abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30453096
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat staat er in de wet over bans op dit forum?
Niets, neem ik aan. Echter is er wel sprake van gezag op basis van eigendom, niet?
quote:
Vertel, wat heeft de KNVB met de wet te maken, buiten dat lettertje?
Het is een wettelijk erkende stichting, niet?
quote:
Dat tribunaal is onderdeel van een bond van degenen die zich erbij aansluiten.
Wat is dan de bond van degenen die zich erbij aansluiten?
pi_30453143
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:

[..]

In de keuze in hoeverre de regering een willekeurige tuchtinstantie accepteert als min of meer deskundig en bevoegd, bepaalt de regering het maatschappelijk gewicht van deze instanties. Zo zal een rechter een uitspraak van het medisch tuchtcollege anders beoordelen dan een uitspraak van bureau scepsis.
Prima toch? Beide partijen gaan namelijk bij voorbaat akkoord met de uitspraak.
quote:
Het gewicht dat de Canadese overheid aan religeuze rechtbanken verleend is kwalijk.
Ze geven er geen gewicht aan, ze controleren alleen de wettelijkheid ervan. Ze gaan dat ding niet aanprijzen of zo...
quote:
Voor het recht mensen zich aan dergelijke instanties te onderwerpen is het overbodig.
Dat willen ze zelf....
quote:
Voor de steun aan mensen waarvan de vrijwilligheid van de onderworpenheid twijfelachtig is, is het rampzalig.
Wat bazel je nou over steun? De overheid steunt alleen de offici๋le rechterlijke macht, maar civiele zaken mogen met een handtekening ook zonder rechtbank gebeuren. Niets nieuws onder de zon, dat wordt er nu van gemaakt omdat het een religie betreft. Who cares.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30453241
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Niets, neem ik aan. Echter is er wel sprake van gezag op basis van eigendom, niet?
De overheid staat Fok toe om oordeel te vellen of mensen gewenst of ongewenst zijn op het forum.
quote:
Het is een wettelijk erkende stichting, niet?
Vage term. Wat is het wezenlijke verschil met bijvoorbeeld het forum hier?
quote:
Wat is dan de bond van degenen die zich erbij aansluiten?
Alle mensen die hun handtekening onder de regels van het tribunaal zetten zijn tezamen een verbond.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30453398
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
Ze geven er geen gewicht aan, ze controleren alleen de wettelijkheid ervan. Ze gaan dat ding niet aanprijzen of zo...
Jawel, dat doen ze wel, door het ding een officiele status te verlenen. Dat is wat er nu gedaan is: dergelijke commisies krijgen een officiele status verleend door de overheid. De statusverlening is een aanprijzing.
quote:
Wat bazel je nou over steun? De overheid steunt alleen de offici๋le rechterlijke macht, maar civiele zaken mogen met een handtekening ook zonder rechtbank gebeuren. Niets nieuws onder de zon, dat wordt er nu van gemaakt omdat het een religie betreft. Who cares.
De officiele statusverlening is een steun aan de legitimiteit van het tribunaal en daarmee aan de uitspraken ervan. De officiele status is een gebrek aan steun voor mensen die de legitimiteit van het tribunaal betwijfelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30453487
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawel, dat doen ze wel, door het ding een officiele status te verlenen. Dat is wat er nu gedaan is: dergelijke commisies krijgen een officiele status verleend door de overheid. De statusverlening is een aanprijzing.
De officiele statusverlening is een steun aan de legitimiteit van het tribunaal en daarmee aan de uitspraken ervan. De officiele status is een gebrek aan steun voor mensen die de legitimiteit van het tribunaal betwijfelen.
Over welke offici๋le status heb jij het in hemelsnaam? Het is net zo officieel als de admins van Fok....
pi_30454018
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Over welke offici๋le status heb jij het in hemelsnaam? Het is net zo officieel als de admins van Fok....
quote:
The Ontario government is considering a proposal to allow certain family law matters—including divorce, custody, and inheritance—to be arbitrated by panels of Muslim clerics.
A 1991 Ontario law known as the Ontario Arbitration Act permits Orthodox Jews and Christians to submit to voluntary faith-based arbitration.
De officiele status waarbij dergelijke instituten erkend worden als vallend onder the Ontario Arbitration Act. Die officiele status dus.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30454060
mooi weer buiten h้? Ik ga d'r maar eens van genieten
pi_30454095
quote:
Barend & van Dorp (Talpa, 22:34)

- Afgelopen maandag bracht RTL 4 met 4 in het land de tegenhanger van Hart van Nederland, introduceerde RTL 5 een dagelijkse Jensen! en was Barend & van Dorp voor het eerst te zien bij Talpa. En dat allemaal rond half elf 's avonds, het tijdstip waarop Hart van Nederland de markt domineert.

4 in het land deed het over de eerste week gezien het beste met gemiddeld 606.000 kijkers en behaalde gisteren het hoogtepunt: 712.000 kijkers. Jensen scoorde gemiddeld 341.000 kijkers met dinsdag een uitschieter van 479.000 kijkers toen Daphne Bunskoek te gast was. Barend & van Dorp trok op Talpa een gemiddelde van 255.000 kijkers. De talkshow trok gisteren 244.000 kijkers (madl: 4.9%). Het hoogtepunt werd maandag bereikt met 311.000 kijkers.
.
pi_30454268
Boring en van Dorp

Eindelijk gerechtigheid
pi_30454318
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Boring en van Dorp

Eindelijk gerechtigheid
"En Frits, wat zijn jouw kijkcijfers van vandaag?"
pi_30454361
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef pberends het volgende:
"En Frits, wat zijn jouw kijkcijfers van vandaag?"
Henk, beste vriend niet al te best mss moeten we per direct met pensioen
pi_30454367
zijn de uitzendrechten van het EK Voetbal van 2008 al verkocht? zoniet dan is er nog hoop
pi_30454607
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef zakjapannertje het volgende:
zijn de uitzendrechten van het EK Voetbal van 2008 al verkocht? zoniet dan is er nog hoop
Ze zouden die is (ja ik weet dat het eens is) achter de decoder moeten proppen, bij Versatel ofzo. Wedden dat 't hele bedrijf binnen een week is platgebrand en John de Mol is doodgeschoten.
pi_30454906
Die staat al tijden in mijn Favorieten.
pi_30454907
pi_30454961
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

De officiele status waarbij dergelijke instituten erkend worden als vallend onder the Ontario Arbitration Act. Die officiele status dus.
Deze wet geeft aan dat het tribunaal legaal is. Ik beschouw dit tribunaal eerder als een contract dan overheidsinstelling.
pi_30454967
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Hans Vonk is inderdaad een goede keeper.
pi_30455015
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Hans Vonk is inderdaad een goede keeper.
Hans Vonk? Waar?
pi_30455108
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hans Vonk? Waar?
Bij die gekleurde vlag.
pi_30455124
Zuid-Afrikaanse vlag
pi_30455584
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Deze wet geeft aan dat het tribunaal legaal is. Ik beschouw dit tribunaal eerder als een contract dan overheidsinstelling.
Een willekeurig clubje mensen met een mening was al legaal. Dat een clubje als vallend onder deze wet wordt bepaald geeft het een status. Het wordt er geen overheidsinstelling door.

De uitspraken van zo'n officieel clubje worden daarna bekrachtigd door de overheid, dat is nogal wat. Om de eerdere uitspraak geen loze uitspraak te laten zijn zal de uitspraak getoetst worden op geldigheid, niet op redelijkheid. Waar een rechter het gewoonlijk onredelijk vindt om iemand bijvoorbeeld geen alimentatie toe te kennen, is dat niet ongeldig.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-09-2005 16:25:21 ]
pi_30456413
quote:
820 tt-EEN 820 za 10 sep 16:11:49

FILM Filmfestival van Veneti๋ (1)
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
SATIRE OVER BERLUSCONI KRIJGT OVATIE
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
"Viva Zapatero !", een satire die de
draak steekt met de Italiaanse premier
Berlusconi, is de eerste film die in
Veneti๋ een staande ovatie heeft gehad.

In de film mengt de Italiaanse