Groetjes van Mien (die zelf denkt dat ze een beetje bi is, maar het nog niet 100% zeker weet )
Maar als je kijkt dat in elke machocultuur, al dan niet seksueel gerelateerd, denk aan voetbal, aanrakingen onder mannen als uiting van blijdschap etc. voorkomen ben je geneigd ja te zeggen.
quote:Dat geldt alleen voor vrouwen, want zij zijn het toch die bij elke gelegenheid aan elkaar staan te lebberen, arm in arm door de stad kuieren en met elkaar staan te dansen. Dat zie je een echte vent niet zo gauw doen.
Op dinsdag 29 april 2003 22:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
Die uitspraak hoor ik namelijk wel vaker.
Denken jullie dat dit zo is?Groetjes van Mien (die zelf denkt dat ze een beetje bi is, maar het nog niet 100% zeker weet
)
quote:Een echt zielige vent die homofoob is om zijn machozijn te bewijzen
Op dinsdag 29 april 2003 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat geldt alleen voor vrouwen, want zij zijn het toch die bij elke gelegenheid aan elkaar staan te lebberen, arm in arm door de stad kuieren en met elkaar staan te dansen. Dat zie je een echte vent niet zo gauw doen.
quote:Omdat het bij mannen niet geaccepteerd wordt, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet willen...
Op dinsdag 29 april 2003 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dat geldt alleen voor vrouwen, want zij zijn het toch die bij elke gelegenheid aan elkaar staan te lebberen, arm in arm door de stad kuieren en met elkaar staan te dansen. Dat zie je een echte vent niet zo gauw doen.
quote:HAP!!!
Op dinsdag 29 april 2003 22:28 schreef AlonzoD het volgende:[..]
Een echt zielige vent die homofoob is om zijn machozijn te bewijzen
.
( Hahahahahahaha )
Wat laat jij je gemakkelijk opnaaien, zeg!
Alleen dan wel puur op seksueel gebied.
Mannen zeg nou zelf, als je met je ogen dicht zit, en een kerel pijpt je, dan gaat die veel lekkerder/geiler/ruwer te werk dan een meisje.. die proberen vaak zo sexy mogelijk te doen... dat werkt niet (soms juist ook wel, maar als je vol zit, en je wilt het eruit hebben (lekker banaal dit) dan is een kerel beter)
ps. dit is allemaal suggestief he, heb nooit die wegen bewandeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 29-04-2003 22:32]
quote:Ja hoor, en daarom zijn er ook zat 'echte' homo's te vinden die er niet aan moeten denken dat ze iets met een vrouw zouden moeten hebben... Taboe namelijk.
Op dinsdag 29 april 2003 22:21 schreef AlonzoD het volgende:
Ik denk het wel eerlijk gezegd, maar uiteraard is dit zeker onder heteromannen één van de grootste taboes die je maar kan verzinnen. Haast alsof er een kern van waarheid in zou zitten...
quote:Als je bi-sexueel bent HOEF je je ogen niet dicht te doen. Misschien vinden ze binnenkort een pop uit die technisch subliem kan neuken, dan ben je gelijk robofiel zeker...
Op dinsdag 29 april 2003 22:30 schreef Mik-xa het volgende:
Ik ben het met de stelling eens.. (en dat voor een kerel)Alleen dan wel puur op seksueel gebied.
Mannen zeg nou zelf, als je met je ogen dicht zit, en een kerel pijpt je, dan gaat die veel lekkerder/geiler/ruwer te werk dan een meisje.. die proberen vaak zo sexy mogelijk te doen... dat werkt niet (soms juist ook wel, maar als je vol zit, en je wilt het eruit hebben (lekker banaal dit) dan is een kerel beter)
ps. dit is allemaal suggestief he, heb nooit die wegen bewandeld.
quote:Ik vind het ook maar slap geouwehoer.
Op dinsdag 29 april 2003 22:39 schreef Dezz het volgende:
Nee klopt niet, want ik voel niets voor mannen! Stelling afgewezen dus
quote:Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik bedoel, als je dan je ogen open zou doen, zou je dan ineens geen erectie meer hebben? Zou je het dan ineens vies vinden? Nee, ik denk dat je het nog wel lekker vind, maar ben je dan wel of geen Bi ?
Op dinsdag 29 april 2003 22:35 schreef D.N.A het volgende:[..]
Als je bi-sexueel bent HOEF je je ogen niet dicht te doen. Misschien vinden ze binnenkort een pop uit die technisch subliem kan neuken, dan ben je gelijk robofiel zeker...
quote:Of een robofoob als je iets tegen robots hebt....
Op dinsdag 29 april 2003 22:35 schreef D.N.A het volgende:[..]
Als je bi-sexueel bent HOEF je je ogen niet dicht te doen. Misschien vinden ze binnenkort een pop uit die technisch subliem kan neuken, dan ben je gelijk robofiel zeker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |