abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30538574
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom. Jij ook.

http://www.slenderyouperfect.nl/form2.php
Vul 'm in en win een negerzoen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30538601
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:55 schreef sizzler het volgende:

[..]

Top!
Ook ingevuld, maar wat voor kwaliteitsverbetering moet ik verwachten van een digitaal filter?
pi_30538617
Du_ke, daar staat niet dat je je OV-kaart kan inruilen voor een financiële lening.
pi_30538653
Ik ga vandaag eens wat huishoudelijke taken uitproberen.
pi_30538674
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook ingevuld,
Merci.
quote:
maar wat voor kwaliteitsverbetering moet ik verwachten van een digitaal filter?
Die haalt de ruis er uit waardoor de kwaliteit verbetert.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30538675
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga vandaag eens wat huishoudelijke taken uitproberen.
wees vooral welkom
pi_30538694
Goed topic btw.
pi_30538708
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef Monidique het volgende:
Du_ke, daar staat niet dat je je OV-kaart kan inruilen voor een financiële lening.
Ok maar het was wel waar ik op doelde. Als je geen gebruik kan maken van je OV kan je een vergoeding krijgen.
Geen gebruik willen maken is een heel ander verhaal.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30538833
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:07 schreef sizzler het volgende:
Goed topic btw.
Maar wat word je wel master?
pi_30538992
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik mag kiezen geloof ik. Ik doe de doctoraalfase nog, dus officieel drs. maar ik mag ook de MBE titel dragen (Master in Science of Business Economics). drs. is korter.
pi_30538995
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Wat kan een mens in godesnaam studeren waarbij zo'n vragenlijst bijdraagt aan afstuderen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30539072
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Wat kan een mens in godesnaam studeren waarbij zo'n vragenlijst bijdraagt aan afstuderen
Tja ook de universiteit komt tegenwoordig blijkbaar niet verder dan praten over mobieltjes.
pi_30539191
tvp, vul hem nog wel in.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30539247
Wat ben ik jong mooi en slim.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539285
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik mag kiezen geloof ik. Ik doe de doctoraalfase nog, dus officieel drs. maar ik mag ook de MBE titel dragen (Master in Science of Business Economics). drs. is korter.
Jeetje. Heb je hiervoor ook een Nederlandse vertaling die ouderwetsche meisjes ook snappen? Wát studeer je?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30539330
Jong: Net 20
Mooi: Tsja dat is elke Marokkaan
Slim: 3e jaars rechtenstudent aan de EUR. Hopelijk het laatste jaar en dan master!!!!

Ja peebee, beat that met je rechtse reet!
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539351
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Slim: 3e jaars rechtenstudent aan de EUR. Hopelijk het laatste jaar en dan master!!!!

Ja peebee, beat that met je rechtse reet!
Uit onderzoek blijkt dat hoogopgeleide Marokkanen zich meer aangetrokken voelen tot terrorisme. En ik ben niet rechts.
pi_30539355
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Jeetje. Heb je hiervoor ook een Nederlandse vertaling die ouderwetsche meisjes ook snappen? Wát studeer je?
Bedrijfseconomie, slechts een gokje hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539380
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Uit onderzoek blijkt dat hoogopgeleide Marokkanen zich meer aangetrokken voelen tot terrorisme. En ik ben niet rechts.
Dat onderzoek klopt van geen kant. Mijn dagelijkse bezoeken aan Osama Bin Laden hebben een heel ander doel. En als jij niet rechts bent dan is Jan smit kaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539390
quote:

[..]

Haha mijn opleiding klinkt met een engelse naam bijna duidelijker .
Technische Planologie tegenover Environmental and Infrastructureplanning.
pi_30539416
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat onderzoek klopt van geen kant. Mijn dagelijkse bezoeken aan Osama Bin Laden hebben een heel ander doel. En als jij niet rechts bent dan is Jan smit kaal.
De nieuwe Ivo Niehe!
pi_30539426
Jeetje, daar kom ik aan met mijn "Dutch Law".
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539448
Dutch Law is toch een matig bijvakje van een opgedirkte HBO opleiding?
pi_30539481
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:39 schreef du_ke het volgende:
Dutch Law is toch een matig bijvakje van een opgedirkte HBO opleiding?
Bijvak? Nederlands recht is een gehele opleiding.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539509
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bijvak? Nederlands recht is een gehele opleiding.
Ach een paar wetboeken en wat jurisprudentie leren lezen en klaar ben je toch?
pi_30539517
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef pberends het volgende:

[..]

telefoon voor jou, pberends:
quote:
elefoon roept moslims op tot gebed

AMSTERDAM Nederlandse moslims kunnen vanaf volgende week bellen met een islamitische telefoon. Het toestel roept vijf keer per dag op tot gebed, geeft met behulp van GPS aan waar Mekka ligt en bevat ook de complete Koran.

Tijdens het gebed schakelt het toestel automatisch over op de trilstand. Hij is alleen geschikt voor soennieten, de belangrijkste islamitische stroming in Nederland. Aan een versie voor sjiieten wordt nog gewerkt.

De telefoon is gemaakt door het Britse bedrijf Lebara en is in moslimlanden al een groot succes. Op 19 september komt het mobieltje in Nederland op de markt.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art000090060575.html
pi_30539534
quote:
Ik ben wel zoveel ouder dan jij dat ik met meer ervaring kan zeggen dat niet elke Marokkaan mooi is

20-jarigen daarentegen Niet allemaal mooi, wel allemaal jong..
pi_30539582
Dit zijn alle vakken van de bachelor opleiding Nederlands recht:
quote:
Inleiding tot de rechtswetenschap
nleiding strafrecht en criminologie
Historische ontwikkeling van het recht
Inleiding privaatrecht
Inleiding publiekrecht
Inleiding internationaal recht
Inleiding fiscaal recht
Inleiding rechtssociologie
Integratievak
Verbintenissenrecht
Europees recht
Formeel strafrecht
Economie
Goederen- en faillissementsrecht
Staatsrecht
Personen-, familie- en erfrecht
Arbeidsrecht
Rechtsfilosofie
Bestuursrecht
Ondernemingsrecht
Materieel strafrecht
Burgerlijk procesrecht
Oefenrechtbank
Handelsverkeersrecht en IR
Internationaal privaatrecht
Strafrechtelijke rechtshandhaving
Internationaal publiekrecht
Keuzevak
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539603
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach een paar wetboeken en wat jurisprudentie leren lezen en klaar ben je toch?
Ja 350 arresten uit je hoofd kennen is zo gedaan idd
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539627
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach ik moest er vorig jaar in 1 week 15 leren (en weer vergeten) dus dat moet wel lukken.
pi_30539637
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:42 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

telefoon voor jou, pberends:
[..]

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art000090060575.html
En dan zeggen dat moslims middeleeuws zijn .
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539680
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach ik moest er vorig jaar in 1 week 15 leren (en weer vergeten) dus dat moet wel lukken.
Wanneer ga jij eigenlijk aan je master beginnen sletteke!
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539689
Rechtsfilosofie is dan eigenlijk het enige vak dat mij kan boeien geloof ik .
pi_30539729
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eigenlijk aan je master beginnen sletteke!
Vorige week.
pi_30539790
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vorige week.
!
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539834
Samen met een buslading indonesiërs. Heb nu voor het eerst een behoorlijke delegatie hoofddoekjes in de klas .
pi_30539847
quote:

[..]

Bedrijfskundige economie.

En het lijkt simpel. Maar dat is het natuurlijk niet.
pi_30539869
Ik ga wel een andere keer. Heb geen zin. Ben verkouden. Er is niemand. Rotheid. Et cetera.
pi_30539907
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Rechten. Dat is toch een veredelde hbo-opleiding?"

Serieus: mijn vriendin studeert ook rechten en je moest eens weten hoeveel mensen daar licht over denken.

"dat doe je meestal toch voor de fun erbij" "als je niet weet wat je wil worden dan doe je maar rechten" "je mag je wetboek er bijhouden? Ooooooh, dus je hebt alleen maar open-boek-tentamens?"
pi_30539919
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:55 schreef du_ke het volgende:
Samen met een buslading indonesiërs. Heb nu voor het eerst een behoorlijke delegatie hoofddoekjes in de klas .
Die heb ik al sinds het eerste jaar Wel apart dat zoveel allochtonen Nederlands recht studeren eigenlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30539997
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef Monidique het volgende:
Ik ga wel een andere keer. Heb geen zin. Ben verkouden. Er is niemand. Rotheid. Et cetera.

Het is mooi weer, ga buiten snotteren!
De meisjes hebben rokjes aan enzo
pi_30540010
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Serieus: mijn vriendin studeert ook rechten en je moest eens weten hoeveel mensen daar licht over denken.

"dat doe je meestal toch voor de fun erbij" "als je niet weet wat je wil worden dan doe je maar rechten" "je mag je wetboek er bijhouden? Ooooooh, dus je hebt alleen maar open-boek-tentamens?"
Hier in Groningen geldt dat wel aardig volgens mij. De verhalen van mensen die als weddenschapje met een rechten studerende huisgenoot even een tentamen maken na het doorbladeren en het dan makkelijk halen zijn ook erg aanwezig.

Het is vooral een kwestie van bepaalde teksten leren interpreteren lukt je dat dan is het wel veel maar niet heel moeilijk (althans dat begrijp ik uit de eerste hand, heb zelf 1 vakje recht gehad en dat stelde helemaal geen ruk voor wel een baggerfaculteit overigens)...
pi_30540018
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, heel veel mensen die aan rechten beginnen aan de uni denken er zo over, 50 % van de ingeschreven studenten voor het eerste jaar valt al na het eerste trimester af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30540051
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die heb ik al sinds het eerste jaar Wel apart dat zoveel allochtonen Nederlands recht studeren eigenlijk.
Verdediging is de beste aanval? Met al dat gezanik van tegenwoordig kan ik me voorstellen dat veel allochtonen graag de wet goed kennen
pi_30540079
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja hier zou een inkoppertje gemaakt kunnen worden .

Maar ik denk dat het er mee te maken heeft dat het tot een vrij concreet beroep opleidt.
pi_30540091
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:02 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het is mooi weer, ga buiten snotteren!
De meisjes hebben rokjes aan enzo
En waar zou ik die meisjes moeten zien?
pi_30540112
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hier in Groningen geldt dat wel aardig volgens mij. De verhalen van mensen die als weddenschapje met een rechten studerende huisgenoot even een tentamen maken na het doorbladeren en het dan makkelijk halen zijn ook erg aanwezig.

Het is vooral een kwestie van bepaalde teksten leren interpreteren lukt je dat dan is het wel veel maar niet heel moeilijk (althans dat begrijp ik uit de eerste hand, heb zelf 1 vakje recht gehad en dat stelde helemaal geen ruk voor wel een baggerfaculteit overigens)...
Er zijn 1 of 2 vakken die inderdaad simpel zijn, maar what about the rest? Een wettenbundel, daar heb je in de praktijk niet zo veel aan, want je moet alsnog weten waar wat staat en wat voor uitzonderingen daarop weer zijn en wat zo'n bepaalde wet nu eigenlijk bedoelt. Een simpel voorbeeld, de defenitie van het woord wet in de Nederlandse wetgeving is totaal niet eenduidig. In de grondwet word vaak over wetten gesproken, dat zijn meestal wetten in formele zin. Maar in andere gevallen kan het doelen op de GW zelf, op een formele wet, of een wet van een lagere instanties (APV's)
Allah Al Watan Al Malik
pi_30540149
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja hier zou een inkoppertje gemaakt kunnen worden .

Maar ik denk dat het er mee te maken heeft dat het tot een vrij concreet beroep opleidt.
Als ik zo rondkijk in de collegezalen dan schat ik de verhouding op 40 tegen 60. Dus 40% van de zaal is allochtoon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30540187
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn 1 of 2 vakken die inderdaad simpel zijn, maar what about the rest? Een wettenbundel, daar heb je in de praktijk niet zo veel aan, want je moet alsnog weten waar wat staat en wat voor uitzonderingen daarop weer zijn en wat zo'n bepaalde wet nu eigenlijk bedoelt. Een simpel voorbeeld, de defenitie van het woord wet in de Nederlandse wetgeving is totaal niet eenduidig. In de grondwet word vaak over wetten gesproken, dat zijn meestal wetten in formele zin. Maar in andere gevallen kan het doelen op de GW zelf, op een formele wet, of een wet van een lagere instanties (APV's)
Uiteraard maar toch blijf ik vermoeden dat het niet veel meer is dan een aantal trucjes en regels goed doorhebben. Dit geldt ook voor veel andere opleidingen inderdaad.
pi_30540228
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ik zo rondkijk in de collegezalen dan schat ik de verhouding op 40 tegen 60. Dus 40% van de zaal is allochtoon.
Dat is wel veel inderdaad!
pi_30540246
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uiteraard maar toch blijf ik vermoeden dat het niet veel meer is dan een aantal trucjes en regels goed doorhebben. Dit geldt ook voor veel andere opleidingen inderdaad.
Verschil met een aantal andere opleidingen is dat er geen vaste uitkomst is, en dat alles goed of fout kan zijn
Allah Al Watan Al Malik
pi_30540283
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

En waar zou ik die meisjes moeten zien?
Buiten, in de zon, tenminste daar zou ik te vinden zijn als ik niet op dit suffe kantoor opgesloten zou zitten..
pi_30540330
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Buiten, in de zon, tenminste daar zou ik te vinden zijn als ik niet op dit suffe kantoor opgesloten zou zitten..
Dus ik moet bijna een half uur gaan fietsen om in mijn eentje door een stadje te lopen kijken of er nog mensen zijn die nu niet werken of naar school zijn en in rokjes rondlopen? Nee, nuttig...
pi_30540599
en de kermis is ook al afgelopen
pi_30540635
quote:
Ik heb nog geen enquete ontvangen van een 20-jarige rechtenstudent uit Rotterdam.

Als je tijd hebt, wil je dan deze enquete invullen?
pi_30540666
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dus ik moet bijna een half uur gaan fietsen om in mijn eentje door een stadje te lopen kijken of er nog mensen zijn die nu niet werken of naar school zijn en in rokjes rondlopen? Nee, nuttig...
Ik zei niks over nuttig, nukkigerd. En ook al niet over stad
Maar als je geen zin hebt blijft je toch lekker binnen zitten nukken achter de PC?
Dat zit ik ook, dus ik zal je er niet om veroordelen.

Maar morgen ben ik vrij, en dan ga ik lekker buiten zitten
pi_30540719
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:26 schreef sigme het volgende:

[..]

En ook al niet over stad
Ja, dacht je dat ze naast de dijk zaten, ofzo? !
quote:
Maar als je geen zin hebt blijft je toch lekker binnen zitten nukken achter de PC?
Er zit nog wel een verschil tussen gaan fietsen en in de achtertuin gaan zitten, niet?
pi_30540937
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, dacht je dat ze naast de dijk zaten, ofzo? !
Als ik de keus heb zie je mij niet in de stad hoor, zeker niet met mooi weer.
quote:
[..]

Er zit nog wel een verschil tussen gaan fietsen en in de achtertuin gaan zitten, niet?
'tuurlijk. Zit je nu in de achtertuin te computeren? Ik zit op vrije dagen buiten met de laptop
pi_30540984
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik de keus heb zie je mij niet in de stad hoor, zeker niet met mooi weer.
Het is hier niet zo dat je zomaar mensen tegenkomt die doelloos in rokjes rondlopen, hoor.
quote:
'tuurlijk. Zit je nu in de achtertuin te computeren? Ik zit op vrije dagen buiten met de laptop
Nee, ik zit nog niet buiten. Wil wel een laptop kopen overigens.
pi_30541110
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is hier niet zo dat je zomaar mensen tegenkomt die doelloos in rokjes rondlopen, hoor.
Voior het betere doelloos rondlopen moet je in de stad zijn inderdaad. Ik word daar altijd zo moe van
quote:
[..]

Nee, ik zit nog niet buiten. Wil wel een laptop kopen overigens.
Ga dan toch! Het betrekt hier al. Ik heb een enorm oud rammelbakje van een laptop (vraag niet naar specificaties, ken ik niet), vorig jaar 2e hands gekocht voor 160¤. Werelddeal!
pi_30541163
Whatever, ik ga zo naar buiten zodra ik deze PC even heb opgeschoond.
pi_30541207
Heb hier even uit het raam zitten kijken maar weinig rokjes vandaag .
pi_30541246
Gelukkig is er weer een verse bosbode
pi_30541486
Heee, ik krijg allemaal ingevulde enquetes binnen!

Ga door!
pi_30541745
Zo, ik heb niets gedaan omdat ik te dom was om te weten dat ik iets moest doen, en ik ben er nog voor beloond ook.
pi_30541808
MEt deze geruststelling kan ik buiten gaan walgen, .
pi_30541852
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
MEt deze geruststelling kan ik buiten gaan walgen, .
Ontzie de rokjes!
pi_30541930
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo, ik heb niets gedaan omdat ik te dom was om te weten dat ik iets moest doen, en ik ben er nog voor beloond ook.
Beloning?
pi_30542248
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Beloning?
Verwilderd keek ik toe hoe alle andere studenten lijvige pakken papier aan het lezen waren voor aanvang van het werkcollege. Aangezien ik nog achterstallige vakken moet inhalen en dit er zo een was, hield ik ze allemaal voor schattige tweedejaars in wie het heilig vuur nog woedt en deeltijders die nu eenmaal zo geprogrammeerd zijn.
Vervolgens bleek dat het niet zomaar een vak was, zoals ik had gedacht toen ik me ''een twee drie in hemelsnaam'' maar had aangemeld via het anonieme Internet (dat ''in hemelsnaam'' werd teweeg gebracht door de naam van de docent), maar een heus seminar - speeltuin voor uitgelezen studenten, al droeg een ervan dan een voetbalshirt en een halsketting die in een klomp uitliep ; of, voor de mensen die zoals ik nog in het oude stelsel zitten, een doctoraal werkcollege.

Na keurig te hebben opgebiecht dat ik niets had gelezen mocht ik alsnog meedoen aan het geestelijk verkeer. Dit betekent dat ik, een semester eerder dan gedacht, al een doctoraal werkcollege kan voltooien, wat uiteraard het tempo van mijn studie ten goede komt; en, mooier nog, ik heb er geen afschuwelijke hulpvakken als Papyrologie voor hoeven doen en heb het stamdoctoraal werkcollege overgeslagen! .

(Mocht deze omstandige uitelg je aandacht niet kunnen vasthouden, weet dan dat ik gelukkig ben.)
pi_30542423
Klinkt ingewikkelder dan strikt noodzakelijk inderdaad. Maar van harte .
pi_30542520
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
(Mocht deze omstandige uitelg je aandacht niet kunnen vasthouden, weet dan dat ik gelukkig ben.)
Ik ben dol op gelukkige mensen, en ook op omstandige uitleggen, mits opgebouwd uit goedlopende zinnen. Ik heb het dan ook aandachtig gelezen. Wegens volstrekt gebrek aan academische vorming (twee maandjes RuG mag wel volstrekt gebrek heten dunkt me) begreep ik er echter niet veel van.

Maar gefeliciteerd
pi_30542708
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben dol op gelukkige mensen, en ook op omstandige uitleggen, mits opgebouwd uit goedlopende zinnen. Ik heb het dan ook aandachtig gelezen. Wegens volstrekt gebrek aan academische vorming (twee maandjes RuG mag wel volstrekt gebrek heten dunkt me) begreep ik er echter niet veel van.

Maar gefeliciteerd
Talent, vervreemdingstechniek nr.1.

Maar bedankt, .
pi_30543052
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar bedankt, .
? Wat heb ik nu weer miszegd?
pi_30543329
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

? Wat heb ik nu weer miszegd?
Niets, in tegendeel.
pi_30543409
waarom de huilie dan?

Ik ben vrij! Morgen de hele dag vrij! De zon schijnt!
pi_30543528
Johan en verwilderd ... om een pak papier..
pi_30543611
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Tafkahs het volgende:
Johan en verwilderd ... om een pak papier..
Kringlooppapier, Harry.
pi_30543694
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Kringlooppapier, Harry.
Ook dat is geestelijk verkeer zeker? Nou mooi hoor, heb jij ook eens een gelukje
pi_30543922
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ook dat is geestelijk verkeer zeker? Nou mooi hoor, heb jij ook eens een gelukje
pi_30543975
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zo is het wel weer genoeg geweest he? Uit met de pret & werk aan de winckel
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:00:18 #86
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30544957
Zo, eindelijk thuis.
pi_30545044
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Het trainingskamp was gezellig?
pi_30545048
Sizzler.
quote:
Reisbureau B:

Eigenschappen
Aantal activiteiten 12
Service (schaal van 1-10) 7
Aanbod (indexcijfer) 90
Digitaal filter Nee
Digitaal filter?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:07:58 #89
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30545171
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het trainingskamp was gezellig?
Ja, vooral de broodjes moslim bij de lunch
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:07:59 #90
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30545173
quote:
Reisbureau B:

Eigenschappen
Aantal activiteiten 12
Service (schaal van 1-10) 7
Aanbod (indexcijfer) 90
Digitaal filter Nee
ghe ghe ghe.. ik wou het net zeggen.
Je krijgt dan van het reisbureau een spam-filter voor je ballen dat er geen fruitvliegjes op komen.
Redelijk duidelijk toch ?

Noem het maar een POL-SC SCH filter.
pi_30545229
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, vooral de broodjes moslim bij de lunch
Waarvan je de helft in je cape naar buiten hebt gesmokkeld.
Maar goed, bloedmatzes van Christelijke kinderen gaan ook vervelen. Daarom kom ik ook nooit meer bij Bohemian Grove.
pi_30545246
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ghe ghe ghe.. ik wou het net zeggen.
Je krijgt dan van het reisbureau een spam-filter voor je ballen dat er geen fruitvliegjes op komen.
Redelijk duidelijk toch ?

Noem het maar een POL-SC SCH filter.
pi_30545273
Juist, ik ben dus even in de stad gaan kijken. De keuze draait zo te zien in feite om het volgende: 700 euro voor 40Gb/256Mb of 800 voor 60Gb/512Mb. Al dan niet inclusief WLAN. Daarnaast was er ook nog eentje voor 850 euro: 60/512/WLAN/TV-OUT. Vijftig (75 incl. kabeltjes) euro extra voor TV-out, is dat het waard?

Dan moet ik ook nog een router kopen, dat wordt tussen de vijftig en vijfenzeventig euro, waarbij die router die 25 euro duurder is wel wat uitgebreider is (LinkSys). Oftewel: 775 euro voor 40 of 50Gb, 256 MB en WLAN en router of 950 euro voor 60Gb, 512 MB RAM, WLAN, router én TV-out.

Wat is beter? Ja, natuurlijk, die duurdere versies. Maar maakt het veel uit, vinden jullie dat het prijsverschil waard? Of is het beter op een aanbieding te wachten?
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:12:07 #94
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:12:19 #95
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30545293
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Bush-wannabe.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:15:03 #96
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30545376
Ik zou wel een computer kopen met 512 Mb geheugen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30545428
Verzin eens iets anders dan 1984 (hoewel die laatste wel fraai is) en de Communistische Partij. De Kruistochten, bijvoorbeeld.

pi_30545480
Zou die tentoonstelling in Utrecht nog wat zijn?
pi_30545487
Kijk, ik waan mij in de overtuiging dat zodra ik een laptop heb, alles wat ik schrijf beter zal zijn.
pi_30545517
Moordenaars vieren feest in gevangenis

Benieuwd of zo'n GroenLinks-regime het recidivisme omlaag krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')