Ach, het is nog altijd beter dan het afgrijselijke modewoord ''onderbouwing''.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:15 schreef Maerycke het volgende:
Ieks.. MSN taal in de openingspost
Nee, ik collabereer niet tegen mijn rechtse medemens.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef Ype het volgende:
Misschien kun je een ban aanvragen?
Viervleklieveheersbeestjes ....quote:Op maandag 10 mei 2004 13:51 schreef Ype het volgende:
Dan denk ik af en toe een pracht van een post te hebben geplaatst in bepaalde topics en dan reageert niemand daar meer op. Dat is toch zo vervelend.
Ohja, hoi.
Niet die.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:08 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Viervleklieveheersbeestjes ....![]()
![]()
Ja, je hebt mij gemist.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
Breezah.... Het niveau daalt
Nog wat gemist? Ik had het druk druk druk...
iets te fanatiek gesport alles doet nu zon zeeeeeeeeer
Welkom terugquote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
QED.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
Het niveau daalt
zon zeeeeeeeeer[/sub]
zo een zeer klinkt debielquote:Op maandag 10 mei 2004 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
QED.
Als je dan toch zoiets doet, doe het dan volledig:quote:Op maandag 10 mei 2004 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
QED.
Breezer; het niveau daalt.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
Dat verwacht ik ook ja.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
zo een zeer klinkt debielNiet zeiken
Wolfje ik ben mn fanmail aan het beantwoorden en Ype ik heb elke nacht over je gedroomt
Een gevoel van pijn direct gerelateerd aan die bol gas in ons zonnestelsel?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
En nee alles doet gewoon zon zeer. Zouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |