pi_30452060
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja en nee. Wie zichzelf beknot heeft daartoe altijd alle vrijheid, maar dat betekent niet dat alle zelfbeknotting ook door de regering gesanctioneerd moet worden.
Sekteleden beknotten ook hun eigen vrijheid, desondanks worden sektes als ze het te dol maken door de staat verboden, ontbonden, leiders gestraft etctera. Wie zich onderwerpt overtreedt daarmee geen wet, wie de onderwerping propagandeert, afdwingt, nastreeft, overtreed daarmee soms wel de wet.
Als de wet overtreden wordt, dan overtreedt men de wet ja. Zo ver was ik ook.
quote:
Dat de regering zo'n rechtbank een officieële status verleend maakt dat de regering actief mogelijk beknottingen toestaat. Dat een regering dat doet bij sportbonden is begrijpelijk, dat ze het doet op terreinen als familierecht etc is onbegrijpelijk.
Welk officiële status? De mensen zetten gewoon een handtekening onder een document dat ze binnen 10 jaar 2 kinderen willen krijgen, op straffe uitsluiting van de moskee of iets dergelijks, en het tribunaal ziet daar op toe. Ik zie het probleem daar niet van.
quote:
Nogmaals: zo'n religieus rechtbankinstituut kan alleen maar mensen beknotten, geen extra vrijheden bieden. Dat voegt dus nooit en te nimmer iets toe.
ls je vrijheid zo hoog in het vaandel hebt (net als ik), gun je andere mensen de vrijheid om hun eigen vrijheid in te perken, mits wettig.
quote:
Dat mensen zich ook zonder officieel fiat van de overheid voor zo'n rechtbank al in hun leven laten beperken door dergelijke instanties, en dat natuurlijk mág binnen de grenzen van de wet, is alleen maar een extra argument voor de totale overbodigheid van de extra expliciete erkeninning hiervan.
Het tribunaal handelt binnen de wet, gaat met de wet akkoord, en dus erkent ze de wet.
pi_30452379
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:49 schreef RichardQuest het volgende:[..]

Welk officiële status? De mensen zetten gewoon een handtekening onder een document dat ze binnen 10 jaar 2 kinderen willen krijgen, op straffe uitsluiting van de moskee of iets dergelijks, en het tribunaal ziet daar op toe. Ik zie het probleem daar niet van.
En na 10 jaar is er maar 1 kind. Manlief besluit dat hij een ander kippetje met jong wil schoppen. Tribunaal doet uitspraak: de eerste mevrouw moet haar kind achterlaten bij man, en moet het huis verlaten. Haar pa & ma (ook horend bij de club) moeten haar huisvesten.

Aan deze uitspraak is niets wettelijks verbodens. Als mevrouw hiermee acoord gaat, pleegt zij geen strafbaar feit.

Ondanks dat het keurig binnen de grenzen van de wet is, vind ik dat de regering van een beschaafd land uitspraken over dergelijke zaken niet in handen van een beperkende instantie moet willen leggen.
Het is algemeen bekend dat groepsdynamiek een heel apart effect heeft op de vrijwilligheid van mensen. Zoals zo'n mevrouw die door haar man gedumpt wordt. Hoe vrijwillig is haar keuze om de zaak voor te leggen aan haar eigen mensen als dat zowel door haar man, haar familie, haar vrienden én haar regering wordt gezien als de aangewezen weg?
quote:
[..]

ls je vrijheid zo hoog in het vaandel hebt (net als ik), gun je andere mensen de vrijheid om hun eigen vrijheid in te perken, mits wettig.
Die vrijheid heeft eenieder. Het is aan de staat om ervoor te zorgen dat ook mensen die ietwat gemangeld worden (en dat is dus altijd bij een conflict een of beide partijen) zo min mogelijk aan extra handicaps onderworpen worden.
quote:
Het tribunaal handelt binnen de wet, gaat met de wet akkoord, en dus erkent ze de wet.
Precies. Er is dus geen grond ze te verbieden, er is ook geen grond ze te promoten. Gezien de logica: de enige macht die zo'n tribunaal heeft is extra beperkingen te stellen, zou het niet bevorderd moeten worden. De beperking die men graag zou willen overnemen hoort voor iedereen te gelden, via de daarvoor gebruikelijke kanalen (politiek -> voldoende zetels -> wet).
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:06:05 #134
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30452459
Dit is wel de Pol SC he. Daar regeren korte onzin reacties op elkaar. Dit soort discussie horen er niet bij
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:06:32 #135
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30452473
quote:
Nee, wel mijn tank;

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Kwaliteits post
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:10:06 #136
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30452573
quote:

[..]

Beknotting? Wat een onzin.

Het recht voor mensen om hun eigen bemiddeling te kiezen is juist wel het 'groter' maken van iemands rechten. En dus vergroot het mogelijkheden.
quote:
De KNVB tuchtcommissie legt geen spelregels op zoals buitenspel. Het bepaalt enkel de straffen bij overtredingen van afgesproken regels. De vergelijking gaat dus volledig mank.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:11:18 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30452618
Mensen die tegen dergelijke tribunalen zijn, willen keuzevrijheid ontnemen en zijn dus fascistsch. Opgelost, slotje.
pi_30452677
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Dit is wel de Pol SC he. Daar regeren korte onzin reacties op elkaar. Dit soort discussie horen er niet bij
Dit doet me aan een Dirk Jan strip denken.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:13:32 #139
93744 Finder_elf_towns
pi_30452681
quote:
Nee, wel mijn tank;

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ze zijn wel lekker hoor, maar post dan tenminste nieuwe foto's.
pi_30452709
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef Sidekick het volgende:
Het recht voor mensen om hun eigen bemiddeling te kiezen is juist wel het 'groter' maken van iemands rechten. En dus vergroot het mogelijkheden.
Bestond dat recht niet dan?
quote:
[..]

De KNVB tuchtcommissie legt geen spelregels op zoals buitenspel. Het bepaalt enkel de straffen bij overtredingen van afgesproken regels. De vergelijking gaat dus volledig mank.
De oplegging van straf maakt dat de regel geldt. Een tribinaal bepaalt met haar uitspraken de geldigheid van regels. Zoals een tuchtcommissie.
pi_30452714
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:02 schreef sigme het volgende:

[..]

En na 10 jaar is er maar 1 kind. Manlief besluit dat hij een ander kippetje met jong wil schoppen. Tribunaal doet uitspraak: de eerste mevrouw moet haar kind achterlaten bij man, en moet het huis verlaten. Haar pa & ma (ook horend bij de club) moeten haar huisvesten.

Aan deze uitspraak is niets wettelijks verbodens. Als mevrouw hiermee acoord gaat, pleegt zij geen strafbaar feit.

Ondanks dat het keurig binnen de grenzen van de wet is, vind ik dat de regering van een beschaafd land uitspraken over dergelijke zaken niet in handen van een beperkende instantie moet willen leggen.
Het is duidelijk dat het tribunaal geen wiel gaat uitvinden, maar vooral huidige informele oordelen formeel maakt, wie zegt dat zonder dit tribunaal er geen oordeel komt? Verschil is dat er nu procedures voor zijn en dat het openbaar is.
quote:
Het is algemeen bekend dat groepsdynamiek een heel apart effect heeft op de vrijwilligheid van mensen. Zoals zo'n mevrouw die door haar man gedumpt wordt. Hoe vrijwillig is haar keuze om de zaak voor te leggen aan haar eigen mensen als dat zowel door haar man, haar familie, haar vrienden én haar regering wordt gezien als de aangewezen weg?
Ik volg je even niet....
quote:
Die vrijheid heeft eenieder. Het is aan de staat om ervoor te zorgen dat ook mensen die ietwat gemangeld worden (en dat is dus altijd bij een conflict een of beide partijen) zo min mogelijk aan extra handicaps onderworpen worden.
Tenzij ze zelf voor die handicaps kiezen.
quote:
Precies. Er is dus geen grond ze te verbieden, er is ook geen grond ze te promoten. Gezien de logica: de enige macht die zo'n tribunaal heeft is extra beperkingen te stellen, zou het niet bevorderd moeten worden. De beperking die men graag zou willen overnemen hoort voor iedereen te gelden, via de daarvoor gebruikelijke kanalen (politiek -> voldoende zetels -> wet).
De wet is gelukkig niet hetgeen wat de samenleving maakt. Er zijn allerlei oordelende instanties die al lang ingeburgerd zijn, zoals de KNVB, maar ook bijvoorbeeld de huisartsenvereniging die kwakzalvers royeert.
pi_30452765
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ze zijn wel lekker hoor, maar post dan tenminste nieuwe foto's.
Ik kan natuurlijk geen rekening houden met iemand die alles gelezen heeft, Erwin. Daarom ontzie ik ook mijzelf niet.
pi_30452782
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef Sidekick het volgende:
Mensen die tegen dergelijke tribunalen zijn, willen keuzevrijheid ontnemen en zijn dus fascistsch. Opgelost, slotje.
Mensen die voor institutionalisering van dergelijke tribunalen zijn, willen keuzevrijheid ontnemen en zijn dus fascistsch. Opgelost, slotje.
pi_30452827
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:14 schreef RichardQuest het volgende:
De wet is gelukkig niet hetgeen wat de samenleving maakt.
Wel degelijk.
quote:
Er zijn allerlei oordelende instanties die al lang ingeburgerd zijn, zoals de KNVB, maar ook bijvoorbeeld de huisartsenvereniging die kwakzalvers royeert.
De KNVB is de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond, dus die heeft alvast met de wet te maken. Verder is voetbal een deelverzameling die geen verband houdt met de normale samenleving en is er dus een speciale bond voor. Dat geldt niet voor dit tribunaal.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:20:19 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30452856
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Bestond dat recht niet dan?
Da bestaat al tientallen jaren in Canada, vandaar ook Joodse en Christelijke bemiddelingstribunalen. Nu er eindelijk eens een Islamitische bijkomt, wordt dat recht kennelijk in twijfelgetrokken.
quote:
[..]

De oplegging van straf maakt dat de regel geldt. Een tribinaal bepaalt met haar uitspraken de geldigheid van regels. Zoals een tuchtcommissie.
Je hebt gelijk.

Toch zou ik voetbal niet een beknotting noemen van iemands leven.
pi_30452922
quote:

[..]

Doet me denken aan het nieuws van vandeweek, misschien heb je over een paar jaar geen kippetjes meer in de supermarkt. Maar dat terzijde.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:23:51 #147
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30452950
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Mensen die voor institutionalisering van dergelijke tribunalen zijn, willen keuzevrijheid ontnemen

Ja, je wordt gedwongen om je civiele geschillen via zo'n tribunaal op te lossen.
pi_30452958
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wel degelijk.
Wat staat er in de wet over bans op dit forum?
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Johan_de_With het volgende:De KNVB is de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond, dus die heeft alvast met de wet te maken.
Vertel, wat heeft de KNVB met de wet te maken, buiten dat lettertje? Laatst was er nog een mooi voorbeeld van een speler die naar een heuse rechtbank moest omdat het te erg was.....de eerste Nederlands profvoetballer ooit die door een rechter is veroordeeld voor een overtreding op het veld. En nog steeds wordt er aangifte gedaan bij de politie in het amateurvoetbal als er mishandeling plaatsvindt.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Verder is voetbal een deelverzameling die geen verband houdt met de normale samenleving en is er dus een speciale bond voor. Dat geldt niet voor dit tribunaal.
Dat tribunaal is onderdeel van een bond van degenen die zich erbij aansluiten.
pi_30452964
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:14 schreef RichardQuest het volgende:

Ik volg je even niet....
[..]

De wet is gelukkig niet hetgeen wat de samenleving maakt. Er zijn allerlei oordelende instanties die al lang ingeburgerd zijn, zoals de KNVB, maar ook bijvoorbeeld de huisartsenvereniging die kwakzalvers royeert.
In de keuze in hoeverre de regering een willekeurige tuchtinstantie accepteert als min of meer deskundig en bevoegd, bepaalt de regering het maatschappelijk gewicht van deze instanties. Zo zal een rechter een uitspraak van het medisch tuchtcollege anders beoordelen dan een uitspraak van bureau scepsis. Het gewicht dat de Canadese overheid aan religeuze rechtbanken verleend is kwalijk. Voor het recht mensen zich aan dergelijke instanties te onderwerpen is het overbodig. Voor de steun aan mensen waarvan de vrijwilligheid van de onderworpenheid twijfelachtig is, is het rampzalig.
pi_30453074
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Da bestaat al tientallen jaren in Canada, vandaar ook Joodse en Christelijke bemiddelingstribunalen. Nu er eindelijk eens een Islamitische bijkomt, wordt dat recht kennelijk in twijfelgetrokken.
Ik laat dan ook zo zorgvuldig mogelijk dat aspect erbuiten. Ik gruwel van steun aan elke religieus tribinaal, zeker niet speciaal eentje van moslims. In het kader van gelijkheid vind ik dat deze op gelijke erkenning moeten rekenen. Geen enkele dus, als het aan mij ligt
pi_30453096
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat staat er in de wet over bans op dit forum?
Niets, neem ik aan. Echter is er wel sprake van gezag op basis van eigendom, niet?
quote:
Vertel, wat heeft de KNVB met de wet te maken, buiten dat lettertje?
Het is een wettelijk erkende stichting, niet?
quote:
Dat tribunaal is onderdeel van een bond van degenen die zich erbij aansluiten.
Wat is dan de bond van degenen die zich erbij aansluiten?
pi_30453143
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:

[..]

In de keuze in hoeverre de regering een willekeurige tuchtinstantie accepteert als min of meer deskundig en bevoegd, bepaalt de regering het maatschappelijk gewicht van deze instanties. Zo zal een rechter een uitspraak van het medisch tuchtcollege anders beoordelen dan een uitspraak van bureau scepsis.
Prima toch? Beide partijen gaan namelijk bij voorbaat akkoord met de uitspraak.
quote:
Het gewicht dat de Canadese overheid aan religeuze rechtbanken verleend is kwalijk.
Ze geven er geen gewicht aan, ze controleren alleen de wettelijkheid ervan. Ze gaan dat ding niet aanprijzen of zo...
quote:
Voor het recht mensen zich aan dergelijke instanties te onderwerpen is het overbodig.
Dat willen ze zelf....
quote:
Voor de steun aan mensen waarvan de vrijwilligheid van de onderworpenheid twijfelachtig is, is het rampzalig.
Wat bazel je nou over steun? De overheid steunt alleen de officiële rechterlijke macht, maar civiele zaken mogen met een handtekening ook zonder rechtbank gebeuren. Niets nieuws onder de zon, dat wordt er nu van gemaakt omdat het een religie betreft. Who cares.
pi_30453241
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Niets, neem ik aan. Echter is er wel sprake van gezag op basis van eigendom, niet?
De overheid staat Fok toe om oordeel te vellen of mensen gewenst of ongewenst zijn op het forum.
quote:
Het is een wettelijk erkende stichting, niet?
Vage term. Wat is het wezenlijke verschil met bijvoorbeeld het forum hier?
quote:
Wat is dan de bond van degenen die zich erbij aansluiten?
Alle mensen die hun handtekening onder de regels van het tribunaal zetten zijn tezamen een verbond.
pi_30453398
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
Ze geven er geen gewicht aan, ze controleren alleen de wettelijkheid ervan. Ze gaan dat ding niet aanprijzen of zo...
Jawel, dat doen ze wel, door het ding een officiele status te verlenen. Dat is wat er nu gedaan is: dergelijke commisies krijgen een officiele status verleend door de overheid. De statusverlening is een aanprijzing.
quote:
Wat bazel je nou over steun? De overheid steunt alleen de officiële rechterlijke macht, maar civiele zaken mogen met een handtekening ook zonder rechtbank gebeuren. Niets nieuws onder de zon, dat wordt er nu van gemaakt omdat het een religie betreft. Who cares.
De officiele statusverlening is een steun aan de legitimiteit van het tribunaal en daarmee aan de uitspraken ervan. De officiele status is een gebrek aan steun voor mensen die de legitimiteit van het tribunaal betwijfelen.
pi_30453487
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawel, dat doen ze wel, door het ding een officiele status te verlenen. Dat is wat er nu gedaan is: dergelijke commisies krijgen een officiele status verleend door de overheid. De statusverlening is een aanprijzing.
De officiele statusverlening is een steun aan de legitimiteit van het tribunaal en daarmee aan de uitspraken ervan. De officiele status is een gebrek aan steun voor mensen die de legitimiteit van het tribunaal betwijfelen.
Over welke officiële status heb jij het in hemelsnaam? Het is net zo officieel als de admins van Fok....
pi_30454018
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Over welke officiële status heb jij het in hemelsnaam? Het is net zo officieel als de admins van Fok....
quote:
The Ontario government is considering a proposal to allow certain family law matters—including divorce, custody, and inheritance—to be arbitrated by panels of Muslim clerics.
A 1991 Ontario law known as the Ontario Arbitration Act permits Orthodox Jews and Christians to submit to voluntary faith-based arbitration.
De officiele status waarbij dergelijke instituten erkend worden als vallend onder the Ontario Arbitration Act. Die officiele status dus.
pi_30454060
mooi weer buiten hé? Ik ga d'r maar eens van genieten
pi_30454095
quote:
Barend & van Dorp (Talpa, 22:34)

- Afgelopen maandag bracht RTL 4 met 4 in het land de tegenhanger van Hart van Nederland, introduceerde RTL 5 een dagelijkse Jensen! en was Barend & van Dorp voor het eerst te zien bij Talpa. En dat allemaal rond half elf 's avonds, het tijdstip waarop Hart van Nederland de markt domineert.

4 in het land deed het over de eerste week gezien het beste met gemiddeld 606.000 kijkers en behaalde gisteren het hoogtepunt: 712.000 kijkers. Jensen scoorde gemiddeld 341.000 kijkers met dinsdag een uitschieter van 479.000 kijkers toen Daphne Bunskoek te gast was. Barend & van Dorp trok op Talpa een gemiddelde van 255.000 kijkers. De talkshow trok gisteren 244.000 kijkers (madl: 4.9%). Het hoogtepunt werd maandag bereikt met 311.000 kijkers.
.
pi_30454268
Boring en van Dorp

Eindelijk gerechtigheid
pi_30454318
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Boring en van Dorp

Eindelijk gerechtigheid
"En Frits, wat zijn jouw kijkcijfers van vandaag?"
pi_30454361
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef pberends het volgende:
"En Frits, wat zijn jouw kijkcijfers van vandaag?"
Henk, beste vriend niet al te best mss moeten we per direct met pensioen
pi_30454367
zijn de uitzendrechten van het EK Voetbal van 2008 al verkocht? zoniet dan is er nog hoop
pi_30454607
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef zakjapannertje het volgende:
zijn de uitzendrechten van het EK Voetbal van 2008 al verkocht? zoniet dan is er nog hoop
Ze zouden die is (ja ik weet dat het eens is) achter de decoder moeten proppen, bij Versatel ofzo. Wedden dat 't hele bedrijf binnen een week is platgebrand en John de Mol is doodgeschoten.
pi_30454906
Die staat al tijden in mijn Favorieten.
pi_30454907
pi_30454961
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

De officiele status waarbij dergelijke instituten erkend worden als vallend onder the Ontario Arbitration Act. Die officiele status dus.
Deze wet geeft aan dat het tribunaal legaal is. Ik beschouw dit tribunaal eerder als een contract dan overheidsinstelling.
pi_30454967
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Hans Vonk is inderdaad een goede keeper.
pi_30455015
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Hans Vonk is inderdaad een goede keeper.
Hans Vonk? Waar?
pi_30455108
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hans Vonk? Waar?
Bij die gekleurde vlag.
pi_30455124
Zuid-Afrikaanse vlag
pi_30455584
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Deze wet geeft aan dat het tribunaal legaal is. Ik beschouw dit tribunaal eerder als een contract dan overheidsinstelling.
Een willekeurig clubje mensen met een mening was al legaal. Dat een clubje als vallend onder deze wet wordt bepaald geeft het een status. Het wordt er geen overheidsinstelling door.

De uitspraken van zo'n officieel clubje worden daarna bekrachtigd door de overheid, dat is nogal wat. Om de eerdere uitspraak geen loze uitspraak te laten zijn zal de uitspraak getoetst worden op geldigheid, niet op redelijkheid. Waar een rechter het gewoonlijk onredelijk vindt om iemand bijvoorbeeld geen alimentatie toe te kennen, is dat niet ongeldig.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-09-2005 16:25:21 ]
pi_30456413
quote:
820 tt-EEN 820 za 10 sep 16:11:49

FILM Filmfestival van Venetië (1)
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
SATIRE OVER BERLUSCONI KRIJGT OVATIE
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
"Viva Zapatero !", een satire die de
draak steekt met de Italiaanse premier
Berlusconi, is de eerste film die in
Venetië een staande ovatie heeft gehad.

In de film mengt de Italiaanse
comédienne Sabina Guzzanti weinig
flatterende commentaren van politici
met straatinterviews en sketches.

Twee jaar geleden had Guzzanti voor de
Italiaanse openbare omroep RAI al een
satirische reeks gemaakt waarin ze er
Berlusconi van langs gaf. Maar na amper
één aflevering werd de serie stopgezet.
Ze voerde de show dan maar op in
theaters.
hmm
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:11:25 #176
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30457167
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik ontvang geen AT5
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30457234
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Mwoa, ze begint al net zo'n zeikstem als de rest van de at5crew te krijgen hoor. De charme is er gauw vanaf.
Ze zouden die Lideweij van verkeersproblemen eens de zak moeten geven

[ Bericht 1% gewijzigd door Tafkahs op 10-09-2005 17:21:17 ]
pi_30457836
Amerikaanse Eetwedstrijd op SBS6 . Dikke papzak gooit zo 30 eieren door z'n keel .
pi_30457958
k moet een reis organiseren voor een man of veertig, in het buitenland. De locatie staat nog niet vast, maar ik heb een voorkeur voor Italie en heb dan ook een hostel op Sicilie geschreven met de vraag hoeveel het zou kosten. Ze vroegen om een nadere tijdsaanduiding (die had ik bij het eerste schrijven nog niet kunnen geven) en die heb ik ze ook meegedeeld.
Wat schetst nu mijn verbazing? Ik krijg een antwoord waarin staat:

''To confirm this reservation...'''

met een rekeningnummer waar ik even zevenhonderd euro op zou dienen te storten!

Ik heb het woord ''reservering'' niet eens in de mond genomen! Het was slechts een verzoek om informatie. Op hun website staat nota bene dat ze een reservering niet kunnen bevestigen zonder te beschikken over je telefoonnummer, de data van het verblijf en het tijdstip waarop je aankomt. Ik heb ze alleen de data gegeven, en dan nog zonder het ooit over een reservering te hebben gehad.

Me dunkt dat ik nergens aan vastzit. Toch?
pi_30458102
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:

Tuurlijk niet, als je niet betaalt krijg je ook geen kamers.
pi_30458134
quote:
k moet een reis organiseren voor een man of veertig, in het buitenland. De locatie staat nog niet vast, maar ik heb een voorkeur voor Italie en heb dan ook een hostel op Sicilie geschreven met de vraag hoeveel het zou kosten. Ze vroegen om een nadere tijdsaanduiding (die had ik bij het eerste schrijven nog niet kunnen geven) en die heb ik ze ook meegedeeld.
Wat schetst nu mijn verbazing? Ik krijg een antwoord waarin staat:

''To confirm this reservation...'''

met een rekeningnummer waar ik even zevenhonderd euro op zou dienen te storten!

Ik heb het woord ''reservering'' niet eens in de mond genomen! Het was slechts een verzoek om informatie. Op hun website staat nota bene dat ze een reservering niet kunnen bevestigen zonder te beschikken over je telefoonnummer, de data van het verblijf en het tijdstip waarop je aankomt. Ik heb ze alleen de data gegeven, en dan nog zonder het ooit over een reservering te hebben gehad.

Dat merk je wel als er een vent met een gleufhoed en een krijtstrepenpak op je stoep staat
pi_30458313
Nothing Remains.
pi_30458324
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat merk je wel als er een vent met een gleufhoed en een krijtstrepenpak op je stoep staat
Nee, ik denk niet dat mijn vader nog terugkomt.
pi_30458360
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Monidique het volgende:
Nothing Remains.
Kommt, ihr Töchter.
pi_30458447
pi_30458524
Ik wil toch nog eens The Passion of the Christ zien.
pi_30458593
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/3206

Heeft iemand die column nog?
Ja, hij was een NSB'er en moest hangen. Slotje.
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:01:03 #189
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30458708
quote:

Om dit vezoek tot juridische bijstand te bevestigen, moet je eerst even 1200 euro overmaken op mijn rekeningnummer. Ik mail je wel even.
pi_30458767
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Om dit vezoek tot juridische bijstand te bevestigen, moet je eerst even 1200 euro overmaken op mijn rekeningnummer. Ik mail je wel even.
Dat kan, ik had mijzelf al 1500 euro beloofd wanneer je dit antwoord zou geven.
pi_30458869
Er was zojuist een vrolijke buurtoptocht ter ere van de aardappel.
Er schijnt een beroemde aardappeloproer in 1917 te zijn geweest dat gestart werd vanwege de destijds geldende broodrantsoenering.
In de zomer van 1917 verzamelden vrouwen zich op de Prinsengracht om een schip boordevol aardappels, dat bestemd was voor het leger, te plunderen en zo hun gezinnen te voeden.

Kort daarna volgden arbeiders die pakhuizen en winkels plunderden en zo de autoriteiten tegen zich in het harnas jaagden. Het leger werd ingeroepen en het vuur werd geopend op de arbeiders. Er vielen 6 doden en zo'n 100 gewonden.

Omdat de arbeiders willens en wetens tegen het gezag in opstand waren gekomen, weigerde de gemeente om de nabestaanden financieel te steunen. Dit schoot in het verkeerde keelgat bij de arbeiders. Zij richtten hun woede op de twee SDAP wethouders, Vliegen en Wibaut.

De voedseltoestand verslechterde verder en kwam ten einde op 11 november 1918.

Nou en dat vierden wij.

Dwaallicht en pvda-afgevaardigde Els Iping dee voor hoe je een aardappel schilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tafkahs op 10-09-2005 18:22:30 ]
pi_30458928
Wat?!
pi_30459000
quote:
quote:
Dat mondje! Dat mondje van Nawijn wat zonder enige strafrechtelijke vervolging op en neer mag gaan.
.
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:12:15 #195
93744 Finder_elf_towns
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:12:22 #196
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30459055
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat kan, ik had mijzelf al 1500 euro beloofd wanneer je dit antwoord zou geven.
Ik ben bang dat jouw curator dit niet zal toelaten.
pi_30459063
Ik vind het nog altijd verbazend dat je de woordgrapg ''Ray Nigga'' nog niet hebt gemaakt.
pi_30459209
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Te groot
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:18:18 #199
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30459237
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Johan_de_Witte het volgende:
Ik vind het nog altijd verbazend dat je de woordgrapg ''Ray Nigga'' nog niet hebt gemaakt.
pi_30459295
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Waar is de CNN-nigga eigenlijk?
pi_30459442
Volgens mij zit er een Fokker in 2vandaag zo. Een of ander wijf over anorexia.
pi_30459478
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef pberends het volgende:
Volgens mij zit er een Fokker in 2vandaag zo. Een of ander wijf over anorexia.
yup, miendobbelsteen. Ze had eerst volle borsten, nu zijn het treurwilgen
pi_30459541
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

yup, miendobbelsteen. Ze had eerst volle borsten, nu zijn het treurwilgen
Oe, schrokkende beelden. Is er een centraal topic?
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:13:20 #205
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30460930
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Oe, schrokkende beelden. Is er een centraal topic?
Waarom is ze op tv?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30461222
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Waarom is ze op tv?
Marjolein Donks/Theelepel/Mien in Twee Vandaag

*grinnik
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:37:17 #207
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30461714
Niet eten is zoo 20e eeuws
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30461841
Anorexia is een hype
pi_30461947
Anorexia is je eigen verantwoordelijkheid.
pi_30461970
JdW is een goede leerling
pi_30462061
Ik ben meer van de agorafobia. En raamangst, natuurlijk.
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:47:27 #212
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30462105
pleinvrees is mijn ding!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30462112
Balkenende in het Sprookjesbos, is er dan niets meer echt?
pi_30462161
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben meer van de agorafobia. En raamangst, natuurlijk.
Het zit tussen je oren.
pi_30462173
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef MrX1982 het volgende:
Anorexia is een hype
20 Weesgegroetjes en het komt weer goed.
pi_30462180
''Echt'' is voor proletariers.
pi_30462470
Je bent allesvrezer of je bent het niet
pi_30462606
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
dit.is.geen.kloon.

Is ie gebanned?
carnaval
pi_30462753
Goh, dit wist ik nog niet, Bush heeft zich over het ramp gebied in New Orleans laten vliegen, hij is nog op vakantie ofzoiets
pi_30462956
Half miljard euro schade in Noord-Brabant. Kan het cpb de voorspellingen weer met 0,1% naar beneden bijstellen .

correctie nos journaal: het was een half miljoen . Scheelt nogal.

[ Bericht 30% gewijzigd door pberends op 10-09-2005 20:22:24 ]
pi_30463031
Die vlieger van 900m2 op het strand (nos journaal ) .
pi_30463519
debat op 1 olv Andries Knevel
pi_30463522
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zit tussen je oren.
Ja. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder waar.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:32:55 #224
93744 Finder_elf_towns
pi_30463741
quote:
One prominent African-American supporter of Mr. Bush who is close to Karl Rove, the White House political chief, said the president did not go into the heart of New Orleans and meet with black victims on his first trip there, last Friday, because he knew that White House officials were "scared to death" of the reaction.

"If I'm Karl, do I want the visual of black people hollering at the president as if we're living in Rwanda?" said the supporter, who spoke only anonymously because he did not want to antagonize Mr. Rove.
http://nytimes.com/2005/09/10/national/nationalspecial/10crisis.html?hp&ex=1126411200&en=5e194c087578e640&ei=5094&partner=homepage
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:43:02 #226
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30463925
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:53:34 #227
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30464314
poolberen stinken.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:55:15 #228
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30464375
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
poolberen stinken.
Ook jouw moeder.
pi_30464443
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ook jouw moeder.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30464448
Sidekick = Pool?
pi_30464584
attack of the clones
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:02:43 #233
93744 Finder_elf_towns
pi_30464603
Een orgie van bagger.
pi_30464609
!
pi_30464639
Netjes
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:07:12 #236
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30464766
piraten stinken ook!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:08:23 #237
93744 Finder_elf_towns
pi_30464795
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef George-Butters het volgende:
piraten stinken ook!
[afbeelding]
Ach, dat weten ze ook weer waar Nederland ligt.
pi_30464832
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:10:50 #239
93744 Finder_elf_towns
pi_30464894
quote:
Ze mogen door de stront zakken.
pi_30465019
Nove moet weg.

Die petitie teken ik.
Zure Clairy
pi_30465114
quote:
Kofi Annan heeft toegegeven te weinig te hebben gedaan aan de corruptie en het wanbeleid bij de Verenigde Naties.
Zegt dat ook iets over mensen die een avatar van Kofi hadden?
pi_30465215
Ijsberen, Sjors.
pi_30465262
Ik kan mijn ''profiel'' niet ludiek wijzigen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:22:10 #244
93744 Finder_elf_towns
pi_30465334
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Niemand kent Nordcore meer hoor.
pi_30465367
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Probeer je mijn citaat te verpesten, ofzo?
.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:23:26 #246
93744 Finder_elf_towns
pi_30465400
'IJsberen' zou ik dan toch zeggen.
pi_30465415
Oe, Halsema bij Paul de Leeuw op ned3. Die verdient wel een cumshot op der bek.
pi_30465420
De Wagner-drieling staat overigens in het Volkskrant Magazine. .
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:24:35 #250
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30465431

Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:24:38 #251
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30465434
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat wordt nu monkey-proof genoemd.
pi_30465447
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
De Wagner-drieling staat overigens in het Volkskrant Magazine. .
Daar staat Halsema toch ook in ?
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:25:12 #253
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30465450
Ik stem ook voor IJsberen.
pi_30465462
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Rael is mijn zaaddonor
.
pi_30465463
Ik ben vanmiddag even gaan zoeken naar Gay Porn - don't ask - en dat is behoorlijk smerig.
pi_30465493
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Daar staat Halsema toch ook in ?
Dit maakt het goed.
pi_30465506
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat nu, kameraden, wordt monkey-proof genoemd.
pi_30465521
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik stem ook voor IJsberen.
Ik stop niet voor Martin Gaus.
pi_30465530
hihihi, Femke Halsema zingt een duet met Paul de Leeuw
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:27:14 #260
93744 Finder_elf_towns
pi_30465558
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik heb FOK! stukgemaakt. Kijk maar, ik kan mijn profiel niet meer wijzigen!
pi_30465560
Ik blijf vanavond thuis.
pi_30465605
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef Tafkahs het volgende:
hihihi, Femke Halsema zingt een duet met Paul de Leeuw
Vaag lied, doe dan een bekend lied.

En wat een rotstem heeft zij zeg. Volgens mij kan ze iets mooiers met der mondje.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:28:33 #263
93744 Finder_elf_towns
pi_30465622
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Monidique het volgende:
Ik blijf vanavond thuis.
Jij blijft altijd thuis, omdat je geen vrienden hebt.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:28:36 #264
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30465623
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik stop niet voor Martin Gaus.
Martin Gaus en de 7 reetkevers
aka de aarsvarkens.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30465633
Op nummer één natuurlijk Urbanus II, nietwaar, Wolfmans?
pi_30465646
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hier lach ik om.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:29:14 #267
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30465653
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ik ben vanmiddag even gaan zoeken naar andere anti-Amerikanisten zoals ik en dat is behoorlijk smerig.
pi_30465681
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[i]Met bajonetten kun je niets doen, behalve er op zitten
.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:30:37 #269
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30465700
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:30:38 #270
93744 Finder_elf_towns
pi_30465701
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hier lach ik om.
De lach komt vóór zelfbezinning.
pi_30465727
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

De lach komt vóór zelfbevreding
.
pi_30465769
De lach komt voor het slapengaan.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:32:37 #273
93744 Finder_elf_towns
pi_30465790
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
Op nummer één natuurlijk Urbanus II, nietwaar, Wolfmans?
Deus li Vult!
pi_30465796
De lach komt voort uit zelfveroordeling.
pi_30465843
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Vaag lied, doe dan een bekend lied.

En wat een rotstem heeft zij zeg. Volgens mij kan ze iets mooiers met der mondje.
Tja, de website werkt ook maar half. Het http adres geeft een 403 forbidden error.. Ik heb al een mailtje aan dat blog van Femke gestuurd

Om eerlijk te zijn hoor ik 'r ook liever uhm'en
pi_30465862
Trouwens, zelfbecaper, heb je nog iets gehad aan mijn foto's uit Israel?
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:35:05 #277
93744 Finder_elf_towns
pi_30465913
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, zelfbecaper, heb je nog iets gehad aan mijn foto's uit Israel?
Jawel, maar niets wat met jezelf verkrachten te maken heeft.
pi_30465942
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Jawel, maar niets wat met jezelf verkrachten te maken heeft.
Vrijheid blijheid.
pi_30466059
Arbeid maakt blij.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:40:49 #280
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30466168
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:43:35 #282
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30466305
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
je zus!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30466380
In de tabloids staan ze er nog extreem tuttig op, maar voor dit interview hebben ze bikini's aangedaan.
pi_30466446
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Johan_de_With het volgende:
In de tabloids staan ze er nog extreem tuttig op, maar voor dit interview hebben ze bikini's aangedaan.
Hee, kijk jij ook op aktueel-online.nl ? Vroeger had je nog de kanjer van de week, kut dat ze die geschrapt hebben he?
pi_30466487
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hee, kijk jij ook op aktueel-online.nl ? Vroeger had je nog de kanjer van de week, kut dat ze die geschrapt hebben he?
Google, Kafka, Google.
pi_30466522
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef George-Butters het volgende:

[..]

je zus!
Van yvonne ja.
pi_30466543
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Dat gaan we lezen.
pi_30466572
eredivisie vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ is nog bezig... Heracles .
pi_30466590
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Google, Kafka, Google.
Ga daar liever heen, als je juridisch advies wenst te verkrijgen.
pi_30466606
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hmm heeft de PvdA weer een zwaargewicht ingezet
pi_30466695
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ga daar liever heen, als je juridisch advies wenst te verkrijgen.
Welnee, je neemt gewoon een advocaat met een grachtenpand, die doen geen klote voor je, maar de zekerheid van betalen is ook een zekerheid, nietwaar?
pi_30466720
Hoe moet het volgende deel heten?
pi_30466740
Dit seizoen maar eens naar De Hout gaan. Laatste jaar.
pi_30466771
F- AZ.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:54:37 #295
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30466792
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
mijn linkerteelbal
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30466809
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Tanja moet blijven ?
pi_30466821
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef George-Butters het volgende:

[..]

mijn linkerteelbal
Dan blijven er nog 299 berichten over.
pi_30466879
Naamloos
pi_30466927
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dan blijven er nog 299 berichten over.
De 1 Oktoberrevolutie ?
Victorie begint in Groningen (hoe klinkt dat in het frans?)
pi_30466943
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
Naamloos
A little less conversation.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:58:52 #301
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30466951
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]