Ook ingevuld, maar wat voor kwaliteitsverbetering moet ik verwachten van een digitaal filter?quote:
Merci.quote:
Die haalt de ruis er uit waardoor de kwaliteit verbetert.quote:maar wat voor kwaliteitsverbetering moet ik verwachten van een digitaal filter?
wees vooral welkomquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga vandaag eens wat huishoudelijke taken uitproberen.
Ok maar het was wel waar ik op doelde. Als je geen gebruik kan maken van je OV kan je een vergoeding krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef Monidique het volgende:
Du_ke, daar staat niet dat je je OV-kaart kan inruilen voor een financiële lening.
Maar wat word je wel master?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:07 schreef sizzler het volgende:
Goed topic btw.
Ik mag kiezen geloof ik. Ik doe de doctoraalfase nog, dus officieel drs. maar ik mag ook de MBE titel dragen (Master in Science of Business Economics). drs. is korter.quote:
Dat vraag ik me ook af. Wat kan een mens in godesnaam studeren waarbij zo'n vragenlijst bijdraagt aan afstuderenquote:
Tja ook de universiteit komt tegenwoordig blijkbaar niet verder dan praten over mobieltjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Wat kan een mens in godesnaam studeren waarbij zo'n vragenlijst bijdraagt aan afstuderen![]()
Jeetje. Heb je hiervoor ook een Nederlandse vertaling die ouderwetsche meisjes ook snappen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik mag kiezen geloof ik. Ik doe de doctoraalfase nog, dus officieel drs. maar ik mag ook de MBE titel dragen (Master in Science of Business Economics). drs. is korter.
Uit onderzoek blijkt dat hoogopgeleide Marokkanen zich meer aangetrokken voelen tot terrorisme. En ik ben niet rechts.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Jong: Net 20
Mooi: Tsja dat is elke Marokkaan
Slim: 3e jaars rechtenstudent aan de EUR. Hopelijk het laatste jaar en dan master!!!!
Ja peebee, beat that met je rechtse reet!
Bedrijfseconomie, slechts een gokje hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje. Heb je hiervoor ook een Nederlandse vertaling die ouderwetsche meisjes ook snappen?Wát studeer je?
Dat onderzoek klopt van geen kant. Mijn dagelijkse bezoeken aan Osama Bin Laden hebben een heel ander doel. En als jij niet rechts bent dan is Jan smit kaal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat hoogopgeleide Marokkanen zich meer aangetrokken voelen tot terrorisme. En ik ben niet rechts.
Haha mijn opleiding klinkt met een engelse naam bijna duidelijkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje. Heb je hiervoor ook een Nederlandse vertaling die ouderwetsche meisjes ook snappen?Wát studeer je?
De nieuwe Ivo Niehe!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat onderzoek klopt van geen kant. Mijn dagelijkse bezoeken aan Osama Bin Laden hebben een heel ander doel. En als jij niet rechts bent dan is Jan smit kaal.
Bijvak?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef du_ke het volgende:
Dutch Law is toch een matig bijvakje van een opgedirkte HBO opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |