quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef thaleia het volgende:
Wat is het onderwerp? Het Munchhausen syndroom?
Die heeft fok aan de wilgen gehangen, omdat ze te veel kritiek kreeg. Sindsdien heeft ze een stuk of 4 weblogs gehad, en nu laat ze de negatieve reacties eerst filteren door haar slaafje/vriendje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef Tafkahs het volgende:
Miendobbelsteen, da's een tijd geleden. Wat is daar ooit mee gebeurd. De laatste keer at ze nauwelijks geloof ik..
kan ze beter zelf doen, met een bak chips op schoot ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die heeft fok aan de wilgen gehangen, omdat ze te veel kritiek kreeg. Sindsdien heeft ze een stuk of 4 weblogs gehad, en nu laat ze de negatieve reacties eerst filteren door haar slaafje/vriendje.
Daar denk ik anders over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
Alle gekheid op een stokje, het lijkt me een vreselijk complex mens, maar ik vind het erg dapper en bewonderingswaardig dat ze de publiciteit opzoekt en zich niet isoleert
nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef yvonne het volgende:
Ben ik het aan het missen?
Nou, hoe denkt Thaleia daar dan over?quote:
dat ze het eigenlijk helemaal niet erg vind om aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, hoe denkt Thaleia daar dan over?
Iedereen kent marjo. Jij komt hier nog niet zo lang he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
Hou jij van iedereen een profiel bij?
ze was niet bepaald onbekend hoor, en wat ze postte maakte mij ook wel aan het twijfelen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
Hou jij van iedereen een profiel bij?
Da's waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef thaleia het volgende:
[..]
Iedereen kent marjo. Jij komt hier nog niet zo lang he?
dat zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:31 schreef Bep het volgende:
Voller ziet ze er een stuk beter uit
Ik vind het helemaal niet sensationeel gebrachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:38 schreef thaleia het volgende:
Het is wel droevig dat er zoveel meisjes en vrouwen aan eetstoornissen lijden maar 1) het wordt hier wel weer heel erg sensationeel gebracht ("slechts 2% van de Nederlandse vrouwen vindt zichzelf mooi" --> ik geloof er niks van, dat zijn er veel meer dan 2%. Waarschijnlijk is de vraag anders gesteld) en 2) ik denk dus dat ze beter een andere vrouw hadden kunnen nemen voor in de uitzending
Dat weet ik niet , maar dan vind ik het nog steeds niet sensationeel gebracht, vond de uitzending wel ok , juist omdat het niet zo sensatie gericht gebracht werdquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef thaleia het volgende:
Jij gelooft dat maar 2% van de vrouwen zichzelf mooi vindt?
Wel fokkers op tv..... ik ben wel op tv geweest, maar ben niet zo reguliere poster dat ik bekend benquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Raar is dat.
Is dat wel vaker voorgekomen? Bekende fokkers op tv?
Meen je dat nou? Ik kreeg door die uitzending het gevoel dat alle vrouwen naturellement ontzettend lijden onder het vreselijke schoonheidsideaal dat door de oh zo gemene media op ze af wordt gevuurd (e-mails van echtgenoten die Dove bedankten want ze hadden er thuis al zoveel moeilijke gesprekken over gehadquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef Bep het volgende:
Dat weet ik niet , maar dan vind ik het nog steeds niet sensationeel gebracht, vond de uitzending wel ok , zonder juist omdat het niet zo sensatie gericht gebracht werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |