Uiteraard maar toch blijf ik vermoeden dat het niet veel meer is dan een aantal trucjes en regels goed doorhebben. Dit geldt ook voor veel andere opleidingen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn 1 of 2 vakken die inderdaad simpel zijn, maar what about the rest? Een wettenbundel, daar heb je in de praktijk niet zo veel aan, want je moet alsnog weten waar wat staat en wat voor uitzonderingen daarop weer zijn en wat zo'n bepaalde wet nu eigenlijk bedoelt. Een simpel voorbeeld, de defenitie van het woord wet in de Nederlandse wetgeving is totaal niet eenduidig. In de grondwet word vaak over wetten gesproken, dat zijn meestal wetten in formele zin. Maar in andere gevallen kan het doelen op de GW zelf, op een formele wet, of een wet van een lagere instanties (APV's)
Dat is wel veel inderdaad!quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik zo rondkijk in de collegezalen dan schat ik de verhouding op 40 tegen 60. Dus 40% van de zaal is allochtoon.
Verschil met een aantal andere opleidingen is dat er geen vaste uitkomst is, en dat alles goed of fout kan zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard maar toch blijf ik vermoeden dat het niet veel meer is dan een aantal trucjes en regels goed doorhebben. Dit geldt ook voor veel andere opleidingen inderdaad.
Buiten, in de zon, tenminste daar zou ik te vinden zijn als ik niet op dit suffe kantoor opgesloten zou zitten..quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
En waar zou ik die meisjes moeten zien?
Dus ik moet bijna een half uur gaan fietsen om in mijn eentje door een stadje te lopen kijken of er nog mensen zijn die nu niet werken of naar school zijn en in rokjes rondlopen? Nee, nuttig...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Buiten, in de zon, tenminste daar zou ik te vinden zijn als ik niet op dit suffe kantoor opgesloten zou zitten..![]()
Ik heb nog geen enquete ontvangen van een 20-jarige rechtenstudent uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Jong: Net 20
Mooi: Tsja dat is elke Marokkaan
Slim: 3e jaars rechtenstudent aan de EUR. Hopelijk het laatste jaar en dan master!!!!
Ik zei niks over nuttig, nukkigerd. En ook al niet over stadquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus ik moet bijna een half uur gaan fietsen om in mijn eentje door een stadje te lopen kijken of er nog mensen zijn die nu niet werken of naar school zijn en in rokjes rondlopen? Nee, nuttig...
Ja, dacht je dat ze naast de dijk zaten, ofzo?quote:
Er zit nog wel een verschil tussen gaan fietsen en in de achtertuin gaan zitten, niet?quote:Maar als je geen zin hebt blijft je toch lekker binnen zitten nukken achter de PC?
Als ik de keus heb zie je mij niet in de stad hoor, zeker niet met mooi weer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat ze naast de dijk zaten, ofzo?!
'tuurlijk. Zit je nu in de achtertuin te computeren? Ik zit op vrije dagen buiten met de laptopquote:[..]
Er zit nog wel een verschil tussen gaan fietsen en in de achtertuin gaan zitten, niet?
Het is hier niet zo dat je zomaar mensen tegenkomt die doelloos in rokjes rondlopen, hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik de keus heb zie je mij niet in de stad hoor, zeker niet met mooi weer.
Nee, ik zit nog niet buiten. Wil wel een laptop kopen overigens.quote:'tuurlijk. Zit je nu in de achtertuin te computeren? Ik zit op vrije dagen buiten met de laptop![]()
Voior het betere doelloos rondlopen moet je in de stad zijn inderdaad. Ik word daar altijd zo moe vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is hier niet zo dat je zomaar mensen tegenkomt die doelloos in rokjes rondlopen, hoor.
Ga dan toch! Het betrekt hier al. Ik heb een enorm oud rammelbakje van een laptop (vraag niet naar specificaties, ken ik niet), vorig jaar 2e hands gekocht voor 160¤. Werelddeal!quote:[..]
Nee, ik zit nog niet buiten. Wil wel een laptop kopen overigens.
Ontzie de rokjes!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
MEt deze geruststelling kan ik buiten gaan walgen,.
Beloning?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo, ik heb niets gedaan omdat ik te dom was om te weten dat ik iets moest doen, en ik ben er nog voor beloond ook.
Verwilderd keek ik toe hoe alle andere studenten lijvige pakken papier aan het lezen waren voor aanvang van het werkcollege. Aangezien ik nog achterstallige vakken moet inhalen en dit er zo een was, hield ik ze allemaal voor schattige tweedejaars in wie het heilig vuur nog woedt en deeltijders die nu eenmaal zo geprogrammeerd zijn.quote:
Ik ben dol op gelukkige mensen, en ook op omstandige uitleggen, mits opgebouwd uit goedlopende zinnen. Ik heb het dan ook aandachtig gelezen. Wegens volstrekt gebrek aan academische vorming (twee maandjes RuG mag wel volstrekt gebrek heten dunkt me) begreep ik er echter niet veel van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
(Mocht deze omstandige uitelg je aandacht niet kunnen vasthouden, weet dan dat ik gelukkig ben.)
Talent, vervreemdingstechniek nr.1.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dol op gelukkige mensen, en ook op omstandige uitleggen, mits opgebouwd uit goedlopende zinnen. Ik heb het dan ook aandachtig gelezen. Wegens volstrekt gebrek aan academische vorming (twee maandjes RuG mag wel volstrekt gebrek heten dunkt me) begreep ik er echter niet veel van.
Maar gefeliciteerd![]()
quote:
Kringlooppapier, Harry.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Tafkahs het volgende:
Johan en verwilderd... om een pak papier..
![]()
Ook dat is geestelijk verkeer zeker? Nou mooi hoor, heb jij ook eens een gelukjequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ook dat is geestelijk verkeer zeker? Nou mooi hoor, heb jij ook eens een gelukje
Zo is het wel weer genoeg geweest he? Uit met de pret & werk aan de winckelquote:
Het trainingskamp was gezellig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Digitaal filter?quote:Reisbureau B:
Eigenschappen
Aantal activiteiten 12
Service (schaal van 1-10) 7
Aanbod (indexcijfer) 90
Digitaal filter Nee
Ja, vooral de broodjes moslim bij de lunchquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het trainingskamp was gezellig?
ghe ghe ghe.. ik wou het net zeggen.quote:Reisbureau B:
Eigenschappen
Aantal activiteiten 12
Service (schaal van 1-10) 7
Aanbod (indexcijfer) 90
Digitaal filter Nee
Waarvan je de helft in je cape naar buiten hebt gesmokkeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, vooral de broodjes moslim bij de lunch
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ghe ghe ghe.. ik wou het net zeggen.
Je krijgt dan van het reisbureau een spam-filter voor je ballen dat er geen fruitvliegjes op komen.
Redelijk duidelijk toch ?
Noem het maar een POL-SC SCH filter.
Bush-wannabe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo, ik heb niets gedaan omdat ik te dom was om te weten dat ik iets moest doen, en ik ben er nog voor beloond ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |