abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10102642
Die uitspraak hoor ik namelijk wel vaker.
Denken jullie dat dit zo is?

Groetjes van Mien (die zelf denkt dat ze een beetje bi is, maar het nog niet 100% zeker weet )

† In Memoriam † dinsdag 29 april 2003 @ 22:21:10 #2
47213 ArmaniMania
pi_10102665
Dat weet je niet dat voel je. En iedereen is anders....dat moet voldoende zijn om die stelling van je te onderbouwen.
pi_10102672
Ik denk het wel ja. Ik hoop het overgens niet.

Bij de een is het meer dan bij de ander natuurlijk.

pi_10102682
Ik denk het wel eerlijk gezegd, maar uiteraard is dit zeker onder heteromannen één van de grootste taboes die je maar kan verzinnen. Haast alsof er een kern van waarheid in zou zitten...
Was machen wir morgen, Brain?
Dasselbe was wir jeden Tag machen, Pinkie. Wir versuchen die Weltherrschaft an uns zu reißen!
pi_10102692
Denk van wel, alleen de mate waarin het onderkend wordt danwel naar buiten wordt gebracht, verschilt dan weer nogal van persoon tot persoon.
pi_10102711
Bij vrouwen lijkt het wel of 50% toch bi is, voor mannen is het inderdaad een taboe en die zullen het meestal keihard ontkennen.
pi_10102729
Ik weet niet, ik denk dat dan bij sommigen het bigedeelte zo klein is dat het niet opgemerkt / ontkent wordt

Maar als je kijkt dat in elke machocultuur, al dan niet seksueel gerelateerd, denk aan voetbal, aanrakingen onder mannen als uiting van blijdschap etc. voorkomen ben je geneigd ja te zeggen.

pi_10102780
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
Die uitspraak hoor ik namelijk wel vaker.
Denken jullie dat dit zo is?

Groetjes van Mien (die zelf denkt dat ze een beetje bi is, maar het nog niet 100% zeker weet )

Dat geldt alleen voor vrouwen, want zij zijn het toch die bij elke gelegenheid aan elkaar staan te lebberen, arm in arm door de stad kuieren en met elkaar staan te dansen. Dat zie je een echte vent niet zo gauw doen.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10102827
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat geldt alleen voor vrouwen, want zij zijn het toch die bij elke gelegenheid aan elkaar staan te lebberen, arm in arm door de stad kuieren en met elkaar staan te dansen. Dat zie je een echte vent niet zo gauw doen.
Een echt zielige vent die homofoob is om zijn machozijn te bewijzen .
Was machen wir morgen, Brain?
Dasselbe was wir jeden Tag machen, Pinkie. Wir versuchen die Weltherrschaft an uns zu reißen!
pi_10102839
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Omdat het bij mannen niet geaccepteerd wordt, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet willen...
Tja, ik zelf ben wel biseksueel, maar van anderen kan ik er weinig over zeggen... Ik kan me best voorstellen dat iedereen iets biseksueels in zich heeft, vooral de mensen die meer op inhoud vallen dan op verpakking. Uiteindelijk val je toch op mensen, en niet op mannetje of vrouwtje.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_10102845
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:28 schreef AlonzoD het volgende:

[..]

Een echt zielige vent die homofoob is om zijn machozijn te bewijzen .

HAP!!!

( Hahahahahahaha )

Wat laat jij je gemakkelijk opnaaien, zeg!

dinsdag 29 april 2003 @ 22:30:52 #12
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_10102856
Ik ben het met de stelling eens.. (en dat voor een kerel)

Alleen dan wel puur op seksueel gebied.

Mannen zeg nou zelf, als je met je ogen dicht zit, en een kerel pijpt je, dan gaat die veel lekkerder/geiler/ruwer te werk dan een meisje.. die proberen vaak zo sexy mogelijk te doen... dat werkt niet (soms juist ook wel, maar als je vol zit, en je wilt het eruit hebben (lekker banaal dit) dan is een kerel beter)

ps. dit is allemaal suggestief he, heb nooit die wegen bewandeld.

pi_10102857
Ik denk wel dat de topicstarter gelijk heeft eigenlijk, maar heb zelf niet het idee dat mijn homoseksuele kant nu zo sterk vertegenwoordigd is. Ik kom iig zelden mannen tegen waarvan ik denk, nou..., dat lijkt me wel wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 29-04-2003 22:32]

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:32:09 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10102887
Oh, vast wel.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:32:33 #15
32216 D.N.A
- topickiller -
pi_10102899
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:21 schreef AlonzoD het volgende:
Ik denk het wel eerlijk gezegd, maar uiteraard is dit zeker onder heteromannen één van de grootste taboes die je maar kan verzinnen. Haast alsof er een kern van waarheid in zou zitten...
Ja hoor, en daarom zijn er ook zat 'echte' homo's te vinden die er niet aan moeten denken dat ze iets met een vrouw zouden moeten hebben... Taboe namelijk.
pi_10102911
Ik ben het er ook wel mee eens. Ik denk dat elke man en vrouw wel iets bi in zich heeft, maar in hoeverre onderken je dat bij je zelf? Hoe ver ga je?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_10102914
80% van de wereldbevolking zou biseksueel zijn volgens onderzoek, heb ik eens van een homeopathisch arts gehoord. Grote kans dus dat je daar bij zit
Leven is perziksgewijs
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:35:11 #18
32216 D.N.A
- topickiller -
pi_10102956
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:30 schreef Mik-xa het volgende:
Ik ben het met de stelling eens.. (en dat voor een kerel)

Alleen dan wel puur op seksueel gebied.

Mannen zeg nou zelf, als je met je ogen dicht zit, en een kerel pijpt je, dan gaat die veel lekkerder/geiler/ruwer te werk dan een meisje.. die proberen vaak zo sexy mogelijk te doen... dat werkt niet (soms juist ook wel, maar als je vol zit, en je wilt het eruit hebben (lekker banaal dit) dan is een kerel beter)

ps. dit is allemaal suggestief he, heb nooit die wegen bewandeld.

Als je bi-sexueel bent HOEF je je ogen niet dicht te doen. Misschien vinden ze binnenkort een pop uit die technisch subliem kan neuken, dan ben je gelijk robofiel zeker...
pi_10103080
Nee klopt niet, want ik voel niets voor mannen! Stelling afgewezen dus
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:41:19 #20
53075 homy
make luv not war
pi_10103113
Wel lekker dat zo'n mooie vrouw een beetje bi
pi_10103122
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:39 schreef Dezz het volgende:
Nee klopt niet, want ik voel niets voor mannen! Stelling afgewezen dus
Ik vind het ook maar slap geouwehoer.
pi_10103185
Misschien niet op sexueel gebied, maar je ziet dat er vaak hele goede vriendschappen ontstaan tussen mensen van dezelfde sexe. Ik heb een paar heel goede vrienden, waar ik heel veel van hou, maar ik zou er absoluut geen relatie mee willen hebben
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:45:37 #23
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_10103224
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:35 schreef D.N.A het volgende:

[..]

Als je bi-sexueel bent HOEF je je ogen niet dicht te doen. Misschien vinden ze binnenkort een pop uit die technisch subliem kan neuken, dan ben je gelijk robofiel zeker...

Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik bedoel, als je dan je ogen open zou doen, zou je dan ineens geen erectie meer hebben? Zou je het dan ineens vies vinden? Nee, ik denk dat je het nog wel lekker vind, maar ben je dan wel of geen Bi ?
pi_10103255
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:35 schreef D.N.A het volgende:

[..]

Of een robofoob als je iets tegen robots hebt....
pi_10103395
Jah.. ik zou misschien best wel eens een meisje leuk kunnen vinden,
maar ben geen bi..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')