Ik ben dol op gelukkige mensen, en ook op omstandige uitleggen, mits opgebouwd uit goedlopende zinnen. Ik heb het dan ook aandachtig gelezen. Wegens volstrekt gebrek aan academische vorming (twee maandjes RuG mag wel volstrekt gebrek heten dunkt me) begreep ik er echter niet veel van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
(Mocht deze omstandige uitelg je aandacht niet kunnen vasthouden, weet dan dat ik gelukkig ben.)
Talent, vervreemdingstechniek nr.1.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dol op gelukkige mensen, en ook op omstandige uitleggen, mits opgebouwd uit goedlopende zinnen. Ik heb het dan ook aandachtig gelezen. Wegens volstrekt gebrek aan academische vorming (twee maandjes RuG mag wel volstrekt gebrek heten dunkt me) begreep ik er echter niet veel van.
Maar gefeliciteerd![]()
quote:
Kringlooppapier, Harry.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Tafkahs het volgende:
Johan en verwilderd... om een pak papier..
![]()
Ook dat is geestelijk verkeer zeker? Nou mooi hoor, heb jij ook eens een gelukjequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ook dat is geestelijk verkeer zeker? Nou mooi hoor, heb jij ook eens een gelukje
Zo is het wel weer genoeg geweest he? Uit met de pret & werk aan de winckelquote:
Het trainingskamp was gezellig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Digitaal filter?quote:Reisbureau B:
Eigenschappen
Aantal activiteiten 12
Service (schaal van 1-10) 7
Aanbod (indexcijfer) 90
Digitaal filter Nee
Ja, vooral de broodjes moslim bij de lunchquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het trainingskamp was gezellig?
ghe ghe ghe.. ik wou het net zeggen.quote:Reisbureau B:
Eigenschappen
Aantal activiteiten 12
Service (schaal van 1-10) 7
Aanbod (indexcijfer) 90
Digitaal filter Nee
Waarvan je de helft in je cape naar buiten hebt gesmokkeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, vooral de broodjes moslim bij de lunch
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ghe ghe ghe.. ik wou het net zeggen.
Je krijgt dan van het reisbureau een spam-filter voor je ballen dat er geen fruitvliegjes op komen.
Redelijk duidelijk toch ?
Noem het maar een POL-SC SCH filter.
Bush-wannabe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo, ik heb niets gedaan omdat ik te dom was om te weten dat ik iets moest doen, en ik ben er nog voor beloond ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |