Niets, neem ik aan. Echter is er wel sprake van gezag op basis van eigendom, niet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat staat er in de wet over bans op dit forum?
Het is een wettelijk erkende stichting, niet?quote:Vertel, wat heeft de KNVB met de wet te maken, buiten dat lettertje?
Wat is dan de bond van degenen die zich erbij aansluiten?quote:Dat tribunaal is onderdeel van een bond van degenen die zich erbij aansluiten.
Prima toch? Beide partijen gaan namelijk bij voorbaat akkoord met de uitspraak.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:
[..]
In de keuze in hoeverre de regering een willekeurige tuchtinstantie accepteert als min of meer deskundig en bevoegd, bepaalt de regering het maatschappelijk gewicht van deze instanties. Zo zal een rechter een uitspraak van het medisch tuchtcollege anders beoordelen dan een uitspraak van bureau scepsis.
Ze geven er geen gewicht aan, ze controleren alleen de wettelijkheid ervan. Ze gaan dat ding niet aanprijzen of zo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:
Het gewicht dat de Canadese overheid aan religeuze rechtbanken verleend is kwalijk.
Dat willen ze zelf....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:
Voor het recht mensen zich aan dergelijke instanties te onderwerpen is het overbodig.
Wat bazel je nou over steun? De overheid steunt alleen de officiële rechterlijke macht, maar civiele zaken mogen met een handtekening ook zonder rechtbank gebeuren. Niets nieuws onder de zon, dat wordt er nu van gemaakt omdat het een religie betreft. Who cares.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef sigme het volgende:
Voor de steun aan mensen waarvan de vrijwilligheid van de onderworpenheid twijfelachtig is, is het rampzalig.
De overheid staat Fok toe om oordeel te vellen of mensen gewenst of ongewenst zijn op het forum.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets, neem ik aan. Echter is er wel sprake van gezag op basis van eigendom, niet?
Vage term. Wat is het wezenlijke verschil met bijvoorbeeld het forum hier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is een wettelijk erkende stichting, niet?
Alle mensen die hun handtekening onder de regels van het tribunaal zetten zijn tezamen een verbond.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is dan de bond van degenen die zich erbij aansluiten?
Jawel, dat doen ze wel, door het ding een officiele status te verlenen. Dat is wat er nu gedaan is: dergelijke commisies krijgen een officiele status verleend door de overheid. De statusverlening is een aanprijzing.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
Ze geven er geen gewicht aan, ze controleren alleen de wettelijkheid ervan. Ze gaan dat ding niet aanprijzen of zo...
De officiele statusverlening is een steun aan de legitimiteit van het tribunaal en daarmee aan de uitspraken ervan. De officiele status is een gebrek aan steun voor mensen die de legitimiteit van het tribunaal betwijfelen.quote:Wat bazel je nou over steun? De overheid steunt alleen de officiële rechterlijke macht, maar civiele zaken mogen met een handtekening ook zonder rechtbank gebeuren. Niets nieuws onder de zon, dat wordt er nu van gemaakt omdat het een religie betreft. Who cares.
Over welke officiële status heb jij het in hemelsnaam? Het is net zo officieel als de admins van Fok....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, dat doen ze wel, door het ding een officiele status te verlenen. Dat is wat er nu gedaan is: dergelijke commisies krijgen een officiele status verleend door de overheid. De statusverlening is een aanprijzing.
De officiele statusverlening is een steun aan de legitimiteit van het tribunaal en daarmee aan de uitspraken ervan. De officiele status is een gebrek aan steun voor mensen die de legitimiteit van het tribunaal betwijfelen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Over welke officiële status heb jij het in hemelsnaam? Het is net zo officieel als de admins van Fok....
De officiele status waarbij dergelijke instituten erkend worden als vallend onder the Ontario Arbitration Act. Die officiele status dus.quote:The Ontario government is considering a proposal to allow certain family law matters—including divorce, custody, and inheritance—to be arbitrated by panels of Muslim clerics.
A 1991 Ontario law known as the Ontario Arbitration Act permits Orthodox Jews and Christians to submit to voluntary faith-based arbitration.
quote:Barend & van Dorp (Talpa, 22:34)
- Afgelopen maandag bracht RTL 4 met 4 in het land de tegenhanger van Hart van Nederland, introduceerde RTL 5 een dagelijkse Jensen! en was Barend & van Dorp voor het eerst te zien bij Talpa. En dat allemaal rond half elf 's avonds, het tijdstip waarop Hart van Nederland de markt domineert.
4 in het land deed het over de eerste week gezien het beste met gemiddeld 606.000 kijkers en behaalde gisteren het hoogtepunt: 712.000 kijkers. Jensen scoorde gemiddeld 341.000 kijkers met dinsdag een uitschieter van 479.000 kijkers toen Daphne Bunskoek te gast was. Barend & van Dorp trok op Talpa een gemiddelde van 255.000 kijkers. De talkshow trok gisteren 244.000 kijkers (madl: 4.9%). Het hoogtepunt werd maandag bereikt met 311.000 kijkers.
"En Frits, wat zijn jouw kijkcijfers van vandaag?"quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Boring en van Dorp![]()
Eindelijk gerechtigheid
Henk, beste vriend niet al te best mss moeten we per direct met pensioenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef pberends het volgende:
"En Frits, wat zijn jouw kijkcijfers van vandaag?"
Ze zouden die is (ja ik weet dat het eens is) achter de decoder moeten proppen, bij Versatel ofzo. Wedden dat 't hele bedrijf binnen een week is platgebrand en John de Mol is doodgeschoten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef zakjapannertje het volgende:
zijn de uitzendrechten van het EK Voetbal van 2008 al verkocht? zoniet dan is er nog hoop
Deze wet geeft aan dat het tribunaal legaal is. Ik beschouw dit tribunaal eerder als een contract dan overheidsinstelling.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
De officiele status waarbij dergelijke instituten erkend worden als vallend onder the Ontario Arbitration Act. Die officiele status dus.
Hans Vonk is inderdaad een goede keeper.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Die staat al tijden in mijn Favorieten.
Hans Vonk? Waar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Hans Vonk is inderdaad een goede keeper.
Bij die gekleurde vlag.quote:
Een willekeurig clubje mensen met een mening was al legaal. Dat een clubje als vallend onder deze wet wordt bepaald geeft het een status. Het wordt er geen overheidsinstelling door.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Deze wet geeft aan dat het tribunaal legaal is. Ik beschouw dit tribunaal eerder als een contract dan overheidsinstelling.
hmmquote:820 tt-EEN 820 za 10 sep 16:11:49
FILM Filmfestival van Venetië (1)
SATIRE OVER BERLUSCONI KRIJGT OVATIE
"Viva Zapatero !", een satire die de
draak steekt met de Italiaanse premier
Berlusconi, is de eerste film die in
Venetië een staande ovatie heeft gehad.
In de film mengt de Italiaanse
comédienne Sabina Guzzanti weinig
flatterende commentaren van politici
met straatinterviews en sketches.
Twee jaar geleden had Guzzanti voor de
Italiaanse openbare omroep RAI al een
satirische reeks gemaakt waarin ze er
Berlusconi van langs gaf. Maar na amper
één aflevering werd de serie stopgezet.
Ze voerde de show dan maar op in
theaters.
Mwoa, ze begint al net zo'n zeikstem als de rest van de at5crew te krijgen hoor. De charme is er gauw vanaf.quote:
Tuurlijk niet, als je niet betaalt krijg je ook geen kamers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Me dunkt dat ik nergens aan vastzit. Toch?
Dat merk je wel als er een vent met een gleufhoed en een krijtstrepenpak op je stoep staatquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
k moet een reis organiseren voor een man of veertig, in het buitenland. De locatie staat nog niet vast, maar ik heb een voorkeur voor Italie en heb dan ook een hostel op Sicilie geschreven met de vraag hoeveel het zou kosten. Ze vroegen om een nadere tijdsaanduiding (die had ik bij het eerste schrijven nog niet kunnen geven) en die heb ik ze ook meegedeeld.
Wat schetst nu mijn verbazing? Ik krijg een antwoord waarin staat:
''To confirm this reservation...'''
met een rekeningnummer waar ik even zevenhonderd euro op zou dienen te storten!
Ik heb het woord ''reservering'' niet eens in de mond genomen! Het was slechts een verzoek om informatie. Op hun website staat nota bene dat ze een reservering niet kunnen bevestigen zonder te beschikken over je telefoonnummer, de data van het verblijf en het tijdstip waarop je aankomt. Ik heb ze alleen de data gegeven, en dan nog zonder het ooit over een reservering te hebben gehad.
Nee, ik denk niet dat mijn vader nog terugkomt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat merk je wel als er een vent met een gleufhoed en een krijtstrepenpak op je stoep staat![]()
Kommt, ihr Töchter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Monidique het volgende:
Nothing Remains.
Ja, hij was een NSB'er en moest hangen. Slotje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/3206
Heeft iemand die column nog?
Om dit vezoek tot juridische bijstand te bevestigen, moet je eerst even 1200 euro overmaken op mijn rekeningnummer. Ik mail je wel even.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat kan, ik had mijzelf al 1500 euro beloofd wanneer je dit antwoord zou geven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Om dit vezoek tot juridische bijstand te bevestigen, moet je eerst even 1200 euro overmaken op mijn rekeningnummer. Ik mail je wel even.
http://welenook.web-log.nl/log/3514639quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/3206
Heeft iemand die column nog?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
http://welenook.web-log.nl/log/3514639.
quote:Dat mondje! Dat mondje van Nawijn wat zonder enige strafrechtelijke vervolging op en neer mag gaan.
Ik ben bang dat jouw curator dit niet zal toelaten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan, ik had mijzelf al 1500 euro beloofd wanneer je dit antwoord zou geven.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Johan_de_Witte het volgende:
Ik vind het nog altijd verbazend dat je de woordgrapg ''Ray Nigga'' nog niet hebt gemaakt.
yup, miendobbelsteen. Ze had eerst volle borsten, nu zijn het treurwilgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef pberends het volgende:
Volgens mij zit er een Fokker in 2vandaag zo. Een of ander wijf over anorexia.
Oe, schrokkende beelden. Is er een centraal topic?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
yup, miendobbelsteen. Ze had eerst volle borsten, nu zijn het treurwilgen
Waarom is ze op tv?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Oe, schrokkende beelden. Is er een centraal topic?
Het zit tussen je oren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben meer van de agorafobia. En raamangst, natuurlijk.
20 Weesgegroetjes en het komt weer goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef MrX1982 het volgende:
Anorexia is een hype
http://nytimes.com/2005/09/10/national/nationalspecial/10crisis.html?hp&ex=1126411200&en=5e194c087578e640&ei=5094&partner=homepagequote:One prominent African-American supporter of Mr. Bush who is close to Karl Rove, the White House political chief, said the president did not go into the heart of New Orleans and meet with black victims on his first trip there, last Friday, because he knew that White House officials were "scared to death" of the reaction.
"If I'm Karl, do I want the visual of black people hollering at the president as if we're living in Rwanda?" said the supporter, who spoke only anonymously because he did not want to antagonize Mr. Rove.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |