quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef du_ke het volgende:
Ik ken een moslim die plat drents praat en bier drinkt.
Dat is geen moslim maar een arabier waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef du_ke het volgende:
Ik ken een moslim die plat drents praat en bier drinkt.
Zo sterk als JdW ze maakt is hij niet, maar het is nog steeds ruim voldoende.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Meki het volgende:
Wat een domme Titel
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Meki het volgende:
Wat een domme Titel
neeh grapje
een Goede maar ook een domme
Tering registreer is een normale domain ipv .tk.quote:Meki Weblog , Tjeek now
Meki Forum Tjeek Snel
Meki Site
Multinational Meki Bv
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Maar dit gaat om all-time posts?
Netjes. Maar goed jammer dat er maar 400 verschil in zit, maar als je het op kwaliteit bekijkt dan steek ik er zeker 2000 boven uit.quote:Op zondag 7 november 2004 00:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zondag 7 november 2004 00:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Netjes. Maar goed jammer dat er maar 400 verschil in zit, maar als je het op kwaliteit bekijkt dan steek ik er zeker 2000 boven uit.
yepquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Du_ke
plat Drents????
Ik vermoed dat hij als moslim geboren is en dan blijf je dat je hele leven lijkt me.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is geen moslim maar een arabier waarschijnlijk
Nee, als je je geloof afzweerd ben je geen christen/jood/islamiet meer.quote:Op zondag 7 november 2004 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij als moslim geboren is en dan blijf je dat je hele leven lijkt me.
Ka/quote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |