Je kreeg zeker 's avonds stokslaag als je je had misdragen?quote:Ik ben ook nooit blijven zitten. Maar ja, wat wil je als je vader in het schoolbestuur zit..
Ik snap nu nog altijd niet welke plaats jij bekleedt in dat gedoe. Vrijmetselaars alla, daar gelooft iedereen aan, al is het net de Rotary. Maar Reptilians bijv. ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het voorlopige dieptepunt, pb. Ik ben van plan mijn idiote samenzweringstheoriën hier op dit topic los te laten. Daarna moet men moeite doen POL-SC nog serieus te nemen.
Deze altijd toetsen met de theorie in kwestie:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik snap nu nog altijd niet welke plaats jij bekleedt in dat gedoe. Vrijmetselaars alla, daar gelooft iedereen aan, al is het net de Rotary. Maar Reptilians bijv. ?
Dat noem je nou een kweekvijver voor cda'ersquote:Ik ben ook nooit blijven zitten. Maar ja, wat wil je als je vader in het schoolbestuur zit. .![]()
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
LPF-fractie breekt met partij
De acht fractieleden van de LPF hebben zich afgescheiden van de politieke partij LPF. Het gaat volgens Kamerlid Nawijn om een definitieve breuk. Aan de breuk gingen talloze ruzies vooraf over macht en geld. In NOVA reageren de LPF'ers van het eerste uur Hilbrand Nawijn en Ferry Hoogendijk.
MekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:30 schreef Meki het volgende:
erge onweer hier in Amsterdam
neeh een schuilnaamquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
MekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMeki
Is dat je echte naam?
Wat is je echte naam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh een schuilnaam
Je bent werkloos?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:41 schreef Sidekick het volgende:
Mohammed. Duh.
Hassan, Youssef, Hakim kunnen ook hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:41 schreef Sidekick het volgende:
Mohammed. Duh.
voor veiligheidsredenen zeg ik het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat is je echte naam?
Dora komt heus niet achter je aan hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
voor veiligheidsredenen zeg ik het niet
Mail maar als je het echt wil weten
Ja, sinds gister. Maar het is zeer tijdelijk. Misschien volgende week, en anders over 2 weken is er wel weer wat te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je bent werkloos?
Ja maar dan moet ik de mijne ook meteen vermelden zeker. Nee dank jequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
voor veiligheidsredenen zeg ik het niet
Mail maar als je het echt wil weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |