Dat wordt nu monkey-proof genoemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kan mijn ''profiel'' niet ludiek wijzigen.
Daar staat Halsema toch ook inquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
De Wagner-drieling staat overigens in het Volkskrant Magazine.![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Rael is mijn zaaddonor
Dit maakt het goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar staat Halsema toch ook in?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat nu, kameraden, wordt monkey-proof genoemd.
Ik stop niet voor Martin Gaus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik stem ook voor IJsberen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb FOK! stukgemaakt.Kijk maar, ik kan mijn profiel niet meer wijzigen!
Vaag lied, doe dan een bekend lied.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef Tafkahs het volgende:
hihihi, Femke Halsema zingt een duet met Paul de Leeuw
Jij blijft altijd thuis, omdat je geen vrienden hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Monidique het volgende:
Ik blijf vanavond thuis.
Martin Gaus en de 7 reetkeversquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik stop niet voor Martin Gaus.
Hier lach ik om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jij blijft altijd thuis, omdat je geen vrienden hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ik ben vanmiddag even gaan zoeken naar andere anti-Amerikanisten zoals ik en dat is behoorlijk smerig.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[i]Met bajonetten kun je niets doen, behalve er op zitten
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jij blijft altijd thuis, omdat je geen vrienden hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De lach komt vóór zelfbevreding
Deus li Vult!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
Op nummer één natuurlijk Urbanus II, nietwaar, Wolfmans?
Tja, de website werkt ook maar half. Het http adres geeft een 403 forbidden error.. Ik heb al een mailtje aan dat blog van Femke gestuurdquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Vaag lied, doe dan een bekend lied.
En wat een rotstem heeft zij zeg. Volgens mij kan ze iets mooiers met der mondje.
Jawel, maar niets wat met jezelf verkrachten te maken heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, zelfbecaper, heb je nog iets gehad aan mijn foto's uit Israel?
Vrijheid blijheid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jawel, maar niets wat met jezelf verkrachten te maken heeft.
Hee, kijk jij ook op aktueel-online.nl ? Vroeger had je nog de kanjer van de week, kut dat ze die geschrapt hebben he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Johan_de_With het volgende:
In de tabloids staan ze er nog extreem tuttig op, maar voor dit interview hebben ze bikini's aangedaan.
Google, Kafka, Google.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hee, kijk jij ook op aktueel-online.nl ? Vroeger had je nog de kanjer van de week, kut dat ze die geschrapt hebben he?
Van yvonne ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ is nog bezig... Heracles.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Welnee, je neemt gewoon een advocaat met een grachtenpand, die doen geen klote voor je, maar de zekerheid van betalen is ook een zekerheid, nietwaar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga daar liever heen, als je juridisch advies wenst te verkrijgen.
mijn linkerteelbalquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
Tanja moet blijven ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
De 1 Oktoberrevolutie ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan blijven er nog 299 berichten over.
A little less conversation.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
Naamloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |