Je moet je bek houwe, humorloze, sinds je newsposter bent denk je meteen dat je God bent ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:23 schreef kLowJow het volgende:
matigjes
Hollywood, 2003.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Holy shit, wat nu weer?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe, humorloze, sinds je newsposter bent denk je meteen dat je God bent ofzo.
Ben jij newsposter? Wat houdt dat in? Moet je vroeg opstaan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs posticons ontgaan je sindsdien.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben geen newsposter... ik heb alleen de tagquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben jij newsposter? Wat houdt dat in? Moet je vroeg opstaan?
Nee die posticon was niks mis mee... het was het stukje "denk je". net alsof jij mij niet als goedheid ziet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs posticons ontgaan je sindsdien.
Maar dat is toch discriminatie als je getagged bent?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben geen newsposter... ik heb alleen de tag
LOLquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee die posticon was niks mis mee... het was het stukje "denk je". net alsof jij mij niet als goedheid ziet.
Ik draag mijn jodenster vol trots.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar dat is toch discriminatie als je getagged bent?
SBS zeker? Jij stemt zeker op Wilders?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef Sidekick het volgende:
Yo broeders van wederzijds formaat.
Zometeen wordt er een dominosteentje aangetikt wat een kettingreactie zal ontkenenen. Het Theo-effect dus.
KlowJood?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik draag mijn jodenster vol trots.
Ik kijk SBS en de TROS. Ik lees de Telegraaf en HP/de Tijd. Ik luister naar Frans Bauer. Ik bezoek voorstellingen van Hans Teeuwen, en ik heb een hekel aan allochtonen in mijn dorpje waar geen allochtonen wonen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
SBS zeker? Jij stemt zeker op Wilders?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik kijk SBS en de TROS. Ik lees de Telegraaf en HP/de Tijd. Ik luister naar Frans Bauer. Ik bezoek voorstellingen van Hans Teeuwen, en ik heb een hekel aan allochtonen in mijn dorpje waar geen allochtonen wonen.
Ik stem Herben. Omdat hij de boel bijelkaar houdt bij de LPF.
Romano Prodi gaat in 2006 strijd tegen Ome Berlus voeren om het presidentsschap.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
Eis acht jaar cel tegen premier Berlusconi.
Ome Bush zal hem wel komen redden met wat airstrikes.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Romano Prodi gaat in 2006 strijd tegen Ome Berlus voeren om het presidentsschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |