quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef thaleia het volgende:
Wat is het onderwerp? Het Munchhausen syndroom?
Die heeft fok aan de wilgen gehangen, omdat ze te veel kritiek kreeg. Sindsdien heeft ze een stuk of 4 weblogs gehad, en nu laat ze de negatieve reacties eerst filteren door haar slaafje/vriendje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef Tafkahs het volgende:
Miendobbelsteen, da's een tijd geleden. Wat is daar ooit mee gebeurd. De laatste keer at ze nauwelijks geloof ik..
kan ze beter zelf doen, met een bak chips op schoot ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die heeft fok aan de wilgen gehangen, omdat ze te veel kritiek kreeg. Sindsdien heeft ze een stuk of 4 weblogs gehad, en nu laat ze de negatieve reacties eerst filteren door haar slaafje/vriendje.
Daar denk ik anders over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
Alle gekheid op een stokje, het lijkt me een vreselijk complex mens, maar ik vind het erg dapper en bewonderingswaardig dat ze de publiciteit opzoekt en zich niet isoleert
nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef yvonne het volgende:
Ben ik het aan het missen?
Nou, hoe denkt Thaleia daar dan over?quote:
dat ze het eigenlijk helemaal niet erg vind om aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, hoe denkt Thaleia daar dan over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |